- snoep jatten bij het snoepwinkeltje - prijsstickers veranderen (jammer dat alles nu gescand wordt) - ik had eens een rol 35% korting gevonden en op artikelen geplakt - geld dat de cassiere teveel terug gaf zelf gehouden - joint roken op mn 15e, vond er niks aan - roken, mijn vader zag het en riep, als je nog 1 keer rookt krijg je geen zakgeld meer. (dus toen mocht het niet ) - bij een invalster op de basisschool, die het handig vond om te gaan kleien (hoe dom ben je), de klei tegen de ramen gooien toen zij even het lokaal uit was (nog dommer...) - knutselspullen van school meenemen - een drol bij iemand door de brievenbus gooien - een schommel uitgraven (hemelvaartsdag) en dan bij iemand anders neerzetten - fikkie steken onder de brug - op het dak van de school klimmen - een nacht laten insluiten op school - fietsbanden leeg laten lopen - spullen van verschillende leraren verwisselen haha oh dit klinkt wel erg, hahaha en iedereen vond mij altijd zo braaf en nu ben ik zelf lerares
Als kind ging ik samen met 2 buurmeisjes wel eens stenen op de spoorrails leggen, levensgevaarlijk natuurlijk. We werden op een dag (gelukkig) in de kraag gevat door de politie. Verder heb ik ook vaak zat puberacties uitgehaald, zoals blowen, reep chocola pikken, stiekem naar een discotheek wat nog niet mocht en dan liegen over je leeftijd etc. Het enige wat ik nu doe is dat ik eigenlijk nooit een parkeerkaartje koop en het gaat nog steeds goed. Verder ben ik heel braaf eigenlijk.
Oke,hele waslijst..Allemaal toen ik nog jong was. Nu ben ik verstandiger gelukkig! 1) Grafitti spuiten op muren,werd opgepakt en kreeg 16 u HALT 2) 2x van school gestuurd 3) met school dingen gejat in Parijs uit winkels. (Ook een vuilniszak vol *schaam*) 4) plantebak van 2 bij 2 en met plant en zand van een flat naar beneden gedonderd. Gelukkig wel op een dak eronder en niet op mensen. 5) een of andere machine van de gemeente om water op te pompen gesloopt. (Vriend van me ging met een stuk hout tussen de kabels door en er kwamen vonken van 3 mtr hoog) 6) pallets in de fik gezet met oud en nieuw zodat het teer van de straat ook smolt. De brandweer mocht uitrukken. 7) jaar daarop een bank 8) met een spuitbus heeft iemand mijn omtrek nagespoten in een bushokje 8) drugs gebruikt,coke en xtc en wiet Ik vind het nu wel ff welletjes,ben over 10 jaar nog bezig met schrijven.
Pfoeh... Zoveel spijbelen dat ik het jaar over moest doen Jointjes roken in de pauzes (of in de spijbeltijd ) Andere drugs gebruikt Wat kleine dingetjes gejat bij de HEMA Een meisje een knal gegeven (nadat ze mij "sloeg", ze miste maar ik reageerde een beetje fel terug) Een jongen uit mn klas een knal gegeven omdat ik zo gek van hem werd en hij een vriendinnetje aan het huilen had gemaakt Vroeger wel eens geld gepikt voor snoepjes van mn mams En het bekende te hard rijden (buiten bebouwde kom dan natuurlijk he) Maar met dat alles ben ik nog braaf vergeleken met mn vriend. Nu is ie superbraaf, maar vroeger.... Ik hoop maar dat onze kindjes dat niet overnemen
- Veel spijbelen, uiteindelijk afgezakt van VWO naar Mavo - Sieraden en make up stelen toen ik een jaar of 13/14 was, tot een vriendinnetje van me werd betrapt en mee moest naar het bureau. Toen was de lol er opeens vanaf... - 2 jaar brommer gereden zonder certificaat - Stappen en drinken op te jonge leeftijd. Toen ik eenmaal 18 was en het allemaal legaal mocht was de lol er vanaf... - Foute vriendjes Niks echt schokkends i.m.o. ben er alleen meer beter van geworden. Ben nu 22 getrouwd met een leuke, lieve man, een prachtige dochter, eigen huisje, allebei een leuke baan. En een hoop vrienden/kennissen van mijn leeftijd die een hoop schulden en ellende hebben nu terwijl die vroeger niet uit de band sprongen .
@mamamuts: blij dat ik niet de enige ben - Rond 10 jaar een vriend en ik deden altijd stenen op spoor leggen en dan wachtten tot de trein kwam (hoe dom en gevaarlijk!) 1 x heeft zelfs die jongen een erg dikke boomstam erop gelegd en kwam de stoptrein eraan. Was zo'n trein dat steeds gewoon stopte en machinist controleert gewoon. Stapte hij ook nog uit en ging ons zoeken. Wij zijn nooit gepakt maar weet wel dat ik er erg lang verstopt heb gezeten heb nooit meer daarna gedaan schaam me er nog steeds voor gelukkig hangen daar nu camera's - 1x iets gestolen in speelgoedwinkel vanwege iemand die zei dat ik dat niet durfde pff voelde me zo schuldig nooit meer gedaan - te VAAK gespijbeld - Rijd ook weleens harder dan toegestaan - sex in openbaar (spannend haha) - als ik ergens was en bestelde drinken en kreeg een erg mooie glas/beker/mok nam ik het mee naar huis - weleens zwart gereisd en mij voor de domme gehouden - scooter reed iets harder dan mocht en op controle kende ik gelukkig de hoofdagent. Hij wist op de rollerbank dat wat te hard was maar gelukkig mocht ik doorgaan zonder boete. - 1 x ziek gemeld op werk omdat ik geen vrij kreeg voor dagje amsterdam - bij een gebouw ingebroken (die werd toch neergehaald) en daar de spullen vernield Uhmz volgens mij wel meer dingen gedaan kom er alleen 1 2 3 niet op. Iedereen dacht (denkt nog steeds) dat ik echt een lieverdje was haha ze moesten eens weten! Nu ben ik een te brave burger @chantal: sorry die actie van jou van 1 april geweldig! moest meteen lachen haha
Mijn zusje heeft op school wel eens een plak spacecake aan een leraar gegeven. Hij zag dat ze cake had en vroeg of ie ook een stukje mocht. Dus die stomme trut geeft dat nog ook! De sukkel. Nou die leraar natuurlijk zo stoned als een garnaal op een gegeven moment, maar hij dacht dat ie niet goed werd ofzo. Uiteindelijk is mijn zusje daarvoor van school gestuurd waardoor ze haar examenjaar (VWO) op een andere school moest doen. Was natuurlijk een super domme actie en mijn ouders waren not amused. Het is nog een hele rel geworden met advocaten een de geschillencommissie van de onderwijsraad (ofzo iets) aan toe. Nu kunnen we er stiekem wel om lachen.
-illegale drugs gebruikt -spijbelen -sex in het openbaar Beetje standaard dingen als ik dit allemaal lees!
Gespijbeld ( 4 middelbare scholen gezeten ) Gestolen, Scooter die 120 km per uur ging waar ik goed gebruik van heb gemaakt, Veel gevochten, Raam ingegooid op het station ( niet gepakt ) Ik ben echt een rotjong geweest! Gelukkig ben ik ontzettend veranderd.
Sorry maar moest hier eigenlijk ook wel om lachen , zie het al helemaal voor me ... zo´n geitenwollensok die helemaal uit z´n pan gaat
gespijbeld, gedronken en drugs gebruik tijdens school tijd. stelen van allerlei goederen, makeup kleding enz. Bommelding gedaan, drugs verkocht, ingebroken (bij ex), te hard rijden, leraar geschanteerd (fotos gemaakt toen hij te slijmerig met een klasgenoot stond te praten), gestolen goederen verkocht. uhm dat was het wel geloof ik. En nu? helemaal niks meer!! te braaf af en toe nog te hard rijden.
Ik pis zowat in mn broek vh lachen Geweldig dit. Als mijn kids dit gedaan zouden hebben hadden ze geen straf gekregen
Vaak te hard rijden (niet in t dorp) Alle soorten (behalve hero) drugs gebruikt. Daar ook een keer mee gepakt en zodoende n nacht opgesloten gezeten Kreeg er 120u werkstraf voor Drugs mee de grens over nemen als we naar n feest in t buitenland gingen (snap nog niet dat ik dat gedurfd heb) Heel veel gespijbeld. Jatten uit winkels, totdat ik een keer gepakt werd en daar zo van geschrokken ben dat ik t nooit meer gedaan heb. Dronken achter t stuur (zou ik dus echt niet meer doen, dit is toch zeker zo'n 16 jaar geleden en toen was dat redelijk normaal) Sex in t openbaar. Stiekem mn bed uit en dan over t dak naar buiten en gaan stappen. Discotheken in terwijl ik te jong was, maar omdat ik als kind al erg lang was hebben ze er ook nooit naar gevraagd. Groene plantjes geknipt (en dat verdiende toendertijd verdomds goed ) Met vriendinnen stiekem naar Parkpop gaan en thuis gezegd dat we bij x gingen slapen. En nu ben ik braaf geworden, rijd alleen wel nog te hard. En ik snap er niks van maar mijn kinderen lijken totaal niet op mij Die zijn zo braaf
Owja, die ook nog (maar ben meteen gestraft was niet zo'n rustig plekje als t leek, was langs water (wat ik niet eens gezien had, haha, had er zo in kunnen donderen) er kwam een boot langs bomvol mensen, en uiteraard kreeg ik groot licht op me :x)
Hihihi , doet me denken aan toen wij een keertje met vriendinnen gingen stappen en eentje moest altijd plassen als we onderweg waren naar de discotheek , toen ook weer eens we waren net weg en ze moest weer , zij uit de auto en plassen , kon het ook niet laten om er groot licht op te zetten , hahahaha Andere automobilisten reden bijna van de weg ..
gnagna! Ik ben nog nooit gesnaaid! Wel eens gehad dat we met een hele club naar school fietsten (middelbare) en dat er er een bouwvakker was die kennelijk dacht, effe achter die bosjes plassen....net op t moment dat ie met z'n pielie naar buiten staat komen wij de bocht om!