Mijn vriendin heeft een nacht in de cel gezeten nadat ze op straat had geplast (Ze moest heeeeel nodig hahaha) en kwam ook nog in de krant (met naam!) Verder heb ik denk ik genoeg dingen gedaan die niet mogen, maar stelen uit een winkel en harddrugs heb ik nooit gedaan. Wel stiekem auto rijden, een fiets gestolen (Tja, je moet als student in Groningen soms toch echt naar huis en als je fiets dan voor de 100e keer gejat is jat je er zonder schaamte een terug)
De ergste dingen die ik me nu kan bedenken: - snoepjes jatten bij Jamin als kind - gratis biertjes pakken bij de vrijwilligerstent waar ik altijd oefen, ook als het een gewone avond is met bezoekers - blikken bier het festivalterrein op smokkelen - een enkele keer een zone minder afstempelen in de tram - weleens wat van de vrachtwagen gekocht - ik ben gewoon veel te fokkin braaf en maak mijn imago als rockster niet waar.....
nee dat doe ik nu dus ook niet altijd! soms zeggen ze wat en dan heb ik echt zoiets van dat vind ik nu echt zielig..vooral toen ze het advies gaven: laat maar huilen bij de oudste...hij valt vanzelf wel in slaap ookal is het 2 uur
ik vind dat ze dat niet mogen doen met naam! wat zal zij zich voorschut hebben gevoeld! Ik heb ook eens na het stappen midden op een plein liggen piesen. Ik moest zo erg! Daarna kwam ik erachter dat ik precies in het zicht van de beveiligingscamera stond gelukkig had ik een rok aan dus er was niks te zien
Hehe lachen dit! Wat gebruikten veel mensen drugs!! Toen ik klein was heb ik een keer chocola gejat bij de drogist. Ik werd betrapt en ze wilden mijn gegevens zodat ze mijn ouders konden bellen. Toen heb ik een valse naam, vals adres en vals telefoonnummer opgegeven Ik was 11 of zo. Op de Havo veel gespijbeld: je moest dan naar het 'studiehuis' en dat vond ik onzin. Dus ik ging niet. Als ik moest nablijven daarom, ging ik ook gewoon niet Of gewoon keihard volhouden dat ik er wél was. Te hard rijden doe ik niet echt. Max 10 km te hard, en dan alleen als ik echt haast heb. Ik heb een keer gereden zonder rijbewijs. In de vrachtwagen van mijn vriend gereden op de A16, zonder groot rijbewijs. (Zo'n dikke scania met oplegger, maar wel zonder container erop!) Laatst heb ik een fles roosvicee gejat Maar die lag verstopt onder de maxi cosi (per ongeluk) en daar kwam ik buiten pas achter. Ben niet terug gegaan. Op mijn werk gap ik altijd pennen.
Ik rij standaard te hard, maar wel verantwoord dus niet met drukte op de weg en ook niet in wijken enzo. Ik rij weleens door rood als ik toch nog ff probeer legaal door oranje te rijden en ik te laat ben. Ik bel weleens in de auto met mijn mobiel en sms ook weleens, maar niet aan mijn oor maar hou de telefoon laag in de hand. Ik spijbelde vroeger wel veel en kwam ook veel te laat. En heb heel veel smoezen verslonden. Ik zat een keer op mijn 15e in de coffeeshop te blowen. Ook ben ik een keertje stoned aan het werk gegaan was ff vergeten dat ik moest werken. Maar nu ben ik heel braaf op het auto rijden na dan. Heb in 5,5 jaar nog nooit een boete gehad.
Hahaha! Wat zijn we nu dan allemaal brave mama's geworden, na al die stoute dingen uit onze jeugd! Mijn lijstje: - Met een vriendin een verkeersbord jatten - Toen ik op kamertraining woonde, had een begeleider zijn sleutels in zijn fiets laten zitten. Samen met een vriendin hebben we die gepakt en in het water gegooid... En dan heel onschuldig staan te kijken hoe die arme man zijn slot aan het doorzagen was. (daar schaam ik me nu nog voor! ) - Sigaretten/drank kopen voor m'n 16e - Veeeeel spijbelen en blowen onder schooltijd - Dronken op school komen - Geld gejat - Wildplassen midden in de stad (hahaha, ik was bezopen ) Heee, wat heerlijk om dat eens even allemaal op te biechten!
Oh ja hoor... Most embarrassing: een politieagent in zijn kont knijpen. Ter verdediging van mijzelf... het was wel een heel lekker ding!
o,o,o waar zal ik beginnen..... Ik heb vroeger ook wel eens uit winkels gestolen. Ben doorgereden nadat ik een auto had geraakt (met schade,ja ik weet het,heel erg....). Heb bakken vol met drugs gebruikt.... Iedere week dronken op de scooter... De verzekering opgelicht... Als ik alles zo eens doorlees was ik toch vrij crimineel hahaha! Gelukkig ben ik nu een hele brave moeder en echtgenote!
Wat een criminelen hier zeg. Hier ook een waslijst hoor, gelukkig ben ik nu heel braaf: - drugs gebruikt (hier ook zo'n beetje alles geprobeerd behalve hero en paddo's) - wild plassen (sorry, soms moest ik zo nodig na het stappen en als alle kroegen dan al dicht zijn......) - alcohol of drugs op en (kleine stukken) rijden (heb ik heel veel spijt van en zou ik nu nooit meer doen) - Heel veel spijbelen op de HAVO en de MBO (op de HAVO ben ik dan ook gevraagd 'vrijwillig' te vertrekken). - weleens wat gestolen - Sex in het openbaar (lees: op een afgelegen stukje in de auto) - te hard rijden (begin ik nu wel af te leren na 4 boetes en een waarschuwing) :x - openbare dronkenschap - mijn brommer (CITA) liep 40 km te hard - bellen tijdens het autorijden - nog snel even door 'oranje'
Hahaha.. ff denken - Wel eens wat gestolen. - Drugs gebruikt, behalve Heroine, lsd en paddo's - Sex in het openbaar, in de auto op een parkeerplaatsje of ergens anders afgelegen, of in het zwembadje achterthuis. - Gespijbeld - Drugs mee naar binnengenomen op feesten.. Dat was het wel zo ongeveer volgens mij!
- Tegen me ouders zeggen dat ik bij me vriendin sliep, maar ondertussen bij me vriendje slapen. - Met me vriendin uit het raam klimmen en op stap in Rotterdam (we waren 14 ) - Naar discotheken gaan waar we vanwege onze leeftijd niet in mochten - Veel foute vriendjes gehad - Gereden zonder rijbewijs - Meerdere malen sex in het openbaar - Liegen tegen de politie over me leeftijd en me woonplaats - Veel gelogen tegen me ouders over waar ik was en met wie (was ik dus bij me foute vriendjes) - Spijbelen
Hmm, waar zal ik beginnen. (A) Moet zeggen dat ik bijna 19 ben en dus nog volop geniet van het leven. Vroeger geld van ouders gejat en dan stellig volhouden dat het niet zo is. Later toch toegegeven en gezegt dat ik op school afgeperst werd door een Turkse jongen. Ouders ervan weerhouden school te bellen, kon goed lullen vroeger. Deze zomer heel veel genachtvist. Zusje en ik gingen weg als ouders in bed lagen. Met broertje afgesproken dat we hem wakker zouden maken zodat hij de deur van de haak af kon halen. Vervolgens werd broertje niet wakker en hebben we eerst alle keren een uur op de stoep geslapen, daarna nog maar een keer geprobeerd. Ouders zijn er nooit achter gekomen, pas toen we huis uit gezet werden en mams de laptop inspecteerde op onze msn gesprekken. (A) Een keer tijdens dat nachtvissen, hele bouwkeet gesloopt die daar bij stond. We visten trouwens op paling, wat ook niet mocht. Bouwden dikke kampvuren en gingen de paling roken. Heb er zelf nooit van gegeten, magoed. Als er van die grote vrachtschepen langs kwamen kregen die natuurlijk grote keien op het dek gegooid. Eens heeft een schipper de politie gebeld, maar wij waren snel weg toen we zagen dat hij een telefoon aan zn oor had. (A) In de winkel wel eens snoepjes o.i.d. gejat. Nooit dure spullen, maar jatten is jatten. Heel veel sex in het openbaar met een vriendje dat ik nooit thuis zag. We spraken altijd buiten af Vannacht nog! Ooh wat heb ik een schik gehad. 21.45 werd ik opgehaald door mijn beste vriend. We gingen f chillen, filmpje gekocht bij de Shell en dvd gekeken in de auto. Daarna kwam ik op het geniale idee om Duitsland f in te rijden. Hij heeft zon toeter van de dukes of hazard in de auto. Wij door de woonwijken knallen, keihard schreeuwen en toeteren, muziek heel hard en flink burnen met de auto, was half 2 vannacht. Opeens was het dorpje weer verlicht. (A). Daarna zijn we gewoon een beetje door Duitsland gereden, tot we opeens een paal zagen met een vlag eraan. Ik moest en zou die vlag hebben, dus vriend heeft voor mij de vlag eraf getrokken. Ik moest op de uitkijk, terwijl ik nachtblind ben, schoot lekker op dus. Vlag eraf, en gas dr op. Niet gezien geloof ik (A) Toen reden we nog een stuk verder, wisten allebei niet waar we waren. Staat er iemand langs de weg te liften. Wij draaiden om, reden er nog een keer voorbij, en zo een paar keer, best zielig voor die man. Toen zijn we gestopt, gevraagd wat ie moest. Moest hij naar wesel, 17km verderop, wij zeiden dat we daar niet moesten zijn, was ook niet zo, maar omdat we niet wisten waar we waren, kwamen we uiteindelijk wel in wesel aan. Ben beniewd of die man er al is (A) maar hij stond ook heel erg naar alcohol enzo dus we hadden hem sowieso niet mee genomen. Toen we nog een stukje verder reden, zagen we een stuk weg afgezet, de afslag naar links was afgezet voor de stoplichten. Wij gestopt en het stuk voor rechtdoor afgezet, Daarna gewacht tot er iemand langs kwam. Achtervolgt en gefilmd, meneer of mevrouw ging idd linksaf, hahaha. Stond voor een grote berg zand en een enorme kraan. En wij hadden de grootste lol Toen hebben we de tomtom maar aangezet en zijn we naar huis gereden.. Half 4 was ik thuis, maar ooh wat hebben we een nacht gehad. Deze vriend gaat volgende week op uitzending dus we hebben er even een mooie nacht van gemaakt. Zal me niks verbazen als er nog een volgt voor dat hij gaat maar houden het wel netjes dan
ik deed wel is centjes pikken van mijn moeder. stiekum roken, vuurtje stoken, spulletjes jatten met vriendin (nooit kleding maar eerder een paar oorbellen lospeuter en gewoon in je mond stoppen.. en dan naar buiten lopen..) rijden zonder helm of zonder gordel aan, ik heb overigens NOOIT gespijbeld! of nooit drugs geprobeerd ofzo!
Poeh waar te beginnen. -Drugs gebruikt...maar alleen wiet,hasj en Xtc. -Seks in het openbaar. -Stiekem roken(nu nog soms een stress sigaret, overigens rook ik verder niet) -Op vakantie meerdere avonden achter elkaar met een andere jongen aan de gang gegaan -Flink liegen...dat kon ik goed. Sinds ik mama ben vind ik dat erg moeilijk. -Heel veel spijbelen op de havo(Kon het toch al niet meer halen) Josien!! Een politieagent in zn kont knijpen Hadtie een lekker kontje?
Laats nog 2 fotolijstjes gestolen bij de hema, had ook nog kaarsen maar die had ik wel afgerekend ( schaam ) verder veel gespijbeld op school jointjes roken in de pauze geld gestolen van me oude werkgever ( er ook voor opgepakt ) heel veel gestolen ( kleding ook voor opgepakt ) mishandeling ( ook voor opgepakt ) sex in het openbaar, oh zo spannend toen ik nog heel jong was samen met me nu nog beste vriendin naar de sexlijn bellen.. nu ben ik redelijk rustig geworden gelukkig maar. liefs starry
ik ben echt te braaf! Wat houdt seks in het open baar eigenlijk in? waar mag je het wel doen en waar niet? Slechtste wat ik ooit heb gedaan? Volgens mij snoepjes pikken uit de trommel van mijn ouders en door rood lopen of fietsen... Of tegen het verkeer in of zonder licht, maar dat vind ik doodeng dus dat durf ik niet! oh ja en ik laat de hond overal loslopen in elk park ook als het niet mag!
GENIAAL IK PIESTE HAAST IN MIJN BROEK TOEN IK HET LAS! om zulke acties van mijn kids zou ik wel kunnen lachen!