heb jij al eens iets gedaan dat niet mag?

Discussie in 'De lounge' gestart door Moedertjevj, 13 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hihi leuk om te lezen wat iedereen heeft geflikt.. de eerste pagina dacht ik jee was ik echt zo erg?? Maar daarna blijkt het nog wel mee te vallen ;):p
    Ik was echt een rebelse tiener, tot de 3e klas was ik zeer heilig en daarna sloeg ik om, kreeg een heel fout vriendje toen begon het allemaal!

- veel gestolen uit winkels. Voor honderden en honderden guldens. Ik was een prof :)
    - heel veel stoned in de klas gezeten op de middelbare (dronken was de rest van de klas, dat vond ik saai). Op het mbo gingen we vaak 's ochtends voor 8 uur eerst ff snuiven en daarna de les in..
    - veel gelogen tegen mijn ouders waar ik was en wat ik deed..
    - gevochten en veel spullen gesloopt (bij de trein, bushokjes etc)
    - drugs gedealed en gebruikt (behalve heroine), ik zag er wel uit als een braaf meisje dus werd niet gepakt (tot op een dag dan)
    - meisjes van 13 en 14 overgehaald tot blowen..
    - spijbelen, maar vaak alleen bij gym.. de rest van de klassen zat ik uiteraard onder invloed aanwezig te zijn. En dan nog de hoogste cijfers halen in de klas.
    - scooter flink opgevoerd en keihard gereden, gelukkig wel op plaatsen waar dat kon (niet in woonwijken enzo)
    - heel gemeen geweest tegen kinderen.. ik had zo'n hekel aan kinderen, echt erg :)
    - medicijnen gepikt van mensen en doorverkocht.. bij mijn eigen psychiater recepten voor mezelf uitgeschreven en die ook weer doorverkocht..

En verder waarschijnlijk nog wel meer maar ik schaam me al genoeg voor mijn vroegere criminele gedrag, nu ben ik echt extreem braaf gewoon :$

2. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Ik ben benieuwd hoe de dames hier zullen reageren als hun kids zulke dingen doen...:D

3. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    wat een openbaringen zeg hihi.
    Nu ik:

-betrapt (door een badmeester)tijdens het sexen in een badhokje in tropicana :)
    -geld stelen uit broekzakken van mensen in de kleedkamer van een fitnesscentrum (deden we met een groepje terwijl die mensen nietsvermoedend sportten)

Ben niet zo heel heldhaftig eigenlijk, verder heb ik alleen wat appeltjes gepikt en een keer gezegd dat een my little pony die bij de gevonden voorwerpen stond van mij was terwijl dat niet zo was.
    Veel zuipen terwijl ik minderjarig was.

Deel Deze Pagina