Heb jij al geboekt voor deze zomervakantie? En waar ga je naartoe ?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Yellowsun, 27 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovemy2kids

    lovemy2kids Fanatiek lid

    3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    tja...
    Typisch zo’n camping waarbij de foto’s leuker zijn dan de camping...
    Op zich is dat kids wonderland echt heel leuk! Zowel binnen als buiten is dat echt super! zwembad is echt heel klein...
    Maar op de camping staan vooral veel mensen die er permanent wonen, en mensen die daar het hele jaar door komen..
    Er dat zijn vaak mensen zonder vaste woon of verblijfplaats.. maar ook veel drugs gerelateerde gevallen
     
  2. lovemy2kids

    lovemy2kids Fanatiek lid

    3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    ligt aan de regels die in augustus gelden.. als we dat in augustus moeten doen zal het wel moeten..
    maar situatie kan dan al weer heel anders zijn..
    Maar als het niet hoeft dan ga ik niet testen
     
  3. lovemy2kids

    lovemy2kids Fanatiek lid

    3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    Zie overigens wel dat het inmiddels een capfun is geworden.. wellicht scheelt dat wel iets
     
  4. Neskio

    Neskio Fanatiek lid

    5 mrt 2017
    2.992
    2.473
    113
    Vrouw
    NB
    Inderdaad een heel gedoe. Overigens denk ik dat de zuidelijke landen (Spanje, Italië, Frankrijk) wel veel moeite zullen doen om het toerisme door te kunnen laten gaan omdat een groot deel van hun economie daar van afhangt. Dus misschien zal de quarantaine daar meevallen. Maar goed is afwachten.
     
  5. siriel

    siriel VIP lid

    15 nov 2010
    5.077
    2.909
    113
    Vrouw
    Zou opzich weer heel graag naar Frankrijk willen, maar mochten we nog niet ingeënt zijn, dan ga ik niet voor een paar documenten zoveel geld betalen.
    Niet dat we dat niet kunnen maar heb ik er niet voor over. Dan maar een jaar wachten helaas. Maargoed we wachten het af:)
     
  6. Youtan

    Youtan VIP lid

    9 jun 2015
    6.393
    4.246
    113
    Vrouw
    Als dat de eis tegen die tijd is, ja dan doe ik dat. Mijn man zal wel gevaccineerd zijn tegen die tijd. Maar ik snap nie5 waarom iedereen daar al zo mee bezig is? Wij vertrekken 20 juli ofzo. Ik zie tegen diegene wel wat de eisen zijn. Nog 3 maanden. Vorig jaar zaten we allemaal massaal thuis rond deze tijd en was de wereld weer open in juli En zo’n test is nou ook niet het ergste in je leven hoor.
     
    mimi1988 vindt dit leuk.
  7. siriel

    siriel VIP lid

    15 nov 2010
    5.077
    2.909
    113
    Vrouw
    Wij hebben al vakantie in juni, ik zie het ook tegen die tijd wel. Een test draai ik me hand niet voor om.
    Maar ik geloof niet dat iedereen zich aan de bijbehorende quarantaine regels gaat houden bij aan en terugkomst.
    Dan ook nog zoveel geld voor al die testen op de heen en terug reis denk dat veel mensen het misschien ook allemaal gaan gokken en het niet doen.
    Er is nauwelijks controle voor autoreizigers althans nu.
     
  8. nicole18

    nicole18 Fanatiek lid

    20 nov 2013
    4.495
    1.092
    113
    Dat is dus de rede dat ik niet durf te boeken. Wij gaan graag naar Frankrijk maar ook graag andere landen. Maar zo geen zin in testen en allerlei regels waaraan we verbonden zitten dan. Quarantaine zie ik ook niet zitten eigenlijk.
    Maar in Nederland op vakantie trekt ons ook niet echt, zeker gezien t wisselende weer...
    Wij boeken dus bewust niets maar ben wel wat aan t zoeken en mochten we eind juli begin augustus wel "gewoon" op vakantie kunnen boeken we dan nog iets...
    Ik ben trouwens wel gevaccineerd maar m'n man niet. Maar tot nu toe gelden voor mij dezelfde regels, dus ook in quarantaine, testen enzo, zou dat nog veranderen?
     
  9. meis1987

    meis1987 Fanatiek lid

    13 dec 2011
    2.353
    360
    83
    in een huis
    Ja, wij gaan in augustus naar een camping in ermelo. Zin in!
     
    Mapje vindt dit leuk.
  10. Luppy

    Luppy VIP lid

    1 dec 2007
    7.042
    2.178
    113
    Maar het leuke van je camper is dat je op de dag van vertrek nog kunt beslissen waar je heen gaat .
    Wij houden het ook nog open tot we hier wegrijden. Ik vind alles leuk, dus ik ga er van uit dat we wel ergens heen kunnen.
     
  11. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.874
    7.641
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Klopt, maar wij moeten hem huren. Dus moet je vantevoren wel weten hoe en wat :roflmao:
     
  12. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    Drm ga ik ook met mijn zus. Hebben we elkaar nog . Referenties waren indd niet zo goed. Zeker niet als je luxe gewend bent. Echter Preston Palace is alles binnen ( vorig jaar zomer echt super geregeld daar maar verwacht met nu nog strengere maatregelen weinig plezier) .

    Hebben wel huisje, geen caravan. Scheelt ietst. Rond de vis vijver. Over gastarbeiders had ik gehoord maar meer parken loopt momenteel dat probleem. Na paar flinke controlles en boetes verwacht ik deze eind van het jaar nergens meer. Waren meer campings met dit probleem niet alleen ooststappen. Bijde kids hebben ass dus massale groote camping is geen optie. Vind juist fijn idee dat er veel natuur is en dus kunnen wandelen en fietsen ( allemaal dol op) en voor zwemmen naar ander park moeten zien we eerder als plus dan minpunt.
    We gaan het zien. Wordt pas augustus. Veel was gewoon volgeboekt ook. En CenterParcs, leuk maar echt geen 2200 euro waard. Kaal gewoon. Alleen huisje. Niks er bij . Ja zwembad maar dan houdt het op. Betaal max 1000 euro voor CenterParcs en vind dat echt de max ( gaan meestal Duitsland buiten bouwvak). Prijzen zijn nu absurd.

    Huisje om te slapen , wat natuur en zijn tevreden. Gewoon even andere omgeving . En de hond mag mee . Ook fijn
     
    Cindy1977 en Amarens vinden dit leuk.
  13. Ster27

    Ster27 Fanatiek lid

    14 jan 2010
    2.904
    254
    83
    Wij gaan 2 weekjes met eigen caravan weg. Een weekje naar de kleine wolf in Ommen en 1 week naar de Krim op Texel. Beiden favoriete campings van de kinderen. Die gaan liever hierheen dan naar Italië.
     
    maviju vindt dit leuk.
  14. Emma1995

    Emma1995 Fanatiek lid

    17 nov 2018
    1.188
    796
    113
    Heeft er iemand de gouden tip voor mij?

    ik wil in mei een weekend weg met mijn man en daarnaast wil ik ook in de zomer( begin juli of juni) ongeveer een weekje weg in Nederland, echter is alles volgeboekt of absurd duur. Wij hebben nog geen kinderen, maar ik ben wel zwanger( begin oktober uitgerekend). We zijn niet heel gek op campings, maar vakantiehuisjes en hotels vinden we wel leuk. Ook een B&B zou een optie kunnen zijn.
     
    Mapje vindt dit leuk.
  15. Anniek88

    Anniek88 Fanatiek lid

    22 sep 2016
    2.814
    2.542
    113
    Vrouw
    Tsja iedereen wil in Nederland op vakantie nu, dus logisch dat dat vol is en duur. Je kan buiten de schoolvakantie zo te lezen? Dan is er echt nog wel iets beschikbaar.
    Wij gaan naar molecaten, mooie camping in Rockanje.
     
    Neuzeke en Emma1995 vinden dit leuk.
  16. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.641
    10.539
    113
    Kijk eens op europarcs.nl
     
    Emma1995 vindt dit leuk.
  17. MLB

    MLB Fanatiek lid

    1 nov 2016
    1.825
    1.153
    113
    https://www.residencedeeese.nl/accommodaties , een vakantiepark wat in een prachtige omgeving ligt en dichtbij giethoorn waardoor een boottocht door de natuur snel gemaakt is :) gelijk een Coronaproof uitje wat nog mag in deze tijd
     
    Emma1995 vindt dit leuk.
  18. Amarens

    Amarens VIP lid

    24 dec 2009
    11.493
    3.765
    113
    Toevallig zeg, daar gaan wij ook heen in de zomervakantie! Was nog betaalbaar ook. Verder ken ik het niet, nog nooit geweest.
     
  19. Emma1995

    Emma1995 Fanatiek lid

    17 nov 2018
    1.188
    796
    113

    Thanks ik ga even kijken!
     
  20. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.641
    10.539
    113
    Is heel leuk!! Strand is op loopafstand, echt een fijne camping!
     
    Anniek88 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina