Om die reden heb ik wel toestemming gegeven om te delen met het RIVM en hij staat er inmiddels ook in.
Tja het leek mij vrij logisch. Hoe wil je anders aan zo n paspoort komen? Maar dat hele paspoort (of eigenlijk vakantie in het buitenland) was voor mij de belangrijkste reden om hem te halen. Dus daar wel zeker over nagedacht toen.
Wij 2 jaar geleden, kon toen een 6persoons vrijstaand huisje boeken voor dezelfde prijs als een geschakelt 4persoons huisje Nu een 4 persoons huisje ( wij zijn met zijn 3en) Erg leuk daar,we wonen maar op een halfuurtje rijden. Maar toch er even tussenuit is wel lekker. Vorige keer was zoon 5 jaar en hij had de binnenspeeltuin niet ontdekt
Leuk! Wij zijn denk 2@3jaar geleden geweest in denk ook een 6 persoons huisje, nu weer maar dan met 2 kids van 5 & 1.5jaar. Gaan 10 dagen.
Waar moest jij die toestemming geven? En was dat ook al na de 1e prik? Ik heb geen toestemming hoeven geven (nog). Vorige week 1e vaccinatie gehad.
Op de camping ben ik niet geweest, maar de omgeving is prachtig. Heel veel fiets- en wandelpaden, door de bossen naar Wapenveld of langs het kanaal naar Hattem . Het Heerderstrand als je buiten wilt zwemmen en verschillende binnenzwembaden in de buurt. Wapenveld is een leuk dorp om koffie te drinken bij b.v. de bakker, al zijn er maar een paar tafeltjes buiten. Niet langs de hoofdweg fietsen, maar kleine fietspaadjes door het bos. Konijntjes, herten, wilde zwijnen 's morgens vroeg. Met kano's of waterfietsen varen op het kanaal vanaf Hattem (Vadesto Outdoor) moet je wel vooraf bespreken). Volgens mij doen ze nu ook aan booschieten en klimmen. In Wapenveld kan je tegenwoordig ook kano's huren, maar die heb ik nog nooit geprobeerd. Zwolle is ook binnen bereik als je van winkelen houdt of de Peperbus wilt beklimmen (als die nog open). Is Dinoland er nog? Eventueel met het pondje 't Kleine Veer over de IJssel (alleen voor fietsers en wandelaars). Of met de Wijhese pond naar Wijhe (ook voor auto's). Als je je toch gaat vervelen kan je altijd nog naar Harderwijk gaan. Veel plezier!
Toen ik in mijn app woonden keek ik op hem uit! Ik zat altijd te kijken hoe ze hem met de vastenavond gingen optuigen Ik ga er nog steeds debielig van lachen als ik hem zie, soort van Sinterklaas gevoel
Het staat niet op de gezondheidsverklaring maar het wordt gevraagd wanneer je de afspraak maakt, dit geldt voor zowel telefonisch als online. Op de gezondheidsverklaring staan geen NAW gegevens.