Ga zeker wandelen op het hulshorsterzand! Prachtig en best een grote kans om wild te spotten 's avonds. Overdag ook weleens overigens.
Wij blijven in NL dit jaar. Weekje op een leuke camping. In een huisje dan wel met eigen sanitair en een vaatwasser. En we gaan nog 5 dagen naar een hotel zodat we oa naar de Efteling kunnen. Heb er zin in!!
Wij hebben besloten definitief in Nederland te blijven. Nog niks geboekt maar ik zie nog best veel huisjes die in die periode te boeken zijn en ook nog redelijk betaalbaar zijn. De oudste kinderen hebben zelf al een vakantie met vrienden geboekt ( in Nederland, nu al medelijden met evt gezinnen die er pal naast zitten) Hopelijk maken ze het niet te bont. Met de jongste gaan we dan sws weg en grote zus komt ook nog een aantal dagen als het allemaal in te plannen is. We krijgen binnenkort onze Corona voucher uitgekeerd en dat geld gaan we aan een nieuwe vloer op de benedenverdieping besteden. Verder nog een dagje Efteling en ik hoop weer veel avonden op het strand te kunnen eten net zoals vorig jaar zomer. Wij gaan de zomer wel doorkomen.
Wij hebben twee weken Luxemburg geboekt. Chalet op de camping, waarbij we lekker alles zelf hebben: sanitair en kookgelegenheid... We kijken er erg naar uit!
Wij gaan vanavond boeken hoop ik! We willen 2 campings bezoeken dus moeten even kijken wat mooi op elkaar aansluit. Lang getwijfeld maar door dit bericht hebben we de knoop doorgehakt! We gaan weer lekker naar Italië!
Net vastgelegd, 3 weken Spanje en nog 1 weekje naar het zomerhuis van de opa en oma van mijn kids in Portugal, is de ondertussen een jaarlijks ding geworden. In Spanje hebben we een huis gehuurd, 2 km van de zee, met eigen zwembad. Goede vrienden van ons zitten op 2 min lopen afstand.
Yes, ook Luxemburg is vanaf donderdag weer geel gebied Scheelt weer testen/quarantaine of wat dan ook op de terugweg...
jaaaa super fijn! Wij hadden 3 weken geleden al geboekt voor italie en wij waren ook gegaan als het wel oranje had gebleven maar zoals iemand hierboven al zei, dit scheelt weer getest op de terug weg
Zo fijn!! Nu alweer 3 jaar geleden dat we in Italië waren hopelijk volgend jaar dan weer zonder allerlei maatregelen.
Oeh nou dan hoop ik voor jullie dat Frankrijk al helemaal snel naar geel gaat. Wij gaan een maandje later.
Ik mag niet eens naar een land met code oranje, dan moet mijn baas goedkeuring geven en is de quarantaine in eigen tijd Gelukkig staat de Gulperberg op groen