Wij hebben 2 weken camping in Nederland geboekt. We gaan met de eigen caravan. Dus ik ben heel benieuwd!
Ik heb geen anthipatie wat betreft op vakantie in Nederland, maar ik ben wel een mooi weer kampeerder, in Frankrijk en andere zuidelijke landen is de kans op aangename temperaturen toch wat beter. En met regen op een camping staan in Nederland voelt voor mij echt als straf, dan blijf ik liever thuis
Wij blijven dit jaar in Nederland. Vorig jaar onze verre reis in het water zien vallen en toen uiteindelijk niet op vakantie kunnen gaan. Dus nu "veilig" op eigen bodem... Gaan achtervolgend naar 3 verschillende parken toe. Vooral bungalowparken.. nu al zin in
Wij willen in Nederland blijven en iets huren. Maar jeetje we kunnen echt niks vinden in het hoogseizoen. Zijn al 3 weken aan het speuren. Iets op een camping dat leuk is voor 3 jonge kinderen. Zwembad wel een voorwaarde, animatie ook. Naar buitenland durf ik nu gewoon niet zo.
ik snap je helemaal. Waar ik inmiddels geboekt heb zit ook al bijna vol.. en een prijsverhoging van 350 euro in 1 week tijd.. echt bizar. Toen ik boekte was het 1700 voor 1 week (duurste park waar we heen gaan) en nu is het dus 2150 voor dezelfde week. gekkenhuis momenteel
Wij gaan in de meivakantie een midweekje naar Drenthe en in de zomer een week naar de Veluwe en naar Texel.
Meevallen? Ik zoek een stacaravan/chalet voor 5 personen. Op een camping want dat is makkelijk met de kinderen. Zwembad is wel een pre en iets van animatie/speeltuin. Vanaf 16 juli dus middenin hoogseizoen. Ik kon alleen vinden waar we vorig jaar zijn geweest, of hier om de hoek (veluwe). Ben al geswitcht naar een bungalowtent ofzo of ik dat wel kon vinden..
Regio overal behalve Veluwe. En vorig jaar in Borger Drenthe geweest, dus dat ook liever niet. Leeftijden 8, 5 en 3. Liefst 3 weken maar anders 2. Budget voor 3 weken 4000€ ofzo We zaten lagere maar hebben maar wat opgeschroefd
Kijk even op www.ardoer.nl daar hebben ze parken in Zeeland. Ik heb alleen ervaring met een camping op de Veluwe, maar daar wil je niet naartoe. Overigens gaan we dit jaar weer naar een ander park van hun.
Die hebben nog wel wat beschikbaar ja. Dankje. Alleen grote twijfel want op Zoover niet de beste recensies.. .
Wij hebben nog niets geboekt. We gaan last minute beslissen. En beslissing is afhankelijk van coronamaatregelen en het weer. We hebben een eigen tent. Een campingplek is er vast nog wel. Dan misschien op een hele basic camping. Maar dat geeft niet. Een andere omgeving is al fijn. Buitenland zou fijn zijn. Maar als dat nog niet mag is Nederland ook prima. Maar mocht het weer dan heel slecht zijn. Dan blijf ik liever thuis.
Wij hebben onze tickets van vorig jaar Turkije omgeboekt naar dit jaar en afgelopen weekend besloten deze tickets om te boeken naar Kreta. Ben er bang voor maar we houden hoop dat we toch kunnen gaan.