Ik heb op mijn 12de en 13de geblowd ( ja ik weet het, heel jong ). 1x een paddo geprobeerd maar die vond ik zo vies smaken dat ik daar gelijk van genezen was
Ik heb vroeger (8-10 jr geleden) weleens een jointje gerookt en een pilletje gehad om het uit te proberen.. that's all..
Ohjah zeker. Toen ik nog jong en onbezonnen was, en elk weekend minimaal op 1 hardcore feest te vinden was het ik het e.e.a. genuttigd hoor Wiet, hasj, speed, xtc, coke, ghb, paddo's, lsd. You name it. Heb er nooit een seconde spijt van gehad! Heb echt een fantastische periode meegemaakt. Maar mijn school en werk heeft er nooit onder te lijden gehad. Het was echt alleen in het weekend, en ik kon het ook gerust laten liggen. Ohohoh de dingen die ik heb gezien en meegemaakt
Ik heb 1 keer een joint gerookt maar inhaleerde volgens mij niet goed. Ik merkte er namelijk niets van Verder nooit echt de behoefte gehad. Veel medestudenten van mij doen het overigens wel regelmatig.
fff... Toen ik een jaar of 16-19 was heb ik echt teveel gedaan, zat echt op het verkeerde pad. Ik heb de volgende dingen gedaan: Coke, Speed, pillen, GHB, paddo's, Wiet, Hasj... Nu dus niks meer en zal het ook nooit meer willen!
Ben trouwens gestopt met drugs toen ik een jaar of 18/19 was. Ik ging nog wel veel feesten, maar ik was dan gewoon nuchter ( ook geen alcohol ).
Toen ik nog jong (en gorgeous ) was heb ik een tijdlang stevig geblowd. Heb ook mushrooms en poppers gebruikt. Maar daar is het gelukkig blij gebleven. Het is inmiddels alweer een jaar of 6 geleden denk ik dat ik voor het laatst een jointje heb gerookt.
Ja, toen ik nog JONG was! Heb toen ik studeerde en we donderdags uitgingen, regelmatig een jointje gerookt, zonder dat ik eigenlijk rook ofzo. Ook nooit iets anders gebruikt.
vroeger regelmatig een jointje, en een keer of 3 zo'n smartpilletje. maar was meer caffeine dan iets anders laatste jointje was 3 jaar geleden denk..
heb weleens een jointje gerookt maar vind er echt niks aan. Werd alleen maar heel erg moe en dat kan ik op een andere manier ook wel worden.
Nooit de behoefte gehad, zelfs nog nooit een trekje van de sigaret gehad. Echt totaal niet interessant.
Uuh ja en heel veel, elk weekend stappen met pillen op, elk groot feest met pillen op. Coke ook geprobeerd maar vond ik niks aan, Blowen ook gedaan maar vond ik niks, GHB geprobeerd en zelfs Speed. Maar pillen was het toch wekelijks en heb een heerlijke tijd gehad en zoveel gezien en meegemaakt maar had het niet willen missen. Ik durf zelfs nu nog toe te geven dat ik 1 a 2 keer per jaar op bv. Dance Valley of Mystery Land nog een pilletje (of 3) gebruik! Jaja ik ben dan wel moeder maar die ene keer per jaar is toch echt heel leuk! Verder totaal geen behoefte aan meer, die tijd van heftig stappen en drugs gebruiken is geweest.