Hier weleens een jointje gerookt, coke gebruikt en spacecake gegeten. Dit alles geprobeerd en het was gewoon leuk Nu word ik een brave moeder en zou er niet meer aan moeten denken 8)
toen ik nog volle bak uitging, als ik 16, 17 en 18 jaar was, toch elke weekend enkele pilletjes naar binnen gewerkt, gesnoven (speed), trips (LSD) waarvan 1 keer een bad trip en dus niet meer 'getripped' daarna. Dat was trouwens een heel akelige ervaring, belandde in het ziekenhuis die ochtend! Maar de pillen heb ik niet zo snel afgeleerd, tja, toen het uitging met mijn ex-lief, een dealer... Speed gebruikte ik tijdens mijn studies om nachten door te steken en ter compensatie een joint om te kunnen slapen wanneer ik het wou *bloos* Een zware periode, maar ook een heel leuke waarvan ik nu wel kan zeggen dat ik blij ben dat ik het uitgetest heb en er toch vanaf kon blijven wanneer het moest! Geen verslaving ontwikkeld maar ook niet trots op wat ik heb gedaan. Maar ik zegt het, de ervaring ervan en de miserie dat ik gezien heb van anderen (vrienden die wel degelijk verslaafd waren en in de psychiatrie belandt zijn, en ongeneeslijk ziek zijn nu) heeft me een stukje 'rijker' gemaakt.
"Hier kan ik niet op antwoorden, ben niet anoniem" Ziet toch niemand, want je kunt niet zien wie wat heeft gestemd Ik heb vroeger wel eens af en toe wiet gerookt. Op festivals of feestjes. Heb er geen gewoonte van gemaakt. Ben een jaar of 6 geleden gestopt met roken. Een half jaar later bood iemand me een hijs van een joint aan, maar ik vind het zo smerig, dat ik het daarna niet meer gedaan heb. Ik heb het nooit uitgesloten het weer te doen, maar nu ik een kleintje heb.... Ik weet wel dat als ik op een zaterdagavond blowde, ik zondag niet 100% helder was. Maakte toen niet uit, maar dat kun je niet maken als je de verantwoordelijkheid van een kind hebt. Net zoals ladderzat worden als je nog voor je kleine moet zorgen.
Ik heb vroeger wel dingen geprobeerd, pillen, speed, coke en ketamine. Nu al heel lang niet meer. Ook wel eens een jointje gerookt maar daar word ik heel beroerd van.
is al een hele tijd geleden in de pubertijd heb van alles 1x geprobeerd xtc coke speed wiet hasj ghb kristallen paddo's ben alleen van de ghb goed ziek geweest tja weet nu ook warom wordt van gootsteen ontstopper gemaakt ben blij dat die tijd voorbij is
Nee, nog nooit. Zelfs nooit een joint gerookt, hoe graag ik het ook had willen proberen tot voor een jaar of 5-6 geleden. Maar niemand wilde met me mee naar een coffee-shop (hebben keurige vrienden, dat blijkt maar weer haha). Nu heb ik er absoluut geen behoefte meer aan om het nog eens te proberen. Misschien later als Charlotte oud genoeg is en ze het wil proberen, dan maar samen met haar (dan ouwe) moeke (bij mijn man hoeft ze daar niet mee aan te komen zetten, die verafschuwt het helemaal).
Nee nog nooit. Zelfs geen jointje. Heb ooit eens een weekje sigaretten gerookt toen ik 16 was maar eigenlijk vond ik daar geen reet aan. Ben ook nooit nieuwsgierig geweest naar drugs. Ik vind het rotspup en raak het dan ook niet aan.
Nou je mist niks hoor. Met twee wijntjes heb je ongeveer hetzelfde effect. Ik heb vroeger weleens een joint gehad. Vond de eerste paar keren wel leuk maar daarna niet meer. Dus ik heb het niet veel en vaak gedaan. Ik snap ook niet hoe je er verslaafd aan kan raken.
Heb wel eens een jointje gerookt, maar dat is toch zeker al weer zes jaar terug moest alleen erg lachen verder niets! Nu doe ik het dus niet meer, ben mama en dat is een miljoen keer beter high worden xxx
nee nog nooit, heb als puber van een jaar of 12/13 een keer heel stoer een paar peuken achter elkaar gerookt om erbij te horen en ben daarna al zo ziek geweest dat ik het absoluut niet aandurf om joint te roken haha.. misschien wel mijn redding geweest destijds want iedereen in mijn omgeving rookte of blowde destijds
nooit, ik heb al een ontiegelijke hekel aan roken en aan andermans rook. ik zal dus never nooit van die zooi uit gaan proberen. zie er totaal het nut niet van in.
Nope nog nooit wat gebruikt en ook nog nooit de neiging gehad om het te proberen, ook nog nooit een sigaret gerookt ...
Ik heb gebruikt: wiet, hasj, xtc, paddo's, ghb en coke. Coke en ghb was eenmalig, paddo's twee keer, en wiet, hasj en xtc wat vaker. Sinds ik moeder ben heb ik nog 1x een jointje genomen, toen kindlief een nachtje uit logeren was. Verder ben ik nu extreem braaf Er is een tijd voor alles, en qua drugs is die tijd voor mij nu voorbij. Maar - en dat klinkt gek - ik ben blij dat ik het gedaan heb. Het waren geweldige ervaringen. Vooral de eerste keer xtc is onvergetelijk 8) Mits je drugs op de juiste manier, en verantwoord gebruikt, en alleen incidenteel, heb ik er geen enkel probleem mee (als je geen kinderen hebt dan).
Ik heb vanalles geprobeerd ja. Vooral op feestjes zoals defqon.1 maar ga het nooit meer doen. Het is te gevaarlijk, voor je het weet kan je niet meer zonder. Als ik kijk naar vrienden die nog steeds naar feestjes gaan die nemen op een avond 10 pillen, daarna wat coke om bij te komen, en thuis nog wat ghb omdat ze dan nog kunnen sexen... Pfff ik zou dood blijven denk ik!
zes jaar terug heb ik een keer een jointje gerookt... toen ik op mezelf woonde en nou had ik die desbetreffende avond een slecht humeur... het sloeg dus helemaal door de verkeerde kant op... ik treed liever niet in detail maar het was voor mij dusdanig shokkend dat ik dat spul nooit meer aanraak.... ik ben nu moeder en dat is voor mij belangrijk.. als ik het ruik word ik al misselijk