Forever Living Products

Discussie in 'De lounge' gestart door kus26, 11 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Wie kent dit? Ik vertrouw het hele zaakje niet zo. Ik lees over piramide spel, en eerst 245 euro inleggen voor een doos producten.

Een vriendin geeft vanavond zo'n avond, ze is net begonnen, samen met een distribiteur die al langer bezig is. Ik weiger alleen 245 euro voor die producten te gaan betalen.

Ik heb een paar dingetjes gevonden over FLP op Radar, maar die zijn al aardig gedateerd. Iemand anders ervaringen?

2. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Niemand?

3. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    ken het niet...maar ik zeg altijd..bij twijfel NIET doen...

4. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Werkt altijd zo met die piramide dingen.
    Je moet je eigen spullen kopen om te kunnen verkopen (dat is die inleg)
    Je moet je eigen klanten zoeken en je spullen zien te verkopen aan die klanten middels van die avondjes.
    Je kan er flink mee verdienen mits je weer anderen zover kan krijgen om ook bij de club te komen en je zelf een stukje hoger in die piramide komt.
    Maar als gewone verkoper niet hoor.

5. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Nou dan ga ik niet eens naar die avond van die vriendin toe. Zij zegt dat het geen piramidespel is, maar dat is het dus wel.

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    je kan ook gaan zonder wat te kopen? Gewoon om eens te kijken? Ik vind tupperware en mylene party's altijd wel leuk. Gezellig meidenavondje ook ;) . Forever Living zegt me heel vaag iets, op een jaarmarkt weleens zien staan denk ik.

Je hoeft niet gelijk zelf verkoper te worden als je naar zo'n avondje gaat toch?

7. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Nou Dit gaat voornamelijk over het scoren van distribiteurs. En ik begin er niet aan. Die man zou alles in geuren en kleuren uitleggen vanavond.

Ach ja, misschien ga ik het niet eens redden. We hebben vanavond oudergesprekken, en die zijn altijd zo vreselijk op tijd klaar;)

8. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik ken de produkten wel en die bevallen me erg goed. Hoe het systeem werkt weet ik alleen niet

Deel Deze Pagina