Ja hoor net wat ik al dacht.. Ik voel mij erg bekeken de hele tijd! Af en toe zie ik lichtflitsen in me ooghoek.. Heb het gevoel dat iemand met zijn vinger tegen mijn wang drukt.. Ga zodra de cake uit de oven is meteen op bed! Brr krijg er echt de kriebels van.
Chamaro, heb je nog kunnen slapen?? Ik zie hier de laatste tijd steeds een schaduw op het slaapkamerplafond wat ik niet kan plaatsen...
@mams136 Ja ik heb nog kunnen slapen haha heb het licht op de overloop aangehouden haha..Dus was niet helemaal donker Bah een schaduw..Kun je er een foto van maken? (als je niet wil maakt niet uit hoor ) Ik ben wel beniewd..
hoi meiden, heb gisterenavond niet meer mee geklets, toen mijn vriend weg ging gelijk in bed gekropen... licht op de gang aangelaten, tv aan gelaten hihi wat denk je... 0:02 jamie wakker!!! ik denk neeejjj bij ons kwam gisterenavond trouwens White Noise 2 op tv kheb het maar opgenomen
Ik ben een heel nuchter persoon.. Maar ik heb met vlagen dat ik in mijn ooghoeken iets zie bewegen,schaduwen of iets dergelijks.. Ook heb ik dan sterk het idee dat het mijn oma is..
Ik ben zo niet bang maar als ik films als White Noise kijk wordt ik het vanzelf. Terwijl ik wel weer met het grootste gemak kijk naar series als Ghost Hunters maar daar wordt het meer op een wetenschapelijke manier naar dingen gekeken. Eerst wordt er gekeken of er geen rationele verklaring gegeven kan worden voor dingen die ze meemaken zoals deuren die open en dicht gaan. Kunnen ze dat niet dan pas zeggen ze van het kan paranormaal zijn. En ze blijven ook zo cool onder alles.
ik kijk ook liever naar haunted homes (belgie) ghost hunters komt hier niet op tv.. dan naar white noise... maar dat komt puur door de schrikmomenten! jakkes, die haat ik! voor de rest hou ik wel van zulke filmen! net als Dark water! of skeleton key ofzo
Jah dat is die. Het is nu ook wel weer vaag. Ze zitten in een radiostudio die vroeger een weesuis is geweest en er gebeuren allemaal rare dingen en ze horen al jaren een kind zingen ... BRRR
Brr wat eng..mijn vriend is expiditie robinson aan het kijken. Als het goed is komt het vanavond laat ook nog een keer op zone reality?
is dat de aflevering dat ze kinderen touwtje horen springen enzo?? die was best eng ja maar ikzelf heb op de serie nog nooit echt van die geluiden gehoord of iets gezien... jij?
Dit filmpje is heeeeel erg nep. Rouleert al heel lang op internet, en het is een hoax. Dat is het vervelende met die geestenfilmjes op youtube...9 van de 10 keer is het nep...
Deze vind ik heel indrukwekkend! Het is overduidelijk een kind, je kan er niks anders van maken. En tegelijkertijd weet je dat hij er niet 'echt' is, omdat je dat anders wel zou zien aan de leuning van die ligstoel. Misschien was het een bekende of een kind van de man op de foto? Wauw...ik wou dat ik zo'n foto had 8) Ik heb wel een foto van mezelf met allemaal 'orbs' om mijn hoofd...een hele spiraal. Maar of dat nou echt geesten zijn... ik denk eerder dat het een samenballing van energie is misschien. Mijn mooiste ervaring met het paranormale, was het feit dat mijn oma afscheid van mij kwam nemen nadat ze overleden was. Ik woonde toen alleen, en ongeveer 3 maanden na haar overlijden had ik 's nachts een droom. Ik droomde dat ik naar haar huis fietste, en dat ik door het glas in de voordeur naar binnen keek. Ineens werd ik de gang van haar huis ingetrokken, en zag ik haar vanuit de hal in de woonkamer zitten, in haar stoel. Ze zag er uit zoals mijn oma, maar dan jaren jonger en knettergezond (ze is overleden aan kanker, en toen ze dood ging was er bijna niks meer van haar over). Er was een schitterend mooi wit licht om haar heen, en ze zag er heel tevreden en blij uit. Ze begroette me, en zei dat ze van mij hield. "We konden altijd zo lekker kletsen" zei ze ook nog. Ik zei dat ik ook van haar hield, en dat ik haar miste. Ze antwoordde dat ze dat wist, en ze glimlachte naar me. Vervolgens was het beeld van haar met een klap weg, en zag ik 'in mijn hoofd' een beeldscherm waar "verbinding verbroken" op stond. Op dat moment werd ik met een schok wakker. Ik was zeiknat van het zweet en had kippevel van een centimeter hoog. Daarna meteen de tv en alle lichten aan gedaan, maar ik heb haar aanwezigheid zeker nog een uur gevoeld. Het werd wel steeds zwakker, en op een gegeven moment was het weg. Ik vond het achteraf een hele mooie ervaring, en ben heel blij dat ik haar nog op deze manier gezien heb. Mijn omi
Nou dames, wij hadden woensdag wat raars. Ik zat bij me moeder met mijn zoontje en hij zat op schoot bij mijn zusje op de laptop naar filmpjes te kijken en toenkwam mijn vriend binnen, dus mijn zusje zegt ,heej kijk is wie daar is, wie is dat?? Zegt mijn zoontje opa !! Dus we kijken hem allemaal aan, en zeggen nee joh dat is papa, mijn zoontje ging toen van de schoot af en liep naar de gang waar mijn vriend stond en keek langs mijn vriend en zei opa !! Toen zei ik waar is opa dan, ga er maar naartoe, toen liep hij de gang in en stond ergens in het midden stil en begon toen ook nog een beetje te brabbelen. Zo toen dachten we echt allemaal, zo dit is eng. Dat was echt raar.
ik zat net nog te denken aan "vroeger" toen hadden we een schoolfeest ofzo en gingen we met een groepje vriendinnen naar de bovenste verdieping van de school en moesten we ze ver mogelijk de gang inlopen.. in het donker! op een gegeven moment zweerden we met zijn allen dat we een deur zagen opgaan! dus wij als een gek terug gerend, licht aangedaan en de deur stond echt open... tjah, stond hij al open? was het onze verbeelding! geen idee! maar twas echt super eng
ik had een oude auto en zei altijd tegen mijn man dat ik een aanwezigheid voelde in de auto, ik durfde ook niet in de achteruitkijkspiegel te kijken. toen ik op een morgen de hond ging uitlaten zag ik een man in mijn auto zitten, toen ik nog eens keek was hij weg. nog geen 2 weken later deed de auto helemaal niets meer en kon hij naar de sloop. wij hebben hier een uitlaatveld waar een begraafplaats aan grenst, ik heb tot 3x toe een kleinmeisje in een wit jurkje zien staan bij het hek. ook hebben wij hier thuis altijd rare dingen! wij hadden ongeveer een jaar geleden iets langer misschien zo iets raars! wij lagen te slapen en schrokken wakker omdat we iemand de trap op hoorde lopen, toen we gingen kijken was er niemand te bekennen ook beneden niet. we dachten echt dat er een inbreker was ofzo. ik heb ook altijd een naar gevoel als ik bijv. s'nachts naar de wc ga en langs de trap loop het is dan net of er iemand naar mij kijkt. ook zegt mijn dochter vaak enge man als we naar boven lopen, ik zeg dan maar dat ze moet zeggen ga weg. ook hebben wij foto's hier in huis waar orbs opstaan naar mijn idee. ook zaten wij eens bij de bank in het kantoortje, de medewerker ging kopietjes maken en ik zag ineens een schim voorbij komen ik scheet in mijn broek. ik vind het allemaal dood eng maar toch zie ik dus dingen.
Ik heb ook laatst en foto van mijn zoontje gemaakt en er stond een orb op de muur, best een hele felle. Op een andere foto zat een kleine vage orb op zijn broek maar op alle andere foto's niet. Zal hem eens posten...