Heb jij al paranormale dingen meegemaakt?

Discussie in 'De lounge' gestart door Moedertjevj, 2 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hmmm en misschien nog wel iets. 2 weken geleden gebeurt.
    De kleine zat naast me, begon op mijn buik te kloppen en zei " baaaaby, baaaaby " 2 dagen later had ik een positieve test.
    Nu zegt hij de hele tijd zusjezusje, meidjemeidje...

Zou grappig zijn als het ook nog een meid wordt.

2. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Hey dat is leuk en toevallig :D
    Kinderen voelen vaak meer aan zeggen ze...
    Ennemmmm... gefeliciteerd!!!

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik heb wat herrineringen van toen ik klein was...ben er heilig van overtuigd dat ik 2x een verschijning heb gezien.
    1 keer in mijn slaapkamer de zomer nadat mijn opa was overleden(ik was 6) en 1 keer toen ik met een vriendinnetje van school in haar moeders boeken aant speuren was...spirituele boeken.
    Je bent 7 en je probeert wat..we hebben van die moeder flink op onze donder gehad daarna:)

Maar daarna nooit meer wat gezien.
    Voel wel regelmatig iets... koude lucht wanneer alles dichtzit, spontaan kippevel als bij een aanraking.

Ook regelmatig onverklaarbare gebeurtenissen.
    -bij mijn vriends ouderlijk huis. waren wij alleen thuis, gedoucht en de cabine open staan. BAM midden in de nacht sloeg die deur dicht...en nee er stond geen raam open.
    -de foto van mijn schoonvader(in '97 overleden) viel zomaar uit het niks om.
    -Toen we hier aan het klussen waren flikkerde de slaapkamer lamp constant.
    Vorige bewoonster was een oudere vrouw die hier is overleden.
    Ik zei(om stoer te doen) Hej geen fratsen ouwe!
    En daarna flikkerde de lamp niet meer...
    -Vroeger gependelt met een vriendin op mij slaapkamer...gevraagd of er iemand aanwezig was en of er een teken kon komen.
    spontaan gingen alle kaarsjes op mijn kamer tegelijk uit.

Als ik er nu over denk krijg ik weer kippeveel want het is best veel.
    Heb er alleen nog nooit zo bij stil gestaan.

4. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Jaa helse bovennatuurlijke gebeurtenissen durf ik ook niet alleen te kijken. haha Erg eng
    Hoe heet dat op discovery en wannneer of hoelaat komt dat?

5. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Pffff... héél lang geleden. Misschien wel 15 jaar!
    Ik zat op zolder, op mijn kamer, achter de pc en ik voelde een aanwezigheid. Ik draaide mijn hoofd een klein beetje en zag ook iets van een verschijning. Het had een menselijke vorm, maar wel heel dun. Maar verder geen kleur of details. Het was een beetje glazig. En het stond daar alleen maar. Te kijken naar mij. Ik wist niet wat het was, maar ik werd er niet bang van.

Een aantal weken, of misschien wel maanden, later, wat 'hij' er weer. Dit keer had ie 3 anderen bij zich. Eentje iets kleiner dan 'hij' en twee die veel kleiner waren. Net een gezinnetje of zo. En die stonden toen ook weer, op dezelfde plek, naar me te kijken.

Een paar jaar later weer hetzelfde. Toen woonde ik in een anti-kraakpand. Ook weer toen ik achter de computer zat. Toen was 'ie' weer alleen.

Dat was het. Niet mee gecommuniceerd of zo. Ik weet ook niet wat het precies was. Maar schijnbaar vonden ze het interessant wat ik aan het doen was. Nou ja, prima. Zolang ze maar niet met borden gaan gooien ;)

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    helse bovennatuurlijke gebeurtenissen?
    Waar en wanneer?

7. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    ik woon in belgie en loopt op Vitaya (in nederland heb je die zender niet) een serie: Haunted homes (gaat over huizen waarvan ze denken dat het spookt, dan houden ze een wake en filmen met camera's en geluidsapparatuur ed. erg interessant!) ook op vitaya Lisa williams (nu vervangen door die haunted homes) en in nl heb je toch dat programma van het 6de zintuig nu?

8. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Haha ik lig hier in een deuk! :D

@mams136
    Helse bovennatuurlijke gebeurtenissen komt altijd op zondag na 11uur op sbs6..;)

9. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    hier heb ik de link van het jongetje in afrika (nee niet die man ;)) daarachter zie je dus een jongetje, wat daar echt niet aanwezig was toen we er waren, we zijn ook langs die stoelen gelopen, de ligstoelen zijn opgestapeld dus hij zit er middenin?!
    African Ghost Boy

vroeger ook weleens wat gehoord als kind, ik was zo bang dat ik hard riep 'ga weg' en gelukkig nooit meer wat gehoord. ;) Al vind ik het wel erg interessant maar ik wil me er niet teveel in verdiepen, als ik dat spookhuisprogramma al kijk word ik al bang zeg! ik snap nooit dat die mensen daar nog 1 nacht langer blijven! Wel vaak naar spirituele avonden geweest, je hoort vaak genoeg dingen die vrij algemeen zijn maar soms klopt het echt en is het erg persoonlijk!

10. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ femmy: ik snap de foto niet... wat is dat ding waar je dat jongetje ziet?

11. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    je ziet van die ligstoelen met blauw gaas opgestapeld (van de achterkant gezien), op de rechterfoto is dat ingezoomd en daar doorheen zie je een jongetje, het lijkt of hij er dus bovenop zit aan de andere kant, maar we weten zeker dat daar geen kindje op zat en dan zou het ook niet kloppen (hij zit er met zijn onderlichaam dan half in). ja lastig uit te leggen hopelijk is het een beetje te begrijpen!

12. Foxter

Foxter Niet meer actief

Dat is een ligstoel toch?

13. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    ja het is een stapel ligstoelen op elkaar! maar mijn zus keek toen de foto na en opeens zag ze dat dus en schrok zich rot!

14. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Op zondagavond op SBS 6 om 23.55.

Wel laat dus, maar ik ben op maandag altijd vrij zodat ik het wel kan zien. Alleen durf ik dat dus nu niet meer zo goed.

15. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    ik vind het ook jammer dat het zolaat is, precies om 12 uur haha nou alleen zou ik zoiets echt niet kijken!

16. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ femmy: ah ik begrijp hem nu! gek hoor... het is trouwens net alsof ie een bidon in zijn hand heeft :D

17. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ieh, hij kijkt ook zo boos.

18. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Jeetje dat is apart zeg femke!
    Dan schrik je je ook rot! Zit ook best wel dichtbij..Echt eng!

19. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Wat is er dan zo eng en spannend aan dat programma? Ik heb het nog nooit gezien volgens mij hoor, dus ben een beetje benieuwd :D

20. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    ja gelukkig ziet hij eruit als een afrikaans kindje dus is hij daar gebleven hoop ik ;)

dat programma hebben ze goed gemaakt vind ik, zoals een keer dat oma kwam logeren, de tv ging flikkeren en opeens zag ze een persoon in de tv (die uitstond) en daarna stonden er opeens een heleboel, ze vertrok meteen maar ze liet haar dochter en kleinkinderen daar achter, ik had meteen iedereen meegenomen!

Deel Deze Pagina