Heb jij al paranormale dingen meegemaakt?

Discussie in 'De lounge' gestart door Moedertjevj, 2 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.082
    1
    0
    Gooi
    Ik heb echt precies hetzelfde als Joyce. Ik ben ontzettend bang als ik alleen ben, het donker is en ik naar de badkamer moet waar een enorme spiegel hangt. Ik hou dan bewust mijn hoofd naar beneden om er maar niet in te kijken, zo bang ben ik dan dat ik wat zie! Echt te stom voor woorden, ik weet dat dat heus niet zo is maar toch blijft die angst. Ik kan dan ook echt niet alleen slapen want maak mezelf dan bang... Mijn vriend wordt daar soms dan ook (terecht) een beetje pissig om.
    Mijn moeder en haar familie hebben veel paranormale dingen meegemaakt waardoor ik denk ik er meer in geloof dan dat ik zou doen als ik er niets van af wist.
    Maar die programma's wil ik altijd wel kijken maar mag het niet meer van mezelf; ik word er alleen maar banger van: stom he? (schaam)

2. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ik heb dat ook zo erg gehad. Man wat was ik bang. Ging ik ook nog met mijn toenmalige vriendje in een huisje op de veluwe zitten. Naaah heb bagger gescheten. Durfte niet naar de ramen te kijken want ik denk dan zie ik straks gezichten enzow.
    Was zooooow blij toen ik fijn terug was in mijn flatje in Amsterdam met de drukte, tram enzo...
    Sinds ik er alleen voor stond met 2 kindertjes heb ik me over de angst heen moeten zetten en ben ik maar heel af en toe bangig :p

3. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    hoi bellabella,
    ik herken me in je verhaal, ik durf 's avonds of 's nachts ook echt niet in een spiegel te kijken. echt doodsbang voor wat ik zou kunnen zien.
    onze oudste slaapt momenteel slecht vanwege de waterpokken, dat is dus echt een ramp.
    een paar keer snachts eruit en tja dan is het donker, kortom veel angst.
    stom he, naar mijn weten nooit iets gebeurd maar wel doodsbang zijn voor iets wat zou kunnen gebeuren.
    hierdoor krijg ik juist het idee dat er toch iemand contact wil leggen maar dat ik het tegenhoudt door mijn angst.
    maar volgens mij kan je mij in een inrichting stoppen als ik ooit iets zou zien, echt volgens mij ga ik dan echt flippen.
    maar ik vind het zo interressant, het liefst zou ik alle parafilmpjes op you tube bekijken en me er in willen verdiepen maar er is altijd die angst die me tegenhoudt....

joyce

4. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.082
    1
    0
    Gooi
    haha Joyce! Ik heb precies hetzelfde! Ik denk ook altijd dat ik dan helemaal ga flippen! En ook ik wil alles eigenlijk zien op internet, tv en in de boekjes, maar doe het niet.
    Maar ik snap niet waarom ik zo ontzettend bang ben voor iets wat ik niet ken!? Het slaat toch helemaal nergens op? :(

5. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    nee het slaat nergens op, maar toch is die angst er echt.
    het zal ergens op gebaseerd zijn, die angst komt niet uit de lucht vallen.
    maar heb ik misschien teveel horrorfilms gezien, praat ik hetmezelf aan of is er misschien toch iets in mijn omgeving wat iets duidelijk wilt maken , waardoor dat gevoel steeds terugkomt.

het stomme is ook overal waar ik kom , wordt ik met het paranormale geconfronteerd.
    nieuwe vrienden, ja hoor bingo. een motorweekendje, ja hoor ook weer mensen die zich ermee bezighouden.
    nieuwe collega op het werk , yep zelfde verhaal.
    en nu mijn eigen broer, die geesten ziet.
    zoek ik het dan op of komt het naar mij toe?
    hhm lekker wazig misschien maar misschien dat de bange onder ons het wel snappen.

sorry,

joyce

6. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.082
    1
    0
    Gooi
    Ziet je broer geesten? Ja, dan komt het allemaal wel erg dichtbij ja. Jeetje, is hij bang daarvoor of niet?

7. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    hey, ik ben er ook als de dood voor hoor. heb altijd gezegd, zodra ik in mijn huis iets engs mee maak dan staat mijn huis die dag nog te koop!

ik heb ooit is op youtube een filmpje gezien: ging over een meisje dat werd klaar gemaakt voor een feestje, communie ofzo en zat dus voor de spiegel en der stonden mensen achter om het te filmen. der moeder was der haar aan het kammen ofzo.. toen het meisje klaar was draaide ze haar hoofd weg, maar het hoofd wat je in de spiegel zag bleef gewoon staan, recht in de spiegel kijken en dat beeld knipperde zelf nog een x met de ogen! sindsdien kijk ik ook niet meer in spiegels als het wat donker is!! zal is kijken of ik de link vind!

8. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    nou, verhaal van hier boven klopt niet helemaal! had het volgens mij anders opgeslagen :) net terug gekeken en vind het weer eng!

YouTube - japanese-ghost-girl-in-mirror

tis geen schrik filmpje ofzo hoor ;)

9. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Eerst even bekennen dat ik niet het hele topic heb gelezen hoor ;)

Ja ik heb paranormale (ik vind het niet het juist woord :p) dingen meegemaakt. Ik zie regelmatig entiteiten en ik voel dingen aan bij andere mensen. Ook heb ik een heel sterk intuitie. Ik ben nog heel erg aan het ontwikkelen hoor maar langzaam aan komen er steeds meer dingen en krijg ik steeds meer vertrouwen.

Ik ben ook bang in het donker hoor en er hangen ook weleens entiteiten rond me die ik niet wil of die vervelend zijn. Ik heb geleerd om netjes te vragen of ze weg willen gaan omdat ik het niet wil. Gaan ze niet weg dan brand ik salie. Maar ik heb nog niet echt last gehad zeg maar.

Ik heb o.a. mijn vader gezien en die was het vervelendst :D

10. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ sharon20: maar dit soort dingen geloof ik niet. Puur omdat het zo makkelijk een trucage kan zijn.

11. monkeylove

Jah precies, die spiegel is wel heel prominent in beeld. Maar u never know...

12. monkeylove

Wat deed je vader dan? Ben daar wel benieuwd naar maar als je het niet wilt vertellen snap ik dat...

13. 40plusmama

Toen ik net entiteiten zag schrok ik maar later werd ik nieuwsgierig. Op probeerde in gedachten mijn vader erbij te halen en die kwam ook maar was heel dwingend. Hij 'liep' steeds achter me aan en liet me niet met rust. Ik heb gezegd dat ik het niet wilde en heb gevraagd of hij weg wilde gaan. Hij deed dat gelukkig.

Van een vriendin zag ik bij de opening van haar praktijk een man staan. Ik omschreef de man en het bleek haar vader te zijn. Ik heb die man nooit gezien, ook niet op foto maar alleen als 'geest' nu zeg maar....

Femmetje, ik reageer zo op je pb ;)

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek

Ja nou ik keek er wel ff raar van op hoor.
    We waren al steeds aant geinen...nouja iedereen behalve ik omdat ik het vreselijk vind dat ik nu in een huis woon waar iemand overleden is.
    Maar ik zei dat dus om stoer te doen:)
    En dan ineens flikkert de lamp nooit meer...wel appart.

15. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    ja, of ik denk ook wel dat het gemakkelijk bijgewerkt kan worden. maar vond het toch heel erg eng! net zoas de films van de grudge! doodeng :D:D als ik die gezien heb slaap ik de eerste dagen echt met het licht aan!!

wel super mooie en interessante film is White noise!

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ik durf die dingen niet te kijken, ook die foto niet. erg he...

17. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    mamsie je bent niet alleen, ik ook niet!
    Omdat ik weet dat ik niet meer slaap dan.

18. monkeylove

Heftig, zo heeft mijn moeder een keer een vrouw zonder ogen op haar bed gehad. Ze werd wakker, was snachts, zat er een vrouw op de rand van haar bed zonder ogen.
    Bleek later haar oudtante geweest te zijn. Maar waarom ze nou geen ogen had...
    Mijn moeder was overigens niet bang.

19. 40plusmama

Zonder ogen is wel eng trouwens.

Ik ben ook niet bang maar van mijn vader werd ik nerveus. Maar ik heb ook een paar dagen een meisje bij me gehad waar ik vrolijk van werd. Ze liep de hele dag te huppelen en wilde overal mee naartoe. Ik kon ook gewoon vragen stellen in gedachten en kreeg antwoord. Overigens was zij de allereerste die ik 'bewust' zag. Ik wilde het nooit zien en deed dan net of het er niet was.

20. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    hoi mams, is niet erg hoor! de foto is helemaal niet eng! het filmpje best wel :d nouja, ik denk dat het fake is. maar vond het daarnet toch weer ff heel eng toen ik mijn haar stond te kammen :D

ow, dat zonder ogen: een geest bestaat uit energie. als hij genoeg energie heeft kan hij zich zichtbaar maken, met nog meer energie kan hij elektriciteit doen storen en met nog meer engergie kan hij dingen gaan verplaatsen.

een geest die net niet voldoende energie heeft komt dus vaak in "beeld" met misvormingen. dit kan zijn dat je maar de helft ziet (waardoor het lijkt dat het bv geen armen heeft) of waardoor het lijkt dat ze geen ogen hebben ed...

Nouja, dit heb ik wel eens ergens gehoord :D

Deel Deze Pagina