tjah, kheb zelf niets meer meegemaakt maar een neef van mijn vriend die heeft een fase gehad waarin iedereen zei dat hij spookte zijn oma was net overleden, zat hij bij familie en ineens viel er een grote glazen wijnkelk gewoon kapot, en dan niet in de buurt van de kast (waar hij op stond) maar in de keuken... ook gingen rolluiken zelf dicht, waren ze in een speelgoed en viel alles uit de schappen. (dit vertelde verschillende familieleden) heb het zelf niet gezien! er is bij hem een soort medium op bezoek geweest (en BN-er! maar weet niet wie) en die heeft hem gezuiverd ofzo..
Oh bah.... ik krijg hier zooooooooo de kriebels van he? Mijn meisje kijkt soms heel bang naar 'iets', ze ligt dan tegen me aan en dan zie je haar oogjes iets volgen...maar wat dan?! En soms begint ze dan te huilen Ik had toen op dat moment echt de kriebels...zo van: het zal toch niet zo zijn he?! Brrrr... nee ik heb er niks mee.
Ik heb na mijn missed abortion steeds iets zwarts gezien. het bewoog zich heel snel steeds. Soms voor het bovenraam van mijn slaapkamerdeur, dan weer buiten langs het raam. Maar het meest in de hoek van de woonkamer. Het rare was dat mijn dochter het ook zag, zij vond het eng ik niet. Toen ik zwanger van Mayron was is het kort daarna gestopt. Het rare is, Mayron kijkt vaak naar die hoek in de woonkamer en "praat" dan tegen die hoek of wijst en zegt die terwijl er verder niets boeiends te zien is. Vind het wel een mooie gedachte om eerlijk te zijn.
Ooh hier ook hoor. Luuk zijn tweelingbroertje is overleden bij de bevalling en Luuk noemt regelmatig zijn naam of zegt kindje en wijst dan naar boven. Ik zie Thijs* niet maar voel hem wel.....
hhmm net dat filmpje gezien van die spookauto, tja dat soort filmpjes durf ik wel weer te zien, maar vond het wel grappig. of het echt of nep is, geen idee maar leuk om naar te kijken. bellabella, jij mijn broer kan sinds een paar jaar overleden mensen zien, heb het er niet heel veel over maar vind het wel interressant. het is begonnen ,naar mijn weten, toen een hele goede vriend van hem overleed. die zat op de dag dat hij overleden was ineens naast mijn broer en sindsdien komt hij vaker en ziet mijn broer ook meerdere dingen. soms zijn de verhalen ook grappig, er is ooit eens een tampon door de woonkamer gevlogen terwijl er verder niemand bij hun in huis was, mijn broer weet dan voldoende als mijn schoonzus dit verteld. moet zeggen dat ik de angst alleen snacht heb en in het donker, overdag bijna nooit. daarom weet ik ook niet of het uberhaupt wel te maken heeft met het paranormale of dat ik gewoon bang ben in het donker en mezelf dingen in het hoofd haal. o mijn broer heeft ook op veel foto's van vakantie of wat dan ook van die geestenbolletjes staan. joyce
Dit vind ik dat ook wel bizar gaf en vriend van me door via mail.. Best vreemd, niet eng. YouTube - Ghost Caught on Cam Ghost Door
Ik heb een hele mooie foto van 2 seconde na de bevalling, mijn zoontje ligt net op mijn buik wanneer de kraamhulp een foto maakt. Mijn vriend zit achter mij terwijl ik de baby vast heb en op de schouder van mijn vriend zit een hele grote ORB. Heel mooi om te zien! En vlak achter deze grote zit nog een kleinere ORB. Daarna zijn er nog tal van foto's gemaakt maar op geen enkele staat nog een ORB. 2 1/2 week later is mijn moeder overleden, is ze er misschien toch bijgeweest? Ik houd deze gedachte wel vast want ik vind het een hele mooie
heb ook n paar n paar onverklaarbare dingen meegemaakt; laatste was zo'n 3 jaar geleden.. ik stond in het keukentje op mn werk en was alleen. had die dag een ketting om die van mn overgrootoma is geweest., zo'n ketting met kralen wat nu weer helemaal 'hip' is Ik had toen pas verkering met mn huidige vriend en vroeg in me zelf wat mn opa en oma (dochter van mn overgroot oma) van hem zouden vinden, of ze hem een leuke knul zouden vinden. Er stond een SISI fles op het aanrecht en die ging ineens een stukje ophoog van het aanrechtblad, draaide een stukje en ging weer neer.. dus ik dacht ?? en hetzelfde gebeurde opnieuw... Het woord SISI kwam naar voren... Heb het aan mn moeder verteld en die dacht misschien wil mn oma zeggen "JA" (SI) ze vinden je vriend leuk... Vond het helemaal niet eng!! en vond het zo appart dat het nog een keer gebeurde zodat ik zeker wist dat ik het me niet zou verbeelden.. Heb in ons oude huis(waar ik alleen met mn moeder woonde) wel eens gehad dat ik snachts naar de wc ging en alles wat uiteraard donker (in de hal beneden) maar toen ik terug liep naar mn slaapkamer zag ik dat de lamp in de hal aan was dus ik dacht mn moeder is beneden en liep naar beneden, daar waren ALLE lampen aan, incl schemerlampjes (en dat waren er een stuk op 10) en er was niemand... dus ik weer naar boven , lag mn moeder gewoon te slapen en we wisten zeker dat we alles uit gedaan hadden! paar ervaringen zoals windvlagen voelen in mn kamer en planten zien bewegen heb ik ook gehad... Ook wel eng: (was ook bij mn moeder in huis) Lag te slapen snachts (duh) en ineens hoor ik mn moeder roepen; ....(mn naam) , klopte jij aan mn deur???? eeeeh nee??? AAAH dat vonden we toen wel heel eng.... mn moeder hoorde geklop aan haar slaapkamer deur er dacht dat ik het was dus riep 'binnen' en vervolgens sliep ik gewoon... Mn moeder heeft zelf ook gehad dat ze snachts wakker schrok en op het moment dat ze overeind schoot, allebei dr nachtlampjes aansprongen (die ieder in een ander stopcontact zaten).. In ons huis waar we nu wonen gelukkig niet bang gevoelt, dat had ik in mn oude huis dus wel.. Geloof er dus duidelijk WEL in
@laraxx zo iets heb ik nog nooit meegemaakt! Hoop het ook nooit mee te maken Dat van dat SISI flesje is dan wel weer bijzonder..
brrrr ik vond het vannacht dood eng mijn vriend maakt me wakker, hoor je ook die klok? ik zeg ja: tik, tik, tik om de seconde ofzo. dus waren ervan overtuigd dat het een klok was... 1 ding, we hebben door heel het huis niet zon tik klok, zijn allemaal digitaal... doodeng, niet meer kunnen slapen, heel de tijd luisteren. na kwartier mijn vriend uit bed, zoeken wat het was... bleek het de verwarming te zijn die hij per ongeluk aan had gezet zzzzzz vond het echt dood eng om dit mee te maken net nadat ik al die paranormale berichten had gelezen hihi! kan er nu gelukkig wel om lachen
@ lautjuhh: echt niet!! Doodeng! @ Laraxx: misschien bedoelde ze met de sisi fles wel dat je vriendje een sissy (watje) is? haha! Maar wat een enge dingen heb je meegemaakt zeg! Al die lichten aan in de kamer: OMG!!!
Ik voel het aan als mensen in mijn omgeving dood gaan.. het klinkt eng, maar het voelt niet eng. Ik wil dan graag naar ze toe. Om ze gerust te stellen voor ze gaan. Heb ik ook bij mijn opa gedaan, en toen hij was overleden had ik steeds het gevoel dat hij niet was heengegaan. Ik voel hem heel duidelijk nog als beschermengel ofzo.. ik ben ook helemaal niet bang in het donker of bij van die programma's, ik heb het idee dat hij me beschermt juist. Ik heb vroeger toen ik jonger was ook wel het gevoel gehad dat er dode mensen dicht in mijn buurt waren maar heb ze nooit mogen zien.. al wist ik van binnen precies hoe ze er uit zagen en wat ze hadden meegemaakt. Na een tijdje heb ik de man weggestuurd (hij kwam ook toen ik zwak was en was niet zo aardig) en het meisje heb ik getroost en is vanzelf weggegaan.. in rust heb ik het idee. Klinkt als een sterk verhaal, het is alweer een hele tijd geleden maar ik ervaarde het echt zo.
ik heb heel veel ''paranormale'' dingen meegemaakt in mijn leven.. maar een paar dingen van binnen een jaar: ik zat rustig op de bank.. televisie te kijken.. en we hebben een open keuken.. uit het niets viel het messenblok om en 10 minuten later lagen de messen er pas uit.. dezelfde middag vielen er verschillende dingen van de vensterbank, deuren die ineens gingen klapperen etc. terwijl er geen raam/deur openstond! dat was opzich niet zo heel boeiend.. heb het gehad dat mijn man ging stappen.. en ik kijk altijd goed of ik alle lichten uit doe, deuren op slot.. vooral als ik alleen ben.. die nacht alles 2x gecheckt.. komt me man om 5 uur snachts thuis helemaal in paniek binnen: WAAR BEN JEE!! ik met me slaperige kop uit bed.. kom ik de woonkamer binnen.. ALLE lichten aan, deuren en ramen open !! en ik weet nog steeds voor 1000% zeker dat ik alles dicht heb gedaan! en ik ben een keer mijn kleine slaapkamer ''uitgejaagd''.. tijdens het bidden.. ik kreeg overal kippenvel en een eng gevoel van binnen.. en werd bij wijze van gewoon de slaapkamer uitgeduwd.. ik voelde ook een hele negatieve energie.. datgene is nog een paar dagen in huis geweest en heeft ook allemaal rare dingen met zich meegebracht.. dat was echt een helse week, alles viel om.. voelde allemaal dingen langs me nek gaan etc.. nou dit is dus een deel van mijn ervaringen
Heb al een aantal keer meegemaakt dat ik op een moment precies weet wat er gaat gebeuren en wie wat gaat zeggen. Maar ik had op discovery channel al gezien dat dit een zogenaamde 'hersenpauze' is. Mijn oom is al een aantal keer gereanimeerd na een hartaanval en na 1 keer zweefde hij echt boven zijn lichaam vertelde hij. Hij is de nuchterheid zelve, maar zei dat je niet bang hoeft te zijn voor de dood, hij ervaarde het als heel fijn en was zelfs geirriteerd dat hij weer bijkwam.
In een huis waar we vroeger gewoond hebben vond ik het nooit prettig om naar boven te gaan. Het is zelfs zo dat mijn ouders mijn broertje midden in de nacht mijn broertje op mijn slaapkamer hebben gelegd omdat hij niet meer in zijn eigen slaapkamer wilde slapen hij zal zo ongeveer een jaar of 3/4 zijn geweest. Daarna kreeg ik zijn kamer en heb me daar ook nooit echt prettig in gevoeld. Ik had een teddybeer voor de deur liggen om deze open te houden en ik dacht als klein kind dat die snachts aan de wandel ging. Kan natuurlijk kinder fantasie zijn . Maar ik heb ook een keer een droom gehad dat mijn poppen boos op mij waren omdat ik niet meer met ze speelden, ze liepen op het bed af en op dat moment begint mijn bed te rammelen. Bleek achteraf een aardbeving te zijn geweest maar toch is dat iets wat ik achteraf vreemd blijf vinden. Ook moest ik een keer van mijn ouders mijn broertje boven halen. ik durfde niet naar boven want het was al donker buiten. Dus ik sta onder aan de trap en kijk naar boven. zie ik mijn eigen schaduw. Deze schaduw staat echter met de handen omhoog. Dit vond ik natuurlijk wel vreemd dus ik denk nou wat als ik mijn armen omhoog doe en de schaduw doet de armen omlaag. Toen ben ik snel de woonkamer ingerend. In dat huis heb ik me trouwens nooit echt op mijn gemak gevoeld in het donker. Dus toen we ons eigen huis kochten ben ik er rustig doorheen gelopen en gevoeld voel ik me prettig hier. Ik heb hier dus ook nooit dat ik bang ben in het donker ook niet als ik alleen thuis ben.