na de geboorte van onze zoon willen we graag regelmatig onze foto`s afdrukken. Waar laten jullie je foto`s afdrukken? Ik heb vorig jaar eens 100 gratis foto`s van onze bruiloft bij pixum laten afdrukken. Waar kun je dit goedkoop laten doen? Hebben jullie tips? winkels en internetsites zijn allemaal welkom.
Hoi, Ik bestel hier: http://nl.foto.com/?gclid=CKXkh7SF7JkCFYU-3godX3mqRg altijd mijn foto's. Als je in grote hoeveelheden besteld ben je nog geen 0,05 cent per foto kwijt. Erg goedkoop dus. De levering is super snel en de kwaliteit is erg goed!
www.webprint.nl Ik heb ze daar al eerder besteld, 5 cent per foto. Heel snel geleverd en mooie foto's!
Beide zijn goede tips alleen is de tip van mamavanesmee goedkoper Daar krijg je 20 foto`s gratis en daardoor in verhouding net iets goedkoper. Daar ben je voor 100 foto`s inclusief verzendkosten e.d. 6,20 kwijt! Meer tips zijn van harte welkom!!
Erg leuk om ze foto`s te kunnen bestellen Denk dat ik morgen ff een selectie van onze geschoten foto`s ga maken. Dan kan ik binnenkort ook een bestelling plaatsen !
Ik deed het altijd via webprint , maar zie dat MamavEsmee een betere heeft gevonden, zal dat voortaan ook maar proberen , en nog eens 20 foto's gratis =D> even offtopic: ben ik nu de enige die last heeft vande smilies op de verkeerde plaats als je op bevestigd hebt gedrukt?
welke maat bestellen jullie de foto's dan? 10x15?Mis je dan geen stukje van de foto, omdat het digitaal gemaakt is?
Butterfly.. Er staat op de geuploade foto's een rand in stippelijntjes wat aangeeft wat je van de foto kwijt bent. Evt kun je de foto dan nog aanpassen of bewerken. Erg fijn!
Koop een printer en foto papier en doe het zelf! Ik heb namelijk een Epson en ik ben helemaal into fotografie het is een uitkomst! De printer kostte 75 euro Foto papier is 10 euro per 400 stuks En print inkt is voor alle cartiges 30 euro Eerst een hoop geld maar dan heb je wel wat!
Dan ben je bij webprint nog goedkoper uit en de kwaliteit is beter, Puzzcat. Voor dat geld kun je het (denk ik) niet zelf doen... de service was in ieder geval super, het was binnen no-time binnen
Hmm echt de kwaliteit van mijn foto's zijn super Geen problemen mee Zegt zelfs mijn mentor fotografie Johan Visbeek (proff fotograaf) Denk niet dat omdat de printer "maar" 75 euro was dat het een goedkoop ding is 8)
Wat leuk dat je fotografie volgt! En ik bedoelde er niets mee hoor Meestal krijg je dan van die lelijke foto's. En de cartridges kosten toch wel wat. Maar leuk dat het jou goed lukt! (offtopic: wat leuk dat je nu alweer 12,4 weken zwanger bent!)
0,29 cent is nou ook niet echt duur hoor natuurlijk is 0,05 cent aantrekkelijker maar waar doe je dat dan want dan ga ik dat daar dan doen