ik ga vaak shoppen in een andere stad maar toch slaag ik het best in mijn eigen stad bij mijn lievelings winkel NAMELESS EN DREAMS(zijn 2 winkels zelfde eigenaars) gisteren kwam ik binnen en ze zei meteen ik heb een skinny jeans voor je die jij gaaf vind en t klopte ook nog hij zit heeeeerlijk(niet te laag)ze weten altijd mijn smaak en zijn ook eerlijk!!! als het niet staat zegt ze het ook.
heb je al gekeken bij babybarb badkleding heb badpakje voor mijn dochter zo gaaaaaaf o ja ik heb ook net als mijn meissie een vingino spijkerrok
Voor mezelf nog helemaal niks, zoek wel positiekleding in maat S dus mocht iemand vorig jaar zwanger zijn geweest en het kwijt willen?? dan hoor ik het graag tegen vergoeding uiteraard maatje S. Voor mijn twee dochters heb ik het nodige al in huis natuurlijk. Ziet er altijd veel te leuk uit, sla mezelf dan vaak ook gewoon over8) moet ik toch eens afleren
Voor mezelf afgelopen donderdag geshopt.. Ben ook 15 kilo afgevallen dus paste bar weinig meer.. Voor mijn meisje had ik alles al in huis!!
schaaammmmmmmmmm ben net ffjes naar nelson geweest voor een paar schoenen en met 3 paar teruggekomen zwarte witte en een paar spijkerzwart met wit afgewerkt
Die van mij mag zelf gaan shoppen hoor Hij heeft al jaren (9 ofzo) hetzelfde korte broekje voor in de zomer. Dat ding is al helemaal versleten, rafeltjes aan de onderkant, je kent het wel. Vreselijk, krijg m echt niet van dat ding af.
Ik heb een jurkje gekocht met als doel dat ik deze een beetje mooi kan dragen als ik op vakantie ga. Moet nog 7 kilo af voor Juni