Op prinsjesdag heel lang geleden en een keer in een auto zag ik haar zitten. WillemAlexander met gezin twee keergezien . Een keer fietsend in Wassenaar en van de zomer in rondrijdend in open auto door Wassenaar.
Hahaha, nou een hand en iets in de trant van bedankt voor uw komst etc. Ook nog even gepraat over mijn werk. Was een hele ervaring
Ja, in de Apenheul Prins Constantijn zag ik af en toe in Leiden, hij studeerde daar terwijl ik daar op school zat. Willem-Alexander heeft er geloof ik ook gestudeerd maar die heb ik nooit gezien.
Het koninklijk huis shopt daar ook af en toe!!! Maxima alexander de meisjes van hyn beatrix iedereen.
O en wat ze kochten uhm de gekleurde bekers die heel nederland heeft voor kinderen. Bedden voor de meiden. Etcc
Ze is een keer op school geweest bij ons vroeger ( ik was toen 4 of 5 ) waarom weet ik niet meer ...heb ook een foto van die dag , vind het wel leuk !
niet, moet ook eerlijk zeggen dat ik het hele "koninklijke" gebeuren niet zo interresant vind. Vind het belachelijk hoeveel aandacht/geld daar na toe gaat.
Van heel ver op dondenherdenking op de Dam. Ze zou dit jaar in onze gemeente komen maar dat wordt dus volgend jaar!
Via een ambassade in het buitenland (waar ik lang gewoond heb) heb ik wel gehoord van de mensen die daar werken, dat Bea een zeer aardige vrouw is, erg "gewoon" voor een koningin. Zelf ben ik niet zo koningsgezind...
ik had projectweek vanuit school bij een verzorgingshuis en toen kwam toevallig die dag de koningin in de stad. Ze zou van de kerk tot een andere gelegenheid lopen en wij stonden vooraan met een aantal bewoners in rolstoelen. ze heeft even uitgebreid gezwaaid naar de bewoners. hihihi. niet veel bijzonders dus maar wel dichtbij
Ja. Tijdens Koninginnedag waar Almere werd bezocht. Ik woonde toen in een appartement die aan de route lag, dus vanaf balkon naar haar (en alle andere) kunnen zwaaien... Leverde een foto op van t ANP in een krant.. (mijn mams, zus en ik in oranje uitgedost op t balkon)..
Ik heb haar gezien toen ze hier in de stad de schouwburg kwam openen. Was toen stagiaire bij een persbureau en mocht foto's maken en een artikel erover schrijven
Nee. Heb ook niet echt belangstelling. Vind heel dat koningshuis geldtrekkerij. Ze hebben totaal geen rol meer nu ze ook niks meer te zeggen hebben in het kabinet behalve genieten van een belagelijk hoge uitkering De koningin vind ik zoals ze zich op tv voordoet wel sympatiek en krachtig. De koning die we krijgen komt wat power te kort na mij idee . Wat ik vooral mooi vind is dat ze zich niet meer of beter voelen dan het publiek in veel opzichte. Toch zeg ik gewoon weg ermee
Een paar keer als ze in de Gouden Koets voorbij reed op Prinsjesdag (1e keer toen ik in groep 7 zat, maar we vonden het interessanter dat we Henny Huisman ook gespot hadden, hahaha) en nu werk ik in Den Haag, dus we gaan vaak wel ff kijken naar de stoet. En een paar weken geleden in Wassenaar op het strand, kwam ze voorbij op haar paard. M'n vriend riep nog naar ons zoontje: "Zwaai maar even naar dat paard!" en dat gebeurde en Bea zwaaide vrolijk terug. We herkenden haar toen pas, haha.
Ja tijdens de opening van het nieuwe provinciehuis in Leeuwarden vorig jaar. Wij deden ook mee met ons koor en heb haar van dichtbij gezien en op de foto geknipt natuurlijk.