Heb jij Beatrix in levende lijve gezien?

Discussion in 'De lounge' started by RosaLynn, Jan 29, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Heb jij Beatrix in levende lijve gezien?

1. Ja

2. Nee

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. nina3

nina3 Bekend lid

Aug 27, 2010
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Op prinsjesdag heel lang geleden en een keer in een auto zag ik haar zitten. WillemAlexander met gezin twee keergezien . Een keer fietsend in Wassenaar en van de zomer in rondrijdend in open auto door Wassenaar.

2. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

Aug 15, 2010
    1,889
    405
    83
    Ja bij IKEA

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

Bij IKEA :(:D Vertel, ging ze voor de klippan bank of de billy boekenkast????

4. Ringeling

Ringeling Bekend lid

Mar 2, 2012
    869
    113
    43
    Female
    Hahaha, nou een hand en iets in de trant van bedankt voor uw komst etc.
    Ook nog even gepraat over mijn werk.
    Was een hele ervaring :)

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,241
    7,283
    113
    Female
    Brabant
    Ja, in de Apenheul :)

Prins Constantijn zag ik af en toe in Leiden, hij studeerde daar terwijl ik daar op school zat. Willem-Alexander heeft er geloof ik ook gestudeerd maar die heb ik nooit gezien.

6. Nikki88

Nikki88 VIP lid

Jul 29, 2008
    11,656
    230
    63
    Regelmatig, privé. Bijzonder sympathieke, intelligente vrouw met véél humor. :)

7. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

Aug 15, 2010
    1,889
    405
    83

Het koninklijk huis shopt daar ook af en toe!!! Maxima alexander de meisjes van hyn beatrix iedereen.

8. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

Aug 15, 2010
    1,889
    405
    83
    O en wat ze kochten uhm de gekleurde bekers die heel nederland heeft voor kinderen. Bedden voor de meiden. Etcc

9. baby angie

baby angie Actief lid

Jun 22, 2009
    133
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ze is een keer op school geweest bij ons vroeger ( ik was toen 4 of 5 ) waarom weet ik niet meer ...heb ook een foto van die dag , vind het wel leuk !

10. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

niet, moet ook eerlijk zeggen dat ik het hele "koninklijke" gebeuren niet zo interresant vind. Vind het belachelijk hoeveel aandacht/geld daar na toe gaat.

11. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Nee nooit gezien!

12. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    3,378
    2
    0
    Van heel ver op dondenherdenking op de Dam.

Ze zou dit jaar in onze gemeente komen maar dat wordt dus volgend jaar!

13. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    3,378
    2
    0
    Via een ambassade in het buitenland (waar ik lang gewoond heb) heb ik wel gehoord van de mensen die daar werken, dat Bea een zeer aardige vrouw is, erg "gewoon" voor een koningin.

Zelf ben ik niet zo koningsgezind...

14. denise89

denise89 Bekend lid

Dec 22, 2010
    820
    1
    16
    partime baan
    ik had projectweek vanuit school bij een verzorgingshuis en toen kwam toevallig die dag de koningin in de stad. Ze zou van de kerk tot een andere gelegenheid lopen en wij stonden vooraan met een aantal bewoners in rolstoelen. ze heeft even uitgebreid gezwaaid naar de bewoners. hihihi. niet veel bijzonders dus maar wel dichtbij

15. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

Apr 6, 2007
    4,811
    1
    0
    Flevoland
    Ja. Tijdens Koninginnedag waar Almere werd bezocht. Ik woonde toen in een appartement die aan de route lag, dus vanaf balkon naar haar (en alle andere) kunnen zwaaien... Leverde een foto op van t ANP in een krant.. (mijn mams, zus en ik in oranje uitgedost op t balkon)..

16. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Ik heb haar gezien toen ze hier in de stad de schouwburg kwam openen. Was toen stagiaire bij een persbureau en mocht foto's maken en een artikel erover schrijven :)

17. MamaR

MamaR Fanatiek lid

Jul 4, 2010
    3,420
    17
    38

Hahahaha ;)

Ik heb Beatrix nog nooit gezien..

18. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    Nee. Heb ook niet echt belangstelling. Vind heel dat koningshuis geldtrekkerij. Ze hebben totaal geen rol meer nu ze ook niks meer te zeggen hebben in het kabinet behalve genieten van een belagelijk hoge uitkering

De koningin vind ik zoals ze zich op tv voordoet wel sympatiek en krachtig. De koning die we krijgen komt wat power te kort na mij idee :).
    Wat ik vooral mooi vind is dat ze zich niet meer of beter voelen dan het publiek in veel opzichte. Toch zeg ik gewoon weg ermee

19. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

Feb 4, 2010
    1,912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Een paar keer als ze in de Gouden Koets voorbij reed op Prinsjesdag (1e keer toen ik in groep 7 zat, maar we vonden het interessanter dat we Henny Huisman ook gespot hadden, hahaha) en nu werk ik in Den Haag, dus we gaan vaak wel ff kijken naar de stoet.

En een paar weken geleden in Wassenaar op het strand, kwam ze voorbij op haar paard. M'n vriend riep nog naar ons zoontje: "Zwaai maar even naar dat paard!" en dat gebeurde en Bea zwaaide vrolijk terug. We herkenden haar toen pas, haha.

20. memv2

memv2 Actief lid

Feb 17, 2012
    331
    2
    0
    NULL
    NULL
    Ja tijdens de opening van het nieuwe provinciehuis in Leeuwarden vorig jaar. Wij deden ook mee met ons koor en heb haar van dichtbij gezien en op de foto geknipt natuurlijk.

Share This Page