Oei beterschap! Mn moeder heeft op dit moment ook weer een longontsteking sterkte! Hopelijk gauw weer aan de betere hand!
Hier ook hele gezin nog niet gehad. We zijn nu weer flink aan het hoesten en proesten. Maar wederom negatieve thuistesten en pcr zijn ook negatief.
Ik begrijp je helemaal en sta er ook wel zo in. Wij gaan sowieso niet meer naar de GGD. Zie er de meerwaarde niet van in. Ik ben inmiddels voor het principe: ben je ziek, blijf je thuis, anders gewoon je ding doen.
Mijn man is ook niet ziek geworden. Oudste dochter was 3 weken terug positief en ik en zoon waren het vorige week. Jongste was maandag en dinsdag niet zo lekker en een negatieve thuistest en verder niet meer getest en man heeft ook niks en dat met zijn Jansen en Pfizer booster Ik ben ook weer helemaal fit. Stelde dus echt niks voor. Verkouden, hoofdpijn en een beetje bleh, heb me weleens veel slechter gevoeld. Oudste kinderen ook amper last gehad, verkouden en wat keelpijn. Geen dag op bed gelegen. Heb gewoon mijn huishouden gedaan
Hier helaas voor de 2de keer aan de beurt. De eerste keer was maart 2020 en nu had ik afgelopen maandag een positieve thuistest. Helaas deze keer ondanks vaccinatie en booster weer heel ziek geweest.
Uitslag ggd binnen, en zoals verwacht positief. Vooralsnog alleen flinke keelpijn. Hopelijk snel er doorheen!
Mijn stem ook aangepast. Man was al positief getest afgelopen week en vanmorgen had ik zelf ook een positieve zelftest. Ik heb een hoestje.. had gehoopt dat het niet op mijn longen zou slaan, ik krijg paniek als ik benauwd ben.
Zo was mijn eerste zelftest ook (opgedroogd nog wel een stuk donkerder) en die was positief dus lijkt me dat ie bij de ggd ook positief is.
Ah ok. Ik ga het niet meer doen. Heb het afgelopen week ook niet gedaan. Zie het nut er niet van in. Behalve voor herstelbewijs, maar ik ga niet naar het buitenland.
Nu moet ik natuurlijk oppassen wat ik zeg maar het is zo raar, mijn man en ik hebben nog steeds geen corona gehad. Werken allebei buitenshuis. Kinderen op school en sport. Vrijwilligerswerk. Boodschappen. We zijn op wintersport geweest. Met kerst op een druk vakantiepark. We gaan naar de kroeg. Kinderen zonder isolatie met corona thuis gehad. Ik snap er helemaal geen bal van. Maar misschien komt het nog wel? Ik dacht echt dat met die grote golf van december wij het ook zouden krijgen, en nu na carnaval, wintersport en de versoepelingen. Maar het kan nog
Al die mensen, waarvan ik dacht dat ze immuun waren, krijgen het hier nu allemaal als nog. Ik heb 2 weken terug anderhalf uur naast een collega gezetten die 12 uur later positief was en toen had ik niets en nu had vanmorgen ineens een positieve zelftest.
Herkenbaar, dacht tot 2 weken geleden ook dat ik 'imuun' was (en velen met mij) die het allemaal een voor 1 hebben gekregen.