Heb jij corona gehad?

Discussie in 'Corona forum' gestart door Gymgirl, 26 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Heb jij Corona gehad?

  1. Ja

    490 stem(men)
    71,6%
  2. Nee

    170 stem(men)
    24,9%
  3. Ik denk van wel, maar niet (officieel) getest.

    24 stem(men)
    3,5%
  1. Juul75

    Juul75 VIP lid

    8 apr 2010
    11.898
    7.617
    113
    Ik verwacht het ook nog wel hoor, maar vind het wel raar dat het zo lang op zich laat wachten
     
  2. nelta

    nelta VIP lid

    28 apr 2009
    18.341
    8.803
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ja zo ken ik er ook veel. Dacht zelf ook beschermd te zijn na besmetting en vaccinatie, omdat ik zoveel contacten had gehad de afgelopen tijd en maar negatief bleef, maar helaas. Moet wel zeggen dat ik me totaal niet ziek voel. Hoop dat het zo blijft.
     
  3. Leolove

    Leolove Fanatiek lid

    16 apr 2016
    3.951
    1.578
    113
    Ik ben klachtenvrij op dag 7, eindelijk. Man gister een positieve zelftest. Kinderen zijn nog steeds te eigenwijs om positief te worden:p
     
    Ang1987 vindt dit leuk.
  4. Ang1987

    Ang1987 Fanatiek lid

    28 jul 2020
    2.390
    2.155
    113
    Hoop het ook voor je. Hier viel het heel erg mee. Had ook veel contacten, veel met corona maar waar ik het uiteindelijk heb opgelopen weet niemand.
     
  5. Nikki23

    Nikki23 Fanatiek lid

    26 mei 2007
    1.907
    1.878
    113
    Je kunt het ook prima ongemerkt gehad kunnen hebben.
    Als ik 2 weken terug niet bij de ggd had getest had ik niet geweten dat ik positief was. Man had 5 dagen ervoor positief getest dus ik deed elke dag een zelftest, maar bleven negatief en had ook geen klachten. Dus dacht ga naar de ggd in de hoop dat de pcr test wél een spoortje virus zou traceren. En dus wel positief. Klachten kwamen ook niet, dus na 5 dagen was ik weer ‘vrij’. Maar zelftest dag later gewoon weer negatief.
     
    Mapje vindt dit leuk.
  6. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.796
    14.141
    113
    hier baby corona en mama doet dit keer ook gezellg mee. man is onderweg naar de bso met een test voordat school begint, die werken al met invaller.

    zoontje had een rare kuchel, ik test mee uit t kader gedeelde smart. nou maar goed ook zou in de lunch met een non-vaccer (geloof) risicogroep collega gaan wandelen. Zondags iedereen nog negatief, man kan nog niet testen die is te recent geweest.
     
  7. Momisake

    Momisake Fanatiek lid

    27 jul 2010
    1.625
    166
    63
    Vrouw
    Mijn stem veranderd in Ja, gisteren positief getest. Jongste sinds vannacht ziek maar nog negatief.
    Zit niet in isolatie, man werkt thuis en andere kinderen geen klachten.
     
  8. nelta

    nelta VIP lid

    28 apr 2009
    18.341
    8.803
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ja ik heb dus eigenlijk helemaal geen last ervan. Dus ben maar klusje in huis aan het doen. De tuin is straks weer zomerklaar :D
     
    Ang1987 vindt dit leuk.
  9. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.445
    7.289
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Het begon bij mij wel met keelpijn en een raar droog kuchje, daarna werd ik pas ziek/grieperig
     
  10. JupitR

    JupitR VIP lid

    13 mei 2020
    6.164
    6.692
    113
    Vrouw
    Ik heb ook mijn stem gewijzigd van nee naar ja, helaas. Ben neusverkouden en sinds gisteren aan het niezen. Ik deed de test eigenlijk om het maar uit te sluiten, en toen was hij meteen knalpositief. Oudste is ook positief en de bron ligt dus bij school. Ik ben gevaccineerd en heb de booster en ben toch bang voor wat gaat komen. Ik hoop alleszins dat het meevalt.
     
  11. Anniek88

    Anniek88 Fanatiek lid

    22 sep 2016
    2.797
    2.537
    113
    Vrouw
    Ook mijn stem gewijzigd. Afgelopen woensdag was ik positief. Behalve verkoudheidsklachten geen last van. Valt mij alles mee. (Volledige gevaccineerd plus booster).
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  12. Main2

    Main2 Bekend lid

    15 jan 2022
    599
    551
    93
    Vrouw
    Twee keer. Eerste keer delta in november. Amper last van gehad. (Vaccinatie in augustus gehad).
    Niet geboostert. Twee weken geleden omikron. Twee weken hoesten en moe.
     
  13. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.222
    3.670
    113
    Wij zijn in onze omgeving de enigste die het nog niet gehad hebben ( op dochter na) Heel vaak met besmette personen in aanraking geweest maar niet besmet tot nu toe
     
  14. cw26

    cw26 Fanatiek lid

    6 mrt 2015
    1.007
    290
    83
    Hier voor de tweede keer.
    In oktober, ik en kids weinig last, man heel veel hoofdpijn en pijn achter ogen.
    10 dgn terug heeft dochter het weer meegenomen uit school. Die alleen keelpijn. Nu zitten zoon en ik op dag 6 van de volgende ronde.
    Zoon hoge koorts, en nu snot verkouden. Ik keelpijn hoest en geen stem

    Beide liggen we weeeeer op de bank omdat we nu alweer moe zijn.

    Ik ervaar de tweede keer als "zieker " dan de eerste keer vooral de moeheid
     
  15. Eikeboompje

    Eikeboompje Bekend lid

    7 sep 2017
    813
    489
    63
    Vrouw
    Ik heb mijn stem gewijzigd naar ja ik denk het wel niet officieel getest naar nu ja. Vandag officieel een positieve uitslag gekregen van de GGD.
     
  16. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113
    Hier hebben we het inmiddels ook vorige week allemaal gehad. ( nou ja 10 dagen)

    Dochter begon en had een flinke verkoudheid met keelpijn. Geen koorts. Ook wat last van haar ogen gehad. Jeukende ogen.

    Mijn man was 3 dagen verkouden met wat hoesten en verder niks.

    Zoon had het binnen een aantal weken al weer en dit keer alleen een positieve test en helemaal geen klachten ( vraag me af of het niet de oude besmetting kon zijn nog)

    Ik had 2 dagen lichte koorts en 1 dag veel niezen. Maar zoals bij elk virus krijg ik als het over is altijd last van spierpijn en gewrichtspijn bij mijn benen. Dat heeft nog wel dik 5 dagen geduurd voordat dit over was. Dan voelden ze net alsof ik een paar uur flink gesport had. Dus ik kon wel wat doen maar moest ook wel weer gaan zitten.
    Helaas was ik ook ongesteld geworden en dat leek extra erg ( meer somber en meer bloed)
     
  17. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.587
    11.152
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Inmiddels wel, ik vind het maar een rare ziekte. Het knaagt echt aan je immuunsysteem op de een of andere manier. Ik had ineens allemaal gekke dingen, zoals eczeem… nog nooit van mn leven gehad. Sindsdien ook wel vatbaarder voor verkoudheidjes.
     
  18. Kleintjuh85

    Kleintjuh85 Fanatiek lid

    5 feb 2014
    3.985
    2.280
    113
    Noord-Brabant
    Hier hebben we voor de tweede keer corona in huis. In Oktober 2020 hebben mijn vriend en ik corona gehad. De meiden hadden we toen niet getest.

    Nu hebben we alle 4 een positieve zelftest. Baby hebben we niet getest. Die is pas 6 weken oud.

    Ik ben gevaccineerd en heb een booster gehad. De klachten deze keer vieren reuze mee. Bij de eerste keer corona was ik beroerder. Nu heb ik flink moeten niezen, jeukende ogen, loopneus en wat hoesten. Heb nu wel al een aantal dagen rugpijn.
    Dochters en vriend zijn ook alleen maar licht verkouden geweest.

    Normaal zou niemand van ons met deze klachten thuis zijn gebleven. We hebben ons niet bij de ggd laten testen.
     
  19. Zxcvb

    Zxcvb VIP lid

    13 dec 2019
    10.264
    11.957
    113
    Vrouw
    Fijn dat het nu meeviel.
    Had jullie baby wel klachten of eigenlijk niet?
     
    Kleintjuh85 vindt dit leuk.
  20. PeChAn

    PeChAn Actief lid

    11 mrt 2022
    262
    301
    63
    Vrouw
    Ik riep al gekscherend, ik kan alleen zwangerschapstesten positief krijgen :p
    Nou een covid test inmiddels dus ook, helaas.

    Jongste dochter begon met zware hoofdpijn en verhoging die snel koorts werd. Knalpositief. Dag erna begon ik met hoesten maar testte negatief. Dag erna voelde ik me eigenlijk weer goed en klachten waren aardig weg. Zat mezelf alweer toe te spreken op hypochondrisch gedrag.
    'S avonds kwamen de klachten al terug en gisterochtend voelde ik me knap belabberd. Kreeg ineens een drukkende band over mijn borst en voelde zo een golf door mijn lichaam trekken, kreeg het heel warm. Zo snel als het opkwam, ging het ook weer weg.
    Test ook knalpositief.

    Klachten bij ons beiden: veel hoesten, snotverkouden. Hoofdpijn en verhoging die komt en gaat en moe, intens moe.
    En ik soms ineens hartslag 600 alsof ik geen conditie heb.


    Hopelijk blijft het hierbij.
     

Deel Deze Pagina