Wie heeft er een Blackberry prepaid, en bevalt dat? Ik ben niet z'n fan van ab. Maar ik vroeg me af hoe werkt dat dan met internet? Is dat dan heel erg duur prepaid?
hoi, ik heb een bb met bb prepaid! ik vind het super handig! daar komt bij dat de eerste 6 maanden bij mij gratis zijn voor alle gebruiken dus alleen je beltegoed betaald! internet kost niet zo heel veel ik gebruik dan wel alleen fb en hyves! en nadat mn 6 maanden verstreken zijn koop ik gewoon weer een nieuwe haha!
ik heb hem ook van kpn. en ik betaal 12,50 standaard per maand van mijn beltegoed aan internet en dergelijke dan kan je onbeperkt internetten pingen en vanalles en nogwat
Dus ik begrijp dat je gewoon bijvoorbeeld 20 euro bel te goed koopt, en dan los voor 12,50 internet erbij koopt? en als dat op is dan koop je gewoon weer nieuw internet? Ik heb namelijk een mooie gezien bij Kijkshop een prepaid BB. En dat is hetzelfde als bij jou Geertjetog, ook eerste 6 maanden gratis internet. Maar ik vroeg me dus af hoe dat daarna dan ging. Misschien stomme vraag, maar waar koop je dan dat internet bel te goed? Ik zit nu bij Vodafone perepaid, zou graag mijn eigen nummer meenemen maar dat gaat vast niet, toch?
neee. kpn haalde automatisch van mijn beltegoed 12.50 af iedere 1e van de maand dus gewoon zorgen dat er genoeg opstond
Ik heb hem van vodafone al vanaf december, kerstkado Toen was er een actie tot juli gratis gebruik van internet. Dus tot nu toe kost het me niets. Vanaf juli kost onbeperkt internet voor de BB me 12,50 per maand. Dus met 20 euro opwaarderen heb ik genoeg aan. De meeste mensen die ik nodig heb kan ik mee pingen of bel ik vanuit thuis met de huistelefoon.
ik haal hem even omhoog! ik wil er 2 kopen maar ik zie door de bomen het bos niet meer. ik wil: onbeperkt internet gebruik (geen max verbruik) pingen/what's app daarnaast wil ik een handzame telefoon die makelijk in gebruik is. aangezien ik er 2 moeten kopen ook niet teduur hahaha. welke bb is dan het makelijkste?
Ik heb de blackberry curve die is nu prepaid 160 a 170 euro volgens mij. Ik ping ermee heeel de dag en ook what's app en facebook en krijg automatisch mijn mail binnen. Het gaat allemaal snel alleen als ik niet mijn wifi aan heb en op straat ben en even een internetpagina wil bekijken dan is ie wel traag. 'Voor 200 euro heb je nu ook prepaid de blackberry curve 3G en dat staat dus voor sneller internet. Maar als je dus niet van plan bent om op straat buiten de appliciaties zoals ping en whats app etc gebruik te maken van gewoon internet is de curve van 160 euro voldoende. Ik heb hem nu vanaf december en ben er nog steeds blij mee. En gewoon even kijken welke provider nu nog een aanbieding heeft qua gratis internet. Toen ik de mijne in december aanschafte kreeg je namelijk tot eind juli gratis internet maar dat was bij vodafone zo en ook bij HI. Succes