heb jij dat ook weleens?

Discussion in 'De lounge' started by Dana, May 23, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dana

Dana Niet meer actief

ja dat is wel een goed idee, ik zal het er met hem nog eens over hebben, hij zal zich ook niet goed beseffen hoe ik het beleef omdat hij er totaal geen problemen mee heeft.

het is ook een stuk onzekerheid en soms kan je je gewoon zo alleen voelen in een groep mensen, bedankt voor je berichtje, dat doet me wel goed.

2. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

Oct 29, 2008
    3,862
    0
    0
    Brabandse Land
    Hey zo'n man heb ik ook! Totaal geen problemen mee maar wel dus als ik ergens ben waar ik me niet op mijn gemak voel/mensen (niet goed)ken.
    Ik zou dus mooi zeggen,ik ga niet maar jij kunt gewoon gaan als je zin hebt.

3. Danjay

Danjay Fanatiek lid

Dec 3, 2009
    1,407
    1
    0
    smurfenland
    Ik zou echt niet gaan, zonde van mijn avond!

4. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,068
    3,862
    113
    Ik ga meestal maar gewoon en dan zie ik wel hoe het loopt. Soms zit ik echt tussen mensen die totaal mijn type niet zijn en andere keren ontmoet je nog leuke mensen.
    In het eerste geval stap ik gewoon vroeg weer op, maar ach, dan heb ik toch mijn goede wil getoond.

5. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

Nov 6, 2008
    1,271
    1
    0
    apothekersassistente
    Ik ken het...
    Ben ook niet goed in grote groepen, zelfs niet als ik ze allemaal wel ken en niet buiten de groep val.
    Zo zag ik altijd heel erg op tegen de verjaardag van mijn zwager en schoonzusje.
    Hun vrienden kon ik ook nooit goed inschatten, terwijl dat eigenlijk ook vrienden van mijn man waren.
    Op een gegeven moment zaten die meiden een datum te plannen om uit eten te gaan en vroegen ze mij mee.
    Ik dacht dat ze dat uit beleefdheid deden, maar durfde ook geen nee te zeggen.
    Nog wel gevraagd of ze dat echt wilden en ja, ze wilden mij er echt graag bij hebben.
    Dit zeiden de meiden waar ik echt het minst mee had.
    Dat is nu 3 jaar geleden, van het uit eten gaan is niet echt wat gekomen want we gaan nu 1 keer in de zoveel maanden bij 1 van ons thuis wat eten.
    Ik ben er nu elke keer bijgeweest en vind het stuk voor stuk leuke, lieve meiden en verheug me nu iedere keer op de verjaardagen van mijn zwager en schoonzusje.
    Hun trouwdag was mede hierdoor echt een superfeestje.

Oeps, een lang verhaal. Maar idd, jullie zijn nu allemaal volwassen en hebben kinderen (dus gespreksstof). Begin gewoon eens met vragen hoe het ermee gaat, wees niet bang om ook iets over jezelf te vertellen en voor je het weet is het gewoon gezellig en is de avond voorbij...

Mocht je echt niet willen gaan, kan je altijd zeggen dat je geen oppas kan vinden...

Share This Page