- dat als je jouw kindje gaat verschonen, dat zelf eigenlijk ook vreselijk naar het toilet moet en daardoor meer dan eens te laat bent (nou ben ik op dit moment ook zo incontinent als de pest, dus dat helpt ook niet) - dat wanneer je een poepluier aan het verschonen bent, je kindje er net lekker ff doorheen aan het roeren is? - dat je kindje het nodig vindt om het laatste beetje drinken te doneren aan de vloer? - dat je kindje bij het eten net ff een hap mist, deze ontdekt en opgevangen heeft en dan spontaan in de oogjes gaat wrijven (of in de oren, haren.. )? - dat als je lekker met kindje wilt knuffelen, je een kopstoot cadeau krijgt? enzzzzz.......... Of ben ik echt de enige ...hihi.. maar ik hou wel van haar hoor!
Nee, ja, ja, ja en ja daar wil ik nog aan toevoegen dat het proppen met eten nog steeds favoriet is en als er dan eens een niesbui achter aan komt is dat niet grappig!
whahaha ja hoor.. heel herkenbaar! Heb hier ook regelmatig dat ik de maaltijd uit haar haren kan vissen..hhahaha Tja..ik moet ook steeds naar het toilet als ik Tim s'nachts ga verschonen..hahaha.. zeeeeer irritant!
ja dat eten in zijn haren smeren doet lars graag, ook in zijn ogen. En poep smeren ook, maar dat heeft hij ondertussen wel afgeleerd. Ik geef hem steeds iets zeer interessants in handen.
Krijg idd vaak een kopstoot van Jamie... Ligt-ie net lekker rustig na zn fles over mn schouder na het boeren (wat ook helaas vaak gepaard gaat met een mondjevol melk wat er nog uit komt...), gooit-ie ineens zn hoofd alle kanten op...
Hugo heeft altijd honger als wij net gaan eten... Hoe vaak ik m'n bordje al niet in de magnetron heb moeten gooien... Grrr