Nee, in de woonkamer is het nu 20 graden. Ik heb de tuin deur ook nog gewoon open als het lekker weer is. Als ze het in de avond koud krijgen trekken ze maar wat kleding aan ipv in ontbloot lijf of boxershort rond te paraderen
Nee hoor! Vind ik wat overdreven. Het is nog geen herfst. Wat ga je dan doen als het straks winter is en het vriest. Als je het al koud heb. Pak dan een extra deken op de bank of zo.
Hier gaat de verwarming vanzelf aan als het kouder is dan 19,5 graden. Ik zit nooit aan de verwarming.
Voorlopig niet. Het is nog 21°C in huis beneden. En met het zonnetje erbij warmt het snel op binnen. (Groot raam op het zuiden) Als ik het in de avond koud krijg, pak ik een dekentje voor op de bank.
De cv staat nog uit, de houtkachel heeft wel al even aangestaan. Of we nu buiten of binnen bij de kachel zitten, binnen is dan wat meer comfort
Ja, 's ochtends slaat hij vanzelf aan (thermostaat ingesteld vanaf 7u op 21 graden). Gisteravond voor het eerst zelf aangezet op 22. Had het steenkoud en de verwarmingen werden goed warm!
S avonds koelt het echt behoorlijk af . Hier ook overdag alles open maar s avonds is het echt fris hoor.
Nee. Die gaat meestal pas eind oktober/november aan. Het is hier nog gemiddeld 20 graden. Scheelt dat ik helemaal niet van verwarmingswarmte hou. Ik trek liever een vest aan of lekker onder een dekentje op de bank. M'n kinderen hebben het ook niet snel koud en die zitten vaak lekker in hun onesie en dekentje op de bank. Maar vaak nog met blote benen/voeten. En ALS de verwarming aankomt dan alleen s'avonds of als we meerdere uren thuis zijn en niet hoger dan 21.
Nee, hier is het nog steeds zo'n 21 graden in huis. Ga wel binnenkort pantoffels kopen, heb altijd koude voeten.
Hier is het nog 23,5 graden binnen dus nog geen kachel aan. Juist de deur open omdat ik het te warm vind (en ik ben echt een koukleum haha)
Ja, ook al geeft de thermostaat 20/21 graden aan,na een paar dagen regen voelt het kil in huis. Dan gaat de verwarming even een half uurtje/uurtje aan om de kilheid eraf te krijgen. Ga niet mezelf in truien en dekens hullen,wil het gewoon aangenaam hebben in huis. In de winter gaat de thermostaat ook niet hoger dan 20/21 graden maar dat voelt toch anders.
Nee, maar het is hier ook 28 graden in Frankrijk al koelt het enorm af in de nacht dus voor de nacht eigenlijk wel nodig
We hebben vloer verwarming en die staat nog niet aan. We trekken hier voorlopig lekker een warm vest aan. Als een warm vest niet meer voldoet, dan gaan we de vloerverwarming pas aanzetten.
Nee, hij gaat hier nog niet aan, maar dat heeft helemaal niks met de datum te maken maar met de temperatuur in huis De thermostaat staat standaard ingesteld op 20,5 en slaat automatisch aan als de temperatuur hieronder komt. Dit is nog niet gebeurd.
Nee ik heb elke dag overdag de deur juist nog open. De deur is net dicht en het is nog 23 graden hier in de woonkamer. We hebben een grote glazen pui op het zuiden dus bij elk zonnestraaltje warmt dat hier binnen de boel flink op. In de zomer kunnen we daardoor niet zonder airco maar in de herfst, winter en lente scheelt dat best veel stook kosten denk ik