Ik dacht daar gisteren nog aan. Als het in de lente deze temperaturen begint te worden trek ik al snel een jurk of korte broek aan en als het na de zomer deze temperatuur word pak ik er een vest bij. Wat jij zegt, kan ik me dus helemaal in vinden.
Nee, dat doe ik altijd pas als het buiten echt vriest. Ik ben iemand die het altijd te warm heeft, dus ben dol op de kou. Thuis trekken we dan gewoon een trui aan of onder een lekker dekentje. Vind het heerlijk zo.
Hier is het soms al best kil in huis, dus zo nu en dan staat de verwarming wel even aan. Enkel om het wat aangenamer in huis te hebben.
Hier gisteravond toch even de cv aan gehad. Even de kou eruit aangezien het savonds best hard afkoelt. Aankomende dinsdag komt de schoorsteenveger dus dan kan savonds weer lekker de houtkachel aan!
Nee maar ik heb er wel over na zitten denken. Ik vind het alleen echt zo'n onzin om dat ding nu al aan te zetten. Ik trek liever een vest aan en ga onder een dekentje liggen. Het is hier nu op zijn "koudst" 20,5 graden geweest.
Nee de kachel.nog niet aan. Tip is wel de kachel testen alvorens dat het echt koud wordt. Mochten de kachels niet aan willen kan er voor de winter nog iemand de ketel repareren.
Ik heb van de week 1 keer de verwarming aan gehad. Ik was nat geregend en had het koud! Ben sowieso een koukleum.. als ik het koud heb gaat ie gewoon aan!
Oh nee hoor echt nog niet! Hier staat de hele dag de achterdeur open. We hebben vanmiddag en vanavond nog buiten gegeten
Nog niet! Maar wij wonen aan zee en de afgelopen dagen was het hier 's ochtends behoorlijk fris. Dus een trui is wel nodig!