Mooi vrolijk jurkje en bolere met 3/4 mouw! Droeg ik met trouwerij van mijn zus waar ook een familie foto werd gemaakt, erg leuk geworden!
Het leukste vind ik als iedereen iets aan heeft dat bij elkaar past. Bijvoorbeeld allemaal iets van (blauwe) spijkerstof gecombineerd met wit. En blote voeten! Je kunt het ook aan de fotograaf vragen, die heeft ervaring. Of kijk eens of de sites van fotografen, daar staan vaak veel voorbeeldfoto's.
Mijn moeder had toen jurkjes gekocht voor de kids, de baby's hetzelfde en de oudste net wat anders. Allemaal rood me wit. Wij hebben toen stiekem een foto gemaakt en die voor dr verjaardag gegeven. Mn zus en ik hadden een witte legging met rode tuniek/jurk aan. ff snel foto.. .. Dit was niet DE foto, maar 1 van de 100000 shots
Neeee dit meen je niet?? Dat is zo ideeloos.. En zo 2008. Sorry, maar ik vind dit echt helemaal niets zo'n "afgestemde" foto. .. En dan ook nog met blote voeten?.. Ehm?
Gewoon wat je zelf leuk vindt? Dat deden wij tenminste wel met de familiefoto's voor mijn oma, die toen 80 werd.
Jaaa, dit meen ik wel. Het maakt de foto een stuk tijdlozer. En zeker de blote voeten! Ik bedoel niet dat iedereen hetzelfde aan moet (allemaal een spijkerbroek), maar alleen qua kleurtinten een beetje op elkaar afstemmen. Ik vind zo'n bij-elkaar-geraapt-zootje foto dus helemaal niks.........
Wat wel, daar kan ik niet direct een tip voor geven.. Waar je je prettig in voelt, dat lijkt me erg verstandig. Wat niet weet ik weer wel: Geen duidelijke teksten (zoals, ik noem maar een voorbeeld, de shirtjes van 'lief', die blijf je lezen en lezen en lezen namelijk), geen kleine ruitjes of streepjes (ivm het moiré-effect). En oh, doe een horloge eventueel af (als het niet iets is dat typisch bij je hoort), want je blijft naar de tijd kijken, jaren na dato nog!
Macy, wij hebben ook zo'n foto, en in zwart-wit ziet het er leuk uit. En zoooo 2008? Wat een grote onzin.
Ja, het is wel een ''rustiger'' geheel als iedereen in dezelfde kleurtinten gaat, maar het is ook helemaal leuk als je natuurlijk gewoon als jezelf op de foto staat, dus in de kleren die jij leuk vind. De fotograaf zet jullie in verschillende leuke posities neer dus er komt dan echt wel een leuke foto uit. Ik zou gewoon kleren aantrekken die jij zelf leuk vind en die je in het dagelijks leven ook aan zou kunnen trekken. Misschien wel iets netter, dus geen afgeragde spijkerbroek en dito shirtje, maar een mooie (spijker)broek met een mooi vest of shirt of een leuk jurkje ofzo? Ik weet natuurlijk niet wat voor type je bent, maar ik zal vooral met de kledingkeus dicht bij jezelf blijven.. En het is misschien een stuk vrolijker geheel als er een paar fleurige gekleurde kledingstukken tussen zitten.....tegenwoordig moet iedereen altijd maar grijs, zwart en wit......saaaaiii