Heb jij de verwarming al aan?

Discussie in 'De lounge' gestart door Spoetnik, 11 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Floeperd

    Floeperd Fanatiek lid

    16 okt 2013
    3.011
    2.368
    113
    Vrouw
    Ik zet hem aan wanneer ik het koud heb. Voor nu is het 19 graden in huis en volstaan sloffen, een dekentje of vest prima. Kinderen lopen met het weer vandaag lekker in hun onesie.
     
  2. dreumesje

    dreumesje VIP lid

    7 jan 2014
    7.308
    1.782
    113
    Vrouw
    Het is hier nu 19 graden in huis, ik heb de verwarming nog niet aan. Al denk ik niet dat het nog lang zal duren voordat hij wel aan gaat
     
  3. mutskuh

    mutskuh Fanatiek lid

    10 dec 2014
    2.223
    1.038
    113
    Heb hem gister en vanmorgen even aangehad. Ben een echte kou kleum en nu helemaal.
     
  4. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Nee....maar ik wilde het wel de hele tijd XD

    Het is toch echt nog 21/22 graden binnen van zichzelf, maar ik vind dat toch ineens fris brrr.

    Normaal staat de kachel maar op 19,5 graad en vind ik dat warm genoeg, word dus nog echt even afzien dus ...
     
  5. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.388
    23.005
    113
    Vrouw
    Nee, nog niet. Heb het de hele tijd bloedheet :roflmao:

    Als ik niet zwanger ben, ben ik trouwens een enorme koukleum. Dus zodra de baby er is, gaat de kachel aan ;)
     
  6. Aszz

    Aszz Niet meer actief

    Zijn de 'Nee pas na 1 november mag de kachel aan' reacties al geweest?? :roflmao::roflmao:

    OT, is nog niet nodig geweest hier. Het is hier altijd zomaar 22 graden. Heerlijk temperatuurtje.
     
    Zara75, YaelStone en DQueen vinden dit leuk.
  7. DQueen

    DQueen Niet meer actief

    Valt me reuze mee dat er nog niemand in dit topic heeft geroepen hoe slecht het voor het mileu is om nu de kachel aan aan te zetten en dat iedereen eerst dikke truien, vesten, dekens en kaarsen uit de kast moet trekken omdat je je anders diep moet schamen voor al die milieu belasting.
     
  8. DQueen

    DQueen Niet meer actief

    hahahahaha jaaaaa! Kun je je die van voorgaande jaren herinneren of het je een zesde zintuig? :roflmao:
     
  9. Marsepein

    Marsepein Fanatiek lid

    31 mei 2019
    1.411
    1.253
    113
    Vrouw
    Nee nog niet en heb het ook niet koud, loop nog in T-shirt rond maar dat ligt denk ik aan de zwangerschap.
     
  10. DQueen

    DQueen Niet meer actief

    Hier dus ook zo, 21,5e graad gisteren ochtend binnen. Kachel slaat pas aan onder de 21 graden dus handmatig even 1 graadje omhoog getikt voor 2 uurtjes. Denk dat ik nog even moet wennen aan de lagere temperaturen na de zomer. Maar ga ondanks dat niet kou kleumen in mijn eigen huis.
     
    Cindy1977 vindt dit leuk.
  11. Dufel

    Dufel VIP lid

    10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Nog niet. Maar hij gaat aan zodra we het koud vinden in huis ongeacht de datum
     
  12. Aszz

    Aszz Niet meer actief

    Die zitten er altijd tussen, en ik krijg daar zo de kriebels van.
     
    DQueen vindt dit leuk.
  13. Banana

    Banana Fanatiek lid

    29 jun 2014
    2.040
    613
    113
    Hier nog niet, is nog 22 graden in huis.
    Maar zodra er iemand het in huis fris begint te krijgen, gaat ie gewoon aan.
    Snap echt niet zo goed dat mensen het pas na een bepaalde datum aanzetten.
    Je gaat toch niet koukleumen in je eigen huis?!
     
    Zara75, Gewooniemand en DQueen vinden dit leuk.
  14. DQueen

    DQueen Niet meer actief

    Koukleumen in eigen huis vind ik armoede. Ook eerst vesten, truien, dekens uit de kast trekken om die kachel maar niet aan te hoeven zetten ondanks dat je het koud hebt.
     
    Banana, sannever en Bellybell vinden dit leuk.
  15. Spoetnik

    Spoetnik Fanatiek lid

    8 jun 2013
    4.158
    4.226
    113
    Vrouw
    Het is een soort grens, heus geen harde eis in mijn geval.
    Ik heb namelijk vandaag m'n zoon uit school gehaald met mijn winterjas aan.
     
    Banana vindt dit leuk.
  16. Bellybell

    Bellybell Fanatiek lid

    30 dec 2012
    4.518
    4.380
    113
    Als iemand het hier koud heeft, gaat dat ding aan. Ongeacht of het juli of november of maart is. Ga niet liggen kleumen in mijn eigen huis!

    En idd, niet eerst een dik vest, fleece etc uit de kast halen om het warm te krijgen. Absurd. Daar kun je toch niet de hele dag mee door je huis lopen??

    OT: Gistermorgen voor de eerste keer even aangezet. Normaal springt hij alleen onder de 21 graden aan, maar gisteren was het 21 en had het koud dus even snel op 22 gezet om de kou eruit te krijgen en toen weer terug naar 21 :D
     
    DQueen vindt dit leuk.
  17. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    7.507
    2.502
    113
    Nederland
    Nee, het is hier nog 22 graden en als de zon schijnt loopt het makkelijk op tot 23 a 24 graden. Meestal gaat de verwarming eind oktober aan.
     
  18. miss C

    miss C VIP lid

    20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    Ik zet de verwarming aan als ik t koud heb en of dat in juli of november is boeit niet, ik ga geen kou lijden in m'n eigen huis..

    Tot nu toe trouwens nog niet aan gehad..
     
    DQueen vindt dit leuk.
  19. Waterlelies

    Waterlelies Niet meer actief

    Hoezo is eerst een trui of vest aantrekken armoede? Ik heb ze toch niet gekocht om als decoratie in mijn kast te laten hangen? :D
     
    NiVa0230, Snoopy1979, Gewooniemand en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Nee hier nog niet, weiger hem voor oktober aan te zetten maar het wordt wel frisser in huis.
     

Deel Deze Pagina