Heb jij de vlag half stok

Discussie in 'De lounge' gestart door lovelyme, 4 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Oh, maar ik weet alles van de oorlog met 1 opa aan het front en 1 in het verzet.

Ik denk dat wij als kinds kinderen net iets meer hebben met dodenherdenking en bevrijdingsdag aangaande de tweede wereldoorlog.

2. Sensea

Sensea Niet meer actief

ja, denk het ook.

3. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.827
    19.159
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Kun jij me vertellen hoe je hierbij komt? Ik ben net aan het googlen geweest en heb op heel veel plekker het vlagprotocol gevonden, maar nergens iets gelezen over een boete. Sterker nog: bij mijn weten geldt het vlagprotocol alleen voor de overheid. Het is wel zo 'chique' om je daar als burger ook aan te houden, maar ik heb altijd begrepen dat het niet verplicht is om de richtlijnen te volgen.

4. Sensea

Sensea Niet meer actief

dat is mij verteld toen we dit huis kochten door de makelaar end e mensen van dit huis.we kregen de vlag erbij omdat hun naar een flat gingen. toen vertelde ze dat er tegenwoordig niet zo nauw meer gekeken wordt dan eerder. toen waren ze er erg streng op. maar het gebeurd nog steeds dat er af en toe boetes uitgeschreven worden. iemand hier had het ookal meen ik met de buurman. maar buiten dat het mij dus 3 jaar geleden nogeens verteld is "wist" ik dat al ik weet alleen niet waarvan, van kind af eigenlijk. denk van mijn opa en oma ofzo.

Deel Deze Pagina