Ik heb geen bad en wil er ook geen. Was ook een vereiste toen we voor een ander huis gingen geen bad en geen douchecabine. Ik kan er niet fatsoenlijk in en uitkomen. Mijn man vind het wel lekker als we op vakantie zijn maar om zelf te hebben niet.
Yep, we hebben tijdens de verbouwing een riant bad laten plaatsen met het oog op de gehoopte gezinsuitbreiding. Nadeel, het duurt eeuwen voor je in het warme water zit Ik moet toegeven dat ik er de afgelopen vier jaar max. vijf keer in heb gezeten en toch zou ik het niet willen missen.
Jaaaaa, dat was ook een vereiste toen we vorig jaar dit huis kochten. Omdat het nieuwbouw is de badkamer vanaf nul kunnen inrichten en wat ben ik blij met mijn bad, gebruik hem zeker 2-3 keer per week.
Jaah! Een grote ronde waar we met zijn drieen in kunnen! Met jetstreams en bubbels... Ik ga drie a vier keer per week in bad met mijn dochter (en soms blijf ik dan nog een uurtje liggen) Ook allemaal ritual-sopjes en olietjes, heeeeeeerlijk!!
Ja een groot hoek-bubbelbad. Vaak in gebruik. Voor de kids, ik alleen op een chill avondje. Soms met man samen. Soms met zn allen al wordt dat stilaan wel wat krap
Jaah!! Heerlijk. We hadden twee eisen aan een huis: een bad en een houtkachel. Lag er toen zwanger was iedere dag in ivm harde buiken. Daarna stukken minder en nu weer om de dag. Lig er maar zo 1,5 uur in. Lekker hoor.
Wij hebben een bad. Maar ik vind het helemaal niks! en ik zou hem het er liefst uitslopen voor een mooie (grote) douche. Alleen vriendlief wilt eerst weten of dat de waarde van ons huis naar beneden haalt voor hij dat gaat doen.
Een heerlijk bubbelbad maar lig er maar een paar keer perjaar in. Mijn vriend elke 2-3 weken. Straks wel leuk/ handig met een kleine.
heb hier (nog) geen bad , bij mijn ouders wel een bad maar ging ik niet zo vaak in heel af en toe maar, zelf douche ik liever. maar voor onze dochter lijkt me een bad wel fijn en daarom wil ik als we de badkamer gaan verbouwen ( maar dat duurt nog wel een paar jaar) in de nieuwe badkamer ook een bad erbij in. de ruimte is er wel voor.
Wij hebben bad. Alleen ons zoontje maakt er gebruik van, die vindt douchen niets. Overigens moeten wij douchen in bad, echt niet fijn! Laatste keer dat ik in bad zat was tijdens de weeën, maar ook toen vond ik het niets.
ja, heerlijk. In de zwangerschap elke dag.. nu 2-4 x per week! mmm.. lekker met de tablet tv kijken in bad! Of een boekje (met natuurlijk wat lekkers erbij)
Ja! Maak er erg veel gebruik van omdat de douche in bad zit en ik bang ben om uit te glijden.. Overigens niet meer lekker heet, want ben er een paar keer niet goed door geworden hahaha
Ik heb bad, zo'n hoekbad! Heeeeerlijk! Al heb ik er afgelopen tijd weer minder in gezeten, soms zit ik er 2 a 3x per week in! Laptop/boek erbij en katten die badschuim gevechten houden wanneer ze t badschuim niet oplikken
Heb een bad... Maar vind het vreselijk! Heb het geduld er niet voor... En als ik er eenmaal inzit kan ik er bijna niet uit, omdat ik dan wegglij
Ja, wij hebben een bad. Is zo'n beetje een vereiste voor mij als ik een nieuw huis uitzoek. Heerlijk, ik lig er gemiddeld 2 avonden per week in, lekker te lezen of soms aan de telefoon. Heerlijk.
Wij hebben een hoekbank whirlpool en vind het heerlijk. Denk dat ik er 1 keer per week inzit, maar geniet er dan echt van! Meestal met een filmpje aan en een lekkere lush bruisbal!