Heb jij een bad?

Discussie in 'De lounge' gestart door Tutu, 14 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joycey

Joycey Niet meer actief

Helaas niet; ik mis het wel!!!

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wij hebben zo'n hele cabine. Met van die stralen, regendouche, bubbelbad, stoom gedoe.
    Heerlijk.

3. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Was het maar waar! Lekker in bad, alleen of met m'n zoontje (en straks met de 2e uk erbij)
    Maar de kans is heel erg aanwezig dat we toch gaan verbouwen en dan komt er nog een badkamer bij, mét bad :D

4. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nee, wij hebben een douchecabine met straaljets en stoom (saunaidee dus) maar ik geloof dat ik de straaljets 4x heb gebruikt en de stoom 2x of zo....
    Een bad lijkt me handig met kleine kinderen, aangezien ik ze niet alleen in onze douchecabine wil zetten moet er dus altijd 1 meedouchen. Dan is een bad net wat handiger.

5. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik lig er meestal 1,5 uur in, doe er flink wat Baby olie en een beetje Neutral voor het schuim :D Ben nogal allergisch aangelegd (lichte eczeem en droge huid bij warm water) :p

Ik ga één keer per week in bad, meestal op vrijdagavond. Ik weet ook niet waarom op die dag :p

6. Mamaatje81

Mamaatje81 Fanatiek lid

29 okt 2013
    1.046
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee helaas... zou er wel graag 1 willen.
    Anderzijds hebben we wel een luxe douchecabine die ook prima voldoet.

7. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Ja heerlijk, wij hebben een groot hoek bad, wat in de vloer verzonken is. Mijn man en ik gaan elke avond in bad voor we doorgaan naar bed, echt heeeerlijk! Al onze kids gaan ook in bad, de enige die wel eens onder de doucht staat is onze oudste dochter.
    Onze jongste zoon van bijna 3 is zelfs nog nooit onder de douche geweest:) Altijd in bad. I Love it:D

8. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Nee en ik mis het ook niet.

9. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Ja wij hebben een extra diep en lang bad met bubbels en jets, heerlijk vind ik het! Was ook een vereiste voor dit huis, er moest een bad in de badkamer kunnen want die hadden we in ons vorige appartement ook.

Alleen heel erg jammer dat ik sinds de zwangerschap om de een of andere reden het niet meer lekker trek, soms breekt het zweet me gewoon uit terwijl ik in bad zit, en dan is het bad niet eens te heet.

10. Ballie

Ballie Niet meer actief

We hebben hem wel maar ik gebruik hem echt zelden. Vriend wel dus ik ben alsnog fan. Hij houd namelijk niet zo van douchen en zo blijft hij tenminste lekker ruiken ;)

11. Stukkie

Stukkie Actief lid

8 feb 2014
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben een heerlijk hoekbad. Ga er eigelijk nooit alleen in dat vind ik saai en kan toch niet relaxe in bad. Dus ik spring er wel eens bij als mijn zoontje in bad zit

12. Twinkeltjes

Twinkeltjes Niet meer actief

Helaas niet :( Kan niet wachten tot we straks verhuisd zijn!

13. LCLL

LCLL Bekend lid

14 jan 2010
    845
    0
    0
    NULL
    Ja wij hebben een bad maar die word er binnenkort uitgesloopt. Als je er een hebt zit je er toch niet vaak in, is mijn ervaring.

14. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Jahoor haha Dat was mijn enige eis aan ons nieuwe huis :D

15. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Ja, wij hebben een bad. De jongens maken er vooral gebruik van. Mijn man 1x per week.
    Ik nog nooit!

16. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ja en we maken er veel gebruik van! Voor onze dochter staat het kleine badje in het grote bad maar ze mag ook vaak genoeg in het grote bad, alleen (onder toezicht uiteraard) of met papa of mama. Ik ga ook weleens alleen in bad (minder vaak dan ik zou willen) maar dan wel lekker met m'n IPhone erbij. Mijn wens is een flatscreen in de badkamer,lijkt me geweldig!

17. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Ja en ik lig er met gemak 2 uur in. Denk 3 avonden per week, in de winter wel meer dan 3 dagen per week.

Ik vind het trouwens ideaal met kleine kinderen.

18. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Ja met bubbeltjes en ga er nooit in. Heb er gewoon het geduld niet voor.

19. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hier gaan de kids er minimaal 3 keer per week in. En omdat het een grote cabine is, gaan de deurtjes dicht en kunnen ze heerlijk spetteren zonder een zeiknatte badkamer/mama :D

20. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Hier lees je dus wel anders. :D

Deel Deze Pagina