Heb jij een bad?

Discussie in 'De lounge' gestart door Tutu, 14 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Ja een bubbelbad. Ik zit er nooit in, heb het geduld niet. Heel soms gaan de kids er wel in

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Nee geen bad en mis het ook eigenlijk niet, voor kinderen zou het evt wel handig zijn.

3. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.715
    907
    113
    Nee en daar baal ik gruwelijk van. Ik vind het zo heerlijk. Als wij een huis kopen is dat een van de eisen. Er zit een bad in of er is ruimte om er zelf een bad in te zetten.

4. amber23

amber23 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.239
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas geen bad

5. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Nee, helaas niet. Er staat wel zo'n plastic zandbak in de badkamer bij wijze van bad voor de kinderen. We willen binnenkort verhuizen en (ruimte voor) een bad is een harde eis aan een nieuw huis.

6. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Nee :'( *huilt met krokodillentranen*
    Maar volgend jaar wel :D

7. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.486
    223
    63
    Nee! Vorig jaar hebben we onze badkamer verbouwd en we hadden de keus voor een bad of een grote inloopdouche.. Een inloopdouche leek ons veel fijner (een bad zou alleen voor de kids zijn, want zou er zelf tog zowat nooit ingaan) dus hebben we gekozen voor een inloopdouche!

8. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Lijkt me heerlijk! toch hebben we 6 jr geleden gekozen voor een douchecel (incl ikeabadje;) ), de badkamer in dit huis was echt zo afgetakeld dat we direct alles hebben gesloopt en verbouwd.
    achteraf toch soms wel een beetje spijt van de keuze voor de douchecel, vooral nu ik 3 kinderen heb die het zalig vinden om in bad te gaan. Maar ja we moesten toen in verband met de ruimte kiezen tussen een wc+dubbele wastafel+douche of een bad en 1 pers wastafel. Ben toch ook wel blij met die keuze.

9. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Jaja zit me maar ff lekker te maken met je bad.........ik heb er geen snif...

10. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    Ja! Ga er zelf bijna nooit in, maar de kinderen een paar keer per week. Toen wij gingen verbouwen was het een douche en toilet of een bad en geen toilet boven. Wij hebben voor het laatste gekozen speciaal voor de kinderen.

11. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Een beval bad die zo nu en dan eens opgezet wordt in de woonkamer hihi

12. Mayfair

Mayfair Actief lid

31 okt 2010
    235
    0
    0
    NULL
    Spijkenisse
    Jaaaa heerlijk!!
    Wij hebben een bad met alles erop en eraan..lampjes, bubbeltjes, tv.
    Geef mij een hapje, drankje, Lush-bruisbal en een leuke film op tv en ik lig zo uren te weken :D

Dochtertje maakt er ook graag gebruik van, vooral de lampjes zijn dan een succes ;)

13. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.614
    1.155
    113
    jaa!! dat was mijn eis toen we een huis gingen kopen! paar keer in de week heerlijk in bad! boekje mee, glaasje drinken mee, heerlijk!

14. Username

Username Niet meer actief

Ja we hebben een bad maar ik zit er nooit in. Heb er het geduld niet voor. Manlief gaat af en toe met dochter in bad. Die vinden het heerlijk. Wat mij betreft gaat het bad er in de toekomst uit.

15. Martine1983

Martine1983 Fanatiek lid

4 feb 2014
    1.568
    1
    0
    Drenthe
    Ja. In het begin was ik helemaal blij want ik had nog nooit een bad gehad. Een paar keer gebruik van gemaakt en toen was de lol er wel af. We hebben er beiden echt geen geduld voor. Als we de badkamer gaan verbouwen komt er geen nieuwe in.

16. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Nee helaas niet!

We zijn aan het kijken voor een ander huis en een bad is echt een must:)

17. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Ik kan niet zonder, ik vind het een verlichting om in bad te liggen als ik last van mijn lijf heb. Ook om heerlijk te relaxen! Mijn dochter vind het ook heerlijk om in bad te gaan.

18. Sifra

Sifra Niet meer actief

Wij hebben een bad, maar ik zou geen bad weer hoeven, heb er geen geduld voor...

19. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wij hebben een bad met bubbels en massage toestanden maar ik vind er niks aan. Kids douchen ook liever dus van mij mag het hele ding eruit.

Deel Deze Pagina