Nee en daar baal ik gruwelijk van. Ik vind het zo heerlijk. Als wij een huis kopen is dat een van de eisen. Er zit een bad in of er is ruimte om er zelf een bad in te zetten.
Nee, helaas niet. Er staat wel zo'n plastic zandbak in de badkamer bij wijze van bad voor de kinderen. We willen binnenkort verhuizen en (ruimte voor) een bad is een harde eis aan een nieuw huis.
Nee! Vorig jaar hebben we onze badkamer verbouwd en we hadden de keus voor een bad of een grote inloopdouche.. Een inloopdouche leek ons veel fijner (een bad zou alleen voor de kids zijn, want zou er zelf tog zowat nooit ingaan) dus hebben we gekozen voor een inloopdouche!
Lijkt me heerlijk! toch hebben we 6 jr geleden gekozen voor een douchecel (incl ikeabadje ), de badkamer in dit huis was echt zo afgetakeld dat we direct alles hebben gesloopt en verbouwd. achteraf toch soms wel een beetje spijt van de keuze voor de douchecel, vooral nu ik 3 kinderen heb die het zalig vinden om in bad te gaan. Maar ja we moesten toen in verband met de ruimte kiezen tussen een wc+dubbele wastafel+douche of een bad en 1 pers wastafel. Ben toch ook wel blij met die keuze.
Ja! Ga er zelf bijna nooit in, maar de kinderen een paar keer per week. Toen wij gingen verbouwen was het een douche en toilet of een bad en geen toilet boven. Wij hebben voor het laatste gekozen speciaal voor de kinderen.
Jaaaa heerlijk!! Wij hebben een bad met alles erop en eraan..lampjes, bubbeltjes, tv. Geef mij een hapje, drankje, Lush-bruisbal en een leuke film op tv en ik lig zo uren te weken Dochtertje maakt er ook graag gebruik van, vooral de lampjes zijn dan een succes
jaa!! dat was mijn eis toen we een huis gingen kopen! paar keer in de week heerlijk in bad! boekje mee, glaasje drinken mee, heerlijk!
Ja we hebben een bad maar ik zit er nooit in. Heb er het geduld niet voor. Manlief gaat af en toe met dochter in bad. Die vinden het heerlijk. Wat mij betreft gaat het bad er in de toekomst uit.
Ja. In het begin was ik helemaal blij want ik had nog nooit een bad gehad. Een paar keer gebruik van gemaakt en toen was de lol er wel af. We hebben er beiden echt geen geduld voor. Als we de badkamer gaan verbouwen komt er geen nieuwe in.
Ik kan niet zonder, ik vind het een verlichting om in bad te liggen als ik last van mijn lijf heb. Ook om heerlijk te relaxen! Mijn dochter vind het ook heerlijk om in bad te gaan.
Wij hebben een bad met bubbels en massage toestanden maar ik vind er niks aan. Kids douchen ook liever dus van mij mag het hele ding eruit.