Naast mijn baan van 24 uur in een verpleeghuis. Werk ik als oproepkracht bij mijn oude baan in de thuiszorg. Voornamelijk voor mijn handelingen, daar komt toch iets meer voor als in het verpleeghuis. zo af en toe een avondje vanaf 20.00 tot 23.00
Ik heb toevallig net ontslag genomen bij mijn bijbaantje. Ik heb 25 jaar een schoonmaakbaantje naast mijn kantoorwerk gehad. Ik vond het afgezien dat het financieel lekker meegenomen was, ook altijd lekker na mijn kantoorbaan mijn hoofd even leeg te maken. Nu was er onlangs veel gedoe over contracten e.d., dus heb nu voor mezelf de knoop doorgehakt ermee te stoppen (ook omdat we weer een spannende tijd in de mmm gaan krijgen). Maar heb het toch altijd met plezier gedaan.
Nee ik zou echt niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen. Ik werk 32 uur, 45 min reistijd enkele reis, onregelmatige diensten en een zeer zware doelgroep (emotioneel gezien) Dan hebben we de zorg voor ons zoontje, meerdere honden rondlopen, huishouden en we hebben ook nog een eigen zaak. Dus nee ik zou een extra bijbaantje echt niet erbij kunnen hebben..
Hier ook geen bijbaantje! Ik zou echt niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen?! Ik werk 32uur in de zorg, erg onregelmatige diensten. Soms ben ik maar een dag in de week vrij, dus die heb ik dan ook wel nodig! En ik wil nog vrije tijd houden voor mijn vriend, hobby's, familie en vrienden!
Nee, hier geen bijbaan. Ik werk tussen de 24-32 u p.w. en dat vind ik voldoende. Ik hecht teveel waarde aan de tijd met mijn zoon en mijn vrije tijd.
Ik ben net opzoek naar een baan. Dus bijbaan er bij is er nog ff niet echt bij. Als ben ik wel 8 uur in de week gastouder.... Dus misschien wel een bijbaan....
Voor de geboorte van ons zoontje had ik een nagelsalon thuis naast een baan in de zorg van 20 uur. Na de geboorte wel weer even opgepakt maar echt geen zin meer in. Misschien over een paar jaar wel weer een paar klantjes in de week.
Ik verdien wel een klein beetje bij uit het maken van taarten, maar dat is pas sinds kort dat 't een beetje begint te lopen. Heel veel verdien ik er ook niet op, want het maken van zo'n taart kost uren en als ik 10 euro per uur ga vragen dan worden die taarten onbetaalbaar. Als ik een verzoek voor iets krijg wat ik niet met mijn eigen spullen kan maken, moet ik soms ook nog materialen kopen om een taart te kunnen maken. Verder doe ik mee met Roamler en schrijf ik sinds kort af en toe een tekstje. Wat ik verdien zijn kleine extraatjes en er valt ook geen pijl op te trekken wat ik in een maand verdien. Dus om nou echt van een bijbaantje te spreken...