Allerhande recept stamppot rode-ui-bieten

Discussie in 'De lounge' gestart door Linana, 4 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linana

Linana Niet meer actief

In de nieuwste allerhande staat een recept voor stamppot met rode bieten en rode ui. Nou klinkt dit ergens heel lekker, maar ik heb mijn tijfels.
    Sowieso houd ik niet van speklappen, die zouden erbij moeten, dus ik zou dan voor ander vlees kiezen.

Maar wie heeft dit wel eens gegeten? Of een variant ervan?
    En hoe heeft het gesmaakt? Ik weet dat smaken verschillen, maar toch haha

ben benieuwd! :D

2. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Bietjes en ui... super combo! (Yummie) Maar inderdaad...smaken verschillen haha!

3. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Ja zeker wel een goede combi! Wij aten er slavinken bij, ik hou namelijk ook niet zo van speklappen.

Aardappels, bieten en uien, beetje melk erbij om een stamppotje te maken. Vond het heerlijk!

4. Linana

Linana Niet meer actief

Ik heb hier nog 2 zakken aardappels liggen van 5kg per stuk... die moeten toch een keer op!
    Denk dat ik komende week maar een poging ga wagen. Maar dan met wel met boomstammetjes ofzo erbij, die heb ik ook nog in de vriezer.

We moeten maar eens onze voorraad gaan opeten in plaats van steeds bij te vullen

5. Theres

Theres Actief lid

4 nov 2009
    280
    33
    28
    Zeeland
    Wij hebben het vrijdag gegeten en vonden het super! In plaats van de speklappen hadden we toevallig kip (niet de beste combi, maar het moest genoeg zijn voor 4 tot 6 personen vandaar een hele kip :) En we hebben uitgebakken spekjes door de stampot gedaan. Blijft voor ons een blijvertje!

6. biseco

biseco Actief lid

5 apr 2006
    316
    40
    28
    omgeving rotterdam
    wij hebben vorige week dit recept al uitgeprobeerd. Ik vond het heerlijk. Ben eigenlijk nooit zo,n bietenfan. Maar dit vond ik erg lekker.

7. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    heerlijk, bieten met ui en mayo

8. Linana

Linana Niet meer actief

Allemaal positief tot nu toe :D

Nog een vraagje: hebben jullie zelf de bieten staan raspen voor dit recept? Want ik heb dus nog nooit geraspte bieten zien liggen in de winkel. Van bietjes in pot ben ik echter totaal geen fan....

9. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    geraspte bieten vind je in het schrap met de voorverpakte groenten.

Deel Deze Pagina