Heb jij een blindedarmontsteking gehad?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jucade, 4 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Heb jij je blindedarm nog?

1. Ja

2. Nee

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. thalina

thalina Bekend lid

24 jun 2008
    701
    0
    0
    tollebeek
    ik was 14
    zondag morgen lag ik te creperen op de bank
    die morgen nog naar de dokter en 's middags lag ik op de operatie tafel
    ook acuut hij stond ook op springen

2. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Ik kamp momenteel al 5 weken met klachten die wijzen op een blindedarmontsteking.Ben er zelfs in het begin 2 dagen voor opgenomen geweest. Maar lab en echo laten geen ontsteking van de blindedarm zien. De ontstekingswaarden zijn af en toe heel licht verhoogd, maar meer ook niet. Vrijdag met spoed doorgestuurd naar de mdl-arts en en krijg morgen met spoed een colonscopie ;)

3. zustertje

zustertje Niet meer actief

Alleen mijn broer heeft een blindedarmontsteking gehad HA had hem doorgestuurd naar het ziekenhuis die dacht ook aan een blindedarm (mijn ma ook die is verpleegkundige)
    In het ziekenhuis zijn ze niet serieus genomen die morgen. Naar huis gestuurd met veel pijn paar uur later zei mijn broer pfff de pijn is over... Mijn ma zei gelijk dan is je blindedarm geklapt gelijk in de auto en naar het ziekenhuis niet veel later is hij al geopereerd en wat bleek een gesprongen blindedarm. Wat zijn wij blij dat mijn ma dit dus wist door haar werk hierdoor heeft mijn broer dit dus overleefd!!

Mijn broer was toen een jaar of 13/14

4. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik heb nog nooit een blindedarmonsteking gehad, maar ik heb mijn blindedarm niet meer ;)

Ziekte van Crohn, stuk darm ontstoken, dat stuk darm operatief verwijderd en de blinde darm gelijk ook mee eruit genomen...

5. Sennaaa

Sennaaa Niet meer actief

Ze zeggen toch dat als iemand in je directe familie het heeft gehad, jezelf ook meer kans hebt.
    Mijn broer heeft het al meer dan 10jaar geleden gehad.. maar ik heb mijn blindedarm nog steeds!

6. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    @Napoleon
    Ik heb 2 vakken tijdens de herexamens mogen doen en de rest als staatsexamen.

Als ik voor 1 vak gezakt zou zijn dan had ik wel een jaar moeten wachten.. Kon dus geen herexamens doen..

7. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Nooit gehad!

8. Eriva

Eriva Niet meer actief

Ja, toen ik 8 was...

9. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Nou helemaal zelf heeft die het niet gedaan zijn vrouw Kate heeft hem er bij geholpen was wel een spannende aflevering daar heb je niet gelijk een dokter om de hoek.:(

10. Nijn84

Nijn84 Fanatiek lid

18 mrt 2009
    1.795
    1
    0
    Grunn!
    Nee gelukkig niet.

11. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.340
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ja, hier ook zo... ;) verkeerd gestemd dus..

12. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik ook verkeerd gestemd er stond namelijk eerst heb jij een blindedarm ontsteking gehad
    ze heeft dus de poll veranderd

13. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik dus ook

14. Amfy

Amfy Niet meer actief

even een nieuwe pol openen

15. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Ik heb hem ook niet meer. Op m'n 15e werd ik opgenomen met buikklachten. Eileiderontsteking, dachten ze. Twee weken gelegen met antibiotica eer mijn bloedbezinking weer goed was.
    Ze wilden hem natuurlijk liever laten zitten omdat ik nog zo jong was, ivm met mogelijke kinderwens. Halfjaar later lag ik weer in het ziekenhuis met dezelfde klachten. Eileiderontsteking, zeiden ze.
    5 weken gelegen eer mijn bloedbezinking goed genoeg was om te opereren, deze keer. Vlak voor de operatie zei ik tegen de verpleegster dat het volgens mij m'n blindedarm was. De verpleegster moest lachen en zei dat de chirurg dat dan wel gevoeld zou hebben. Tijdens de operatie bleek dat ik gelijk had, het was m'n blindedarm. Hij was helemaal verkoekt en aan de achterkant van m'n baarmoeder gaan zitten. Eileider rechts was hierdoor ook aangetast. Gelukkig heb ik zonder moeite 4 kinderen gekregen. Waarvan ik weet dat er twee eitjes aan de rechterkant gesprongen zijn, was te zien op de echo. Dus óf de schade is meegevallen of de linkereileider heeft het eitje opgevangen.

16. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    ja in 2003 een acute 1. werd wakker met buikpijn en kwam mijn bed niet meer uit zonder hulp, zoveel pijn. toch nog een hele dag er mee omgelopen want het zou wel over gaan dacht ik ;) maar 's avonds werd ik geopereerd op de ouderwetse manier dus met een lange en grote snee. Nu zie je het litteken nog zitten maar goed das beter dan die ongelooflijke buikpijn ;)

Deel Deze Pagina