Wij komen iedere week in Duitsland en gaan 3 keer per jaar op vakantie naar het buitenland nooit gemist auto huren hebben we nog nooit gedaan. En verhuizen lenen we de vrachtwagen van mijn man zijn neef
Ik heb een Visa money card, via mijn mobiele telefoon provider. Daarmee kan ik, mocht ik dat willen, online shoppen, want het is een visa. Maar ik kan hem alleen gebruiken als ik er geld op zet Dus 1x per maand ga ik naar een oplaad punt en stort ik er geld op, handig ding hoor
We hadden er eentje, toevallig net stopgezet ivm aanvraag hypotheek. Straks gaat er wel weer eentje komen, ideaal voor online betalen en nog makkelijker tijdens vakantie in het buitenland.
Ja ik heb er ook 1 voornamelijk omdat ik vrij veel voor werk in Amerika en Canada ben. Ik kan de mijne in een keer of in termijnen betalen. Ik zelf doe het altijd gelijk om ellende te voorkomen en gebruik hem alleen als het echt nodig is of bij een online bestelling. Zelf gebruik ik, ook in het buitenland lieven mijn gewone pinpas.
Ja, wij hebben er 1 en dan ook vanwege de eventuele betalingen op de vakantie's of betalingen via internet. Verder gebruiken wij hem nooit.
Inderdaad voor vakanties en internet betalingen, niet om een schuld op te bouwen maar gewoon omdat op sommige plaatsen je niet anders kan. Word gewoon aan het eind van de maand afgeschreven.
Wij hebben een creditcard. Deze gebruiken we alleen maar voor vakantie, om een auto te huren of een hotel te boeken. Verder gebruiken we hem niet.
Ja wij hebben een credit card, we waren een paar jaar geleden toen we een auto wilde huren in het buitenland verplicht om er eentje aan te schaffen. Daarna nooit meer gebruikt tot vorige maand, toen wilde mijn man schoenen kopen online en daar kon je alleen betalen met credit card, inmiddels ook gewoon alweer betaald dus buiten die 1x per jaar om als mijn man schoenen koopt bij dat bedrijfje gebruiken we hem niet.
Nee, ik heb geen creditcard nodig en het geeft me gewoon geen prettig gevoel. (het idee dat hij gestolen wordt bijv.)
ja supermakkelijk, kan ook niet zonder, bestel regelmatig in het buitenland en gebruik voor vakanties e.d. In principe KAN ik in termijnen afbetalen mag er duizenden eruo's op hebben "rood" staan maar eigenlijk betaal ik alles altijd meteen af..
Wij hebben er geen en ook nog nooit nodig gehad. Tegenwoordig kan je bij heel veel internetwinkels ook met paypal betalen, dus dat doe ik dan.
Ja, voor hotels, vakanties, autohuur etc. Wordt automatisch van onze betaalrekening afgetrokken als we de creditcard hebben gebruikt.
Prive hebben we er geen.. Zakelijk wel, deze gebruiken we ook als we hem prive nodig hebben.. Denk aan boekingen voor hotels enz. Maar dit is meer om reserveringen plaats te kunnen laten vinden.
Nee, nooit nodig gehad ook. Tevens heb je tegenwoordig van die prepaid creditcards die je kan kopen ( bij primera etc) , dus mocht ik er ooit 1 nodig hebben haal ik er daar wel 1.
Nee, als ik een creditcard nodig heb koop ik een prepaid creditcard bij 3VCash. Vriend heeft er wel eentje, maar die gebruiken we alleen als de pinpas het niet doet in de winkel bijvoorbeeld (zoals met die leuke ING-storing..), of als iDeal niet werkt als we iets moeten betalen. Vrijwel nooit dus.
Yep! We hebben een mastercard van de bank en betalen alles in één keer. Vooral handig met vakantie (Amerika) en online betalen. We shoppen de laatste jaren steeds meer op internet vanwege het gemak, het ruime aanbod en het prijsverschil en dan wil een cc nog wel eens handig zijn