Zou het dan toch nog kunnen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Fabrosa, 1 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fabrosa

Fabrosa Actief lid

27 okt 2015
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi dames op 26 okt had ik een positieve ovulatietest en daarvoor geklust. Sinds in mn ei zoveel menstruatie gerelateerde klachten en negatief getest wat dus veel t vroeg was maar ik wist niet wanneer ik moest testen, nu had ik vrijdag een ontzettend ziek griep gevoel misselijk, extreme buikpijn en vannacht bij vegen roze bloed.extreme pijn laag in in rug...bloeden is gestopt..tampon was wit net en ben heel actief geweest. Gerekend vanaf mijn positieve test op eisprong zou dit nu dpo 6 of 7 zijn.kan ik alsnog zwanger zijn? Wie herkent dit?
    Dit is de eerste ronde na stoppen pil, en 12 okt laatste menstr.
    Ik weet dus nog niet wat mn cyclus is maar zit nu op dag 18 én verwacht mijn nod geschat rond de 7e.

2. MoniqueV89

3 sep 2015
    77
    0
    0
    zzp er schoonheids en pedicure salon
    Enschede
    6 a 7dpo is wel echt veel te vroeg om te testen. Dat bloed zou een innesteling bloeding kunnen zijn. Maar ik ben ook wel eens precies een week na mijn positieve ovulatietest ongesteld geworden, dus had die maand een hele korte luteale fase, toen was ik ook net gestopt met de pil. omdat jij ook pas gestopt bent met de pil kan de luteale fase de eerste tijd nog wel even kort zijn. Ik zou me niet te veel zorgen maken! Je bent nog maar net bezig. Ik duim natuurlijk voor je dat het raak is!

3. Fabrosa

Fabrosa Actief lid

27 okt 2015
    189
    0
    0
    NULL
    NULL

Ja stom he ..weet ook niet waarom ik al ging testen.
    Ik heb inderdaad gelezen over een korte lf. Was dat bij jou eenmalig? Want dat betekent dat je dan gewoon niet bevrucht kunt worden toch? Ik had het na mn negatief test eigenlijk al een beetje los gelaten maar werd vrijdag zo onwel dat ik dacht wat is dit..vervolgens dag later roze bloed. Gelijk weer van mijn stuk. Hoop op soortgelijke ervaringen denk ik...

Deel Deze Pagina