Ik kreeg opeens een kerstpakket bezorgd vanmorgen Ik zit in mijn verlof dus vond het wel leuk dat ze hem bezorgde! Het is een koffer met wat vreterijen erin Eerst dacht ik, wat moet ik met die koffer doen? Maar toen bedacht ik mij ineens dat die ziekenhuis tas nu in een gare weekendtas zit.. dus heb alles overgezet in het koffertje en hij komt dus goed van pas!
Nee het uwv doet niet aan krstpakketten . Mijn man kreeg gisteren een powerbank van het uitzendbureau en hij hoopt,volgende week een pakket te krijgen van zijn werkgever zijn collega's vertellen namelijk er enthousiast over hoe gweldig het pakjet elk jaar is dus ondanks dat hij uitzendkracht is loopt hij er al 10 maand en hoopt dat hij ook dat ooh zo geweldige pakket krijgt, al hebben we nog geen idee wat het inhoud
Wij krijgen altijd geld van de werkgever om met het team (detailhandel) een uitje te ondernemen (39euro p.p) We gaan een luxe high tea doen!
Wij hebben dit jaar ons kerstpakket aan de voedselbank gedoneerd. In de zomer is er een enquete geweest en daarin is gevraagd of we het pakket aan de voedselbank willen doneren. Overgrote meerderheid zei JA dus mogen zijn onze pakketten gaan gebruiken. Zijn er 250 dus maken we veel gezinnen blij.
Zo, vandaag kerstpakket van werk meegenomen, flinke doos, en zat gewoon een grill in, met boekje en allerlei lekkers! (en paar dingen die ik helaas niet mag de komende maanden ) ik vond mijn vriend's kerstpakketten van werk altijd al wow, maar deze vond ik nog beter
Wij krijgen niets. Mijn man krijgt altijd de bonus voor niet ziek geweest zijn. Dit jaar weer t hele jaar niet ziek geweest dus weer een lekkere extra!
Ik kan zelf iets uitkiezen mbv punten. Mijn man kreeg een grote gourmetschotel vlees en een grote grilplaat in een speciale tas om fatsoenlijk op te bergen.
Mijn man heeft VVV bonnen gekregen, fles champagne en een flinke doos bonbons. We moeten nog een babyfoon, dus die bonnen kunnen we mooi daarvoor gebruiken. Ik krijg normaal gesproken ook VVV bonnen, maar lig er nu al een tijdje uit vanwege de zwangerschap. Zal me niks verbazen als ik gewoon helemaal niks meer hoor. Hebben een beetje een vreemde leidinggevende.
Wij hebben een tinteling gekregen. Ik heb er mooie schaaltjes en een brood/tapenadeschaaltje/kaasplankje combi van uitgekozen. Ben er blij mee, want er stonden altijd desertschaaltjes op tafel met verjaardagen.