Wij hebben een Toshiba Laptop, ideaal ! Veel fijner dan een tablet. Laptop kan je ook gewoon op de bank mee nemen en je hebt niet zo'n irritant touchscreen gebeuren. MOet ook altijd zo lachen, ik heb een vriendin en die wilt geen laptop maar tablet, oke dat kan maar nu koopt ze er wel een toetsenbord bij omdat ze dat makkelijker vind, nou snap ik dus echt even het verschil niet hoor want het is precies het zelfde als een laptop hahahahah maar nee volgens haar is het echt anders
Ik vind onze ipad niks meer dan een speelgoedje. Leuk voor spelletjes, maar surfen gaat vaak heel slecht. Het is wel een oudje, dus ook nog enorm traag. Als je echt moet kiezen zou ik echt geen tablet nemen, wat iedereen al zegt: je kan daar gewoon veel minder mee. Het is alleen een grote smartphone waar je niet mee kan bellen.
Hier 2 nieuwe ipads in huis en die zijn razendsnel. Je kunt er oveigens wel mee bellen hoor, met facetime
hier een laptop Medion. Deze werkt echt heel goed. Ik vind een laptop fijner, hier kun je meer dingen op doen en is naar mijn idee makkelijker in gebruik. Surfen op internet vind ik persoonlijk een stuk makkelijker. Lekker op de bank laptop op schoot filmpjes kijken of gewoon een spelletje doen. Tekstverwerken etc.
Ik heb ook sinds kort een iPad. Zat al eeuwen te twijfelen tussen een iPad, Sambung, Asus. Uiteindelijk heeft manlief de knoop doorgehakt en maar gewoon een iPad gehaald. Ben er superblij mee. Maar ik vind het handig voor ernaast, zonder computer zou ik het wel lastig vinden.
wij hebben daar dus veel te weinig aan, een tera gaat voor ons net, maar dat hangt misschien ook wel van je camera af, die van ons maalt bijv foto' s van 5-7 mb. en daarnaast hebben we idd en nas voor backups met 2 tera. Is dus een beetje afhankelijk van de hoeveelheid foto's en type camera, misschien handig om daar naar te kijken ts?
Ik heb een laptop, bewust gekozen. Ik heb ook een iPhone, maar vind werken en typen op de laptop gewoon vele malen prettiger Wij hebben een ASUS N76V