hoe kan ik mijn familielid terug vinden?

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 26 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

de laatste tijd denk is er steeds meer aan hou zou het zijn met mijn broer?

ik heb een oudere half broer dit weet ik altijd al maar ik ken hem niet. hij woonde bij ons in delfzijl maar toen ik 3 was gingen wij verhuizen 250 km naar het midden van nederland hier op is hij bij zien moder gaan wonen. en al heel snel op zich zelf gegaan. (hij is veel ouder als mij)
    maarja zoals nu het zelfde met mij en mijn broertje is het bij mijn vader uit het oog uit het hart. en had hij geen contact meer met ons en de familie.

ik zou zo graag in contact met hem komen gewoon om eens te vragen hoe het is. ik bedoel hij is mijn broer ook al ken ik hem niet.

wat weet ik van hem. zijn naam dat hij in amstelveen woont en hij heeft gewerkt in amsterdam op een rondvaartboot.hij is getrouwd of heeft een vriendin. heeft 1 zoontje en een tweeling meisjes.

verder weet ik niets. niet wanneer hij jarig is etc etc etc.

mijn vader is zo buigzaam als een looie deur dus die zal mij niets gaan vertellen als ik hem bel (na 4 jaar) mijn moeder weet niet veel meer van hem omdat hij er maar zo kort was.

wie weet hoe ik dit kan doen? hyves etc heeft hij niet

2. tulip

tulip Niet meer actief

Ik zou beginnen met zn achternaam en woonplaats op de telefoongids.nl ofzo. Zn voornaam weet je ook, dan kun je daar vaak veel uithalen.

3. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Hmm moeilijk meis, Ik heb ook een oudere halfbroer, maar nog nooit van mn leven gezien... Maar ik heb zoiets van, hij heeft zn eigen leven, heeft een vrouwtje en kind.. overigens is hij geloof ik zo'n 20 jaar ouder.

Ik kan je helaas niet echt een tip geven. succes

4. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Zijn naam eens bij goolg in typen misschien heeft hij wel faceboek of twitter?

Wel jammer dat je vader niet veel over hem lost laat maar misschien toch eens proberen van hoe oud is mijn broer en wanneer is die geboren van wil hem eens zien en spreken. Dat jij dat niet wil is jouw keus maar ik zijn zus wil het wel.
    Kijken of dat werkt.

Succes met zoeken in elk geval.

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

dat zou kunnen als mijn vader tegen mij zou praten ik heb die man al 4 jaar niet meer gezien.

zijn naam googlen kom ik niets verder mee helaas.

ik weet dat hij het wel leuk zou vinden. ik heb een een aantal jaar geleden aan de telefoon gehad en op dat moment zei hij dat hij ons (mijn broertje en mij) graag eens wilde zien

6. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Ik woon mijn hele leven al in Amstelveen en ken wel iemand die denk ik aan het signalament voldoet? Heb je nog meer info? Weet je in welke wijk hij woont? Welke school de kindjes gaan, hoe oud zijn ze ongeveer? Vol NL? Of misschien (half) buitenlands? Mag ook per PB. Ik heb zelf nl als onderwijsassistent gewerkt Op diverse scholen in Amstelveen. Dus ken er behooijk wat.

7. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

ik hoop dat je hem vind :)

8. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik weet echt niet veel maar ik ga je pben

9. MamaG

MamaG Fanatiek lid

24 mei 2008
    1.298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    Zoek eens op facebook of twitter.En volgens mij kun je een oproep plaatsen op de site van vermist. Misschien dat daar reacties op komen.

10. Amfy

Amfy Niet meer actief

facebook twitter hyves edergelijk heb ik gezocht maar daar is hij niet te vinden.

de site van vermist vind ik gelijk weer z'n stap maar inderdaad dat kan ik ook nog doen

11. MamaG

MamaG Fanatiek lid

24 mei 2008
    1.298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    Het is inderdaad wel een stap, maar anders zou ik het niet weten:)

12. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    heel veel sterkte in je zoektocht!
    Hoop dat je hem snel vind!

13. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Ik woon in Delfzijl.
    Misschien is hij naar hier terug gekeerd?
    Je mag me altijd zijn naam pb-en.

14. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.843
    3.361
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
  15. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Heel veel succes met het vinden van je (half)broer meid.

Liefs, Troetelbeer

16. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Succes hoor!

17. Female

Female Niet meer actief

18. Amfy

Amfy Niet meer actief

zijn moeder woond er nog wel maar hij niet ;) en zijn moeders naam ja ria maar verder weet ik niets ;)

was het maar zou dat hij in delfzijl of farmsum woonde daar heb ik nog heel veel familie zitten dan was het veel makelijker geweest

maar ja we zoeken gewoon door

19. giraf

giraf Niet meer actief

Hij heeft gewerkt op een rondvaartboot in A'dam?
    Anders die even nabellen? Misschien kennen ze hem (nog)?

20. Amfy

Amfy Niet meer actief

weet je hoeveel rederijen er zijn? hahaha. ik had er al zitten denken maar niet iedereen geeft personeels gegevens vrij

Deel Deze Pagina