de laatste tijd denk is er steeds meer aan hou zou het zijn met mijn broer? ik heb een oudere half broer dit weet ik altijd al maar ik ken hem niet. hij woonde bij ons in delfzijl maar toen ik 3 was gingen wij verhuizen 250 km naar het midden van nederland hier op is hij bij zien moder gaan wonen. en al heel snel op zich zelf gegaan. (hij is veel ouder als mij) maarja zoals nu het zelfde met mij en mijn broertje is het bij mijn vader uit het oog uit het hart. en had hij geen contact meer met ons en de familie. ik zou zo graag in contact met hem komen gewoon om eens te vragen hoe het is. ik bedoel hij is mijn broer ook al ken ik hem niet. wat weet ik van hem. zijn naam dat hij in amstelveen woont en hij heeft gewerkt in amsterdam op een rondvaartboot.hij is getrouwd of heeft een vriendin. heeft 1 zoontje en een tweeling meisjes. verder weet ik niets. niet wanneer hij jarig is etc etc etc. mijn vader is zo buigzaam als een looie deur dus die zal mij niets gaan vertellen als ik hem bel (na 4 jaar) mijn moeder weet niet veel meer van hem omdat hij er maar zo kort was. wie weet hoe ik dit kan doen? hyves etc heeft hij niet
Ik zou beginnen met zn achternaam en woonplaats op de telefoongids.nl ofzo. Zn voornaam weet je ook, dan kun je daar vaak veel uithalen.
Hmm moeilijk meis, Ik heb ook een oudere halfbroer, maar nog nooit van mn leven gezien... Maar ik heb zoiets van, hij heeft zn eigen leven, heeft een vrouwtje en kind.. overigens is hij geloof ik zo'n 20 jaar ouder. Ik kan je helaas niet echt een tip geven. succes
Zijn naam eens bij goolg in typen misschien heeft hij wel faceboek of twitter? Wel jammer dat je vader niet veel over hem lost laat maar misschien toch eens proberen van hoe oud is mijn broer en wanneer is die geboren van wil hem eens zien en spreken. Dat jij dat niet wil is jouw keus maar ik zijn zus wil het wel. Kijken of dat werkt. Succes met zoeken in elk geval.
dat zou kunnen als mijn vader tegen mij zou praten ik heb die man al 4 jaar niet meer gezien. zijn naam googlen kom ik niets verder mee helaas. ik weet dat hij het wel leuk zou vinden. ik heb een een aantal jaar geleden aan de telefoon gehad en op dat moment zei hij dat hij ons (mijn broertje en mij) graag eens wilde zien
Ik woon mijn hele leven al in Amstelveen en ken wel iemand die denk ik aan het signalament voldoet? Heb je nog meer info? Weet je in welke wijk hij woont? Welke school de kindjes gaan, hoe oud zijn ze ongeveer? Vol NL? Of misschien (half) buitenlands? Mag ook per PB. Ik heb zelf nl als onderwijsassistent gewerkt Op diverse scholen in Amstelveen. Dus ken er behooijk wat.
Zoek eens op facebook of twitter.En volgens mij kun je een oproep plaatsen op de site van vermist. Misschien dat daar reacties op komen.
facebook twitter hyves edergelijk heb ik gezocht maar daar is hij niet te vinden. de site van vermist vind ik gelijk weer z'n stap maar inderdaad dat kan ik ook nog doen
op de startpagina prikborden van de gemeente, zie je ook nog weleens oproepjes van mensen die iemand zoeken... zoals hier: amsterdam.startpagina.nl Prikbord - Alle amsterdam berichten
Heb je ook al gekeken op The People Search Engine - Wieowie ? Succes! Ben benieuwd of Bonki je iets verder kan helpen
zijn moeder woond er nog wel maar hij niet en zijn moeders naam ja ria maar verder weet ik niets was het maar zou dat hij in delfzijl of farmsum woonde daar heb ik nog heel veel familie zitten dan was het veel makelijker geweest maar ja we zoeken gewoon door
Hij heeft gewerkt op een rondvaartboot in A'dam? Anders die even nabellen? Misschien kennen ze hem (nog)?
weet je hoeveel rederijen er zijn? hahaha. ik had er al zitten denken maar niet iedereen geeft personeels gegevens vrij