Heb jij een leuke baan?

Discussie in 'De lounge' gestart door zolief, 26 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.562
    3.065
    113
    ik ook in een supermarkt. voornamelijk achter de kassa.
    Makkelijk te combineren met mn dochter, kan bijwijze van spreken vandaag zeggen dat ik morgen/over morgen vrij moet hebben :D

maar zit wel te denken om iets anders te doen, maar ook geen idee wat. zonder diploma ;)

2. meidenhuis

meidenhuis Niet meer actief

Mag ik vragen wat ik mij bij deze functie voor moet stellen? :)

3. friezinne82

friezinne82 Bekend lid

6 mrt 2009
    719
    0
    0
    ambulant woonbegeleider
    Ik ben ambulant woonbegeleider! Officieel psycholoog trouwens, maar daar kon ik geen geschikte baan in vinden. Nu heb ik een caseload van 7 clienten op een werkweek van 24 uur. Ik ondersteun mensen bij van alles, meestal financien, huishouding, dagbesteding en opvoeding van hun kinderen. Het is erg afwisselend werk. Ik heb ook erg leuke collega's dus ik ga graag naar mijn werk. Ik zou zelfs nog wel wat uren extra willen draaien, en dan een deel thuis werken.

4. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Ik vind mijn baan heel leuk! ik werk in een tbs kliniek op een groep met 10/12 patienten met een persoonlijkheidsstoornis.
    Erg afwisselend en intressant werk. Als mw kan je ook heel goed aan de slag in een kliniek!

5. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.298
    1.463
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Ik ben projectcoordinator bij een woningbouwvereniging, dit houd ik dat ik hele proces rondom sloop/nieuwbouw, renovatie en groot onderhoud van onze huurwoningen coordineer en begeleid inclusief alle contacten met de bewoners.

Veel liefs
    Nataly

6. happymama79

happymama79 Fanatiek lid

19 mrt 2010
    2.399
    0
    0
    Ja hoor. Als communicatie adviseur denk ik na over hoe we de naamsbekendheid kunnen vergroten en hoe we klanten kunnen trekken en behouden. Dit kan uiteraard op veel verschillende manieren: radiocampagne, goed aanwezig zijn op internet, adverteren, organiseren evenementen en nog veel meer. Ik houd me zowel bezig met het bedenken als de uitvoering.

7. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Ik ben momenteel aan het werk op een administratie wat mij echt de neus uit hangt. Ik zou allerlei taken krijgen, maar nu puntje bij paaltje is, verbind ik mensen door... :(

Maar nog 3 maandjes, ik ben bezig met het opzetten van mijn eigen bedrijfje als nagelstyliste en daarnaast volg ik de opleiding tot gewichtsconsulente! ( oh ja en nieuwe hobby, kraam kádo's maken!)

8. bouchere

bouchere Niet meer actief

ik ben industrieel slager,nu al 20 jaar .
    zou niet anders willen.
    doe wel langzamerhand wat lichter werk dan voorheen,dat wel.

groetjes
    diana

9. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Planner in de kraamzorg. Ik plan alle kraamverzorgsters in, en zet ze in bij bevallingen en gezinnen die thuis komen uit het zkh. Erg hectisch, druk en afwisselend.

10. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Ik werk als woonbegeleider in een sociaal pension.
    Hier wonen voornamelijk mensen met een psychiaterische achtergrond of een dubbele diagnose.
    Ik werk er 18 uren per week....4 ochtenden.
    Het bevalt super!

Deel Deze Pagina