Heb jij een man of jijzelf die reist met de trein naar je werk?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ssaarr, 13 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Wat een toffe werkgever! Maar in het vervolg, denk er dan ook bij na dat zo een situatie niet voor eeuwig duurt. De kinderen gaan ook niet voor eeuwig om 7 uur al naar bed en soms is het even vervelend maar wat moet dat moet, het is dat de tijden weer een beetje bijgetrokken zijn maar soms moeten mensen al blij zijn dat ze een baan hebben. En zoals je zegt mee dat hij een rijbewijs haalt en een auto aanschaft dan was het ook opgelost en dat valt ook onder het is niet voor eeuwig!

2. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Dat had ik niet begrepen. Maar gaat hij dan nar een andere vestiging? Dat lijkt me toch wel concreet iets wat in overleg moet. Tenzij in het contract staat dat dat zomaar kan.
    Je had het over om 6 uur weg en om 19.00 uur thuis. Dat is 13 uur volgens mij. Je had het over een uur reistijd dacht ik, maar dat is dus anderhalf uur? Prima, maar dan hou ik nog 10 uur over.
    Gelukkig maar! Heel schappelijk van de werkgever!

3. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Wij gaan niet met de trein en moet er ook niet aan denken. Heb zo'n pest hekel aan het openbaar vervoer.... maar dat terzijde. Helaas is reistijd altijd voor jezelf.

4. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Dat is erg schappelijk. Klinkt alsof zijn baas er baat bij heeft dat hij zijn rijbewijs haalt. Misschien wil hij wel tegemoet komen jn de kosten van het rijbewijs. Een uur betalen waarin niet gewerkt wordt is een duur uurtje.

Deel Deze Pagina