Irritante reclame(deze site!)

Discussie in 'De lounge' gestart door cindybaby71, 11 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

God zeg wat een irritante reclame onderaan deze site:x iedere x maak ik het geluid uit van het filmpje en als ik weer verder wil kijken begint het filmpje weer opnieuw:x pfffffffffff echt niet leuk:( het is ontzettend storend,nog iemand die dit stoort??

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    zie m nu pas voor het eerst haha

3. cindybaby71

probleem was ik zag hem niet ik hoorde hem alleen en ik dus zoeken waar in godsnaam dat geluid vandaan kwam:(

4. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik zie nix en hoor nix.. :)

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

o haha ik heb nooit het geluid aan van de pc dus het was mij niet op gevallen

6. Amfy

Amfy Niet meer actief

helemaal onderin rechts, in die paarse kader

7. cindybaby71

moet je wel het geluid voor aan hebben staan:D:D of het gehoorapparaat hehehe:D

8. Linda86

Linda86 VIP lid

Mijn geluid staat gewoon aan, maar de reclame begint pas te spelen als ik er met m'n muis overheen ga (net even getest) en zo ver naar onderen scroll ik nooit, dus ik heb er geen last van.

9. cindybaby71

nee zover naar onder kom ik ook niet anders wist ik wel waar het vandaan was gekomen;) bij mij begint die iedere x weer opnieuw,misschien wat te maken met firefox?

10. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

Idem dito, nergens last van

11. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Hier heb ik dat bij mijn hotmail. Heb 2 accounts en die zijn met elkaar gekoppeld. Als ik van het ene adres naar het andere wil, dan kom ik eerst rechts op een reclame die dan vol in beeld verschijnt en die ik dan weg moet klikken. Heeeeeel iritant dus.....

12. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hier ook enkel wanneer ik met mn muis erover ga. Heb altijd mn geluid aan maar dus nooit gehoord.

Deel Deze Pagina