Wij hebben een scanner, printer en kopieerapparaat in één. Ideaal! Hebben vorig jaar toen we ons huis ging kopen ontiegelijk veel dingen ingescand en via mail doorgestuurd en alles (ging sneller als per post ). Ook print ik weleens een leuk kleurplaatje uit, patroontjes voor de naaimachine, foto's.. Tja.. Ik kan niet zonder. (Uiteraard kan dat wel, maar ben ik niet meer gewend haha)
Hier een Wifi printer/scanner/kopiërding Kan zelfs documenten van m'n iPhone afdrukken als ik op m'n iPhone op printen druk,ideaal
ja 2 stuks.. een alles in 1 en een laserprinter voor het zwaardere tekst werk . laatste is gekregen+ 2 nieuwe inktsledes. ergens dit jaar komt er een wifi nog luxere all in one, deze is een beetje af.
Wij hebben er 2 en die staan op zolder. En aangezien ik vaak geen zin heb om naar zolder te lopen mail ik de print dingen door naar mijn vriend en print hij het uit op zijn werk. Scannen en kopieeren doet mijn vriend ook vaak op zijn werk. Printen op mijn werk doe ik neit, scannen en kopieren soms wel.
Gunst ja... dat staat op de printer inderdaad, Wifi.... .. Ben nogal een digibeet met gelukkig een computernerd als man.
Wij hebben heel lang zonder gedaan, maar sinds kort hebben we er maar liefst twee. Ik heb een laserprinter van mijn verjaardagsgeld gekocht, om het probleem met uitdrogen te voorkomen. Zo irritant was dat! Vlak daarna won mijn man een inkjetprinter, maar die staat nog in de doos. Misschien verkopen we die nog wel. Toen we geen printer hadden, printte ik wel eens op mijn werk. En anders gewoon een handgeschreven briefje. Daar is ook niks mis mee, als je leesbaar kunt schrijven En nu nog maak ik wel eens gewoon een handgeschreven brief voor de bank of verzekering.