Heb jij een printer?

Discussie in 'De lounge' gestart door Babyengel, 16 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Heb jij een printer thuis?

1. Ja

2. Ja, maar deze is stuk

3. Nee

4. Nee, maar komt er één op korte termijn

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. is het niet gewoon via wifi?

2. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ja goed he:D is ook een printer uit t jaar 0 dus ja..

3. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Wij hebben een scanner, printer en kopieerapparaat in één. Ideaal! Hebben vorig jaar toen we ons huis ging kopen ontiegelijk veel dingen ingescand en via mail doorgestuurd en alles (ging sneller als per post ;)). Ook print ik weleens een leuk kleurplaatje uit, patroontjes voor de naaimachine, foto's.. Tja.. Ik kan niet zonder. (Uiteraard kan dat wel, maar ben ik niet meer gewend haha)

4. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Hier een Wifi printer/scanner/kopiërding
    Kan zelfs documenten van m'n iPhone afdrukken als ik op m'n iPhone op printen druk,ideaal :)

5. mimi83

mimi83 Niet meer actief

ja 2 stuks.. een alles in 1 en een laserprinter voor het zwaardere tekst werk . laatste is gekregen+ 2 nieuwe inktsledes.

ergens dit jaar komt er een wifi nog luxere all in one, deze is een beetje af.

6. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Wij hebben er 2 en die staan op zolder. En aangezien ik vaak geen zin heb om naar zolder te lopen mail ik de print dingen door naar mijn vriend en print hij het uit op zijn werk.
    Scannen en kopieeren doet mijn vriend ook vaak op zijn werk. Printen op mijn werk doe ik neit, scannen en kopieren soms wel.

7. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Ideaal he, dat printer van iphone naar wifiprinter!

8. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Ja, maar ik kan hem niet gebruiken, omdat mijn pc windows 7 de printer niet accepteerd.

9. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Gunst ja... dat staat op de printer inderdaad, Wifi.... :D..
    Ben nogal een digibeet met gelukkig een computernerd als man.

10. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.608
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    ja,want mijn dochter en ik moeten regelmatig verslagen uitprinten voor school.

11. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.795
    19.000
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Wij hebben heel lang zonder gedaan, maar sinds kort hebben we er maar liefst twee. Ik heb een laserprinter van mijn verjaardagsgeld gekocht, om het probleem met uitdrogen te voorkomen. Zo irritant was dat! Vlak daarna won mijn man een inkjetprinter, maar die staat nog in de doos. Misschien verkopen we die nog wel.

Toen we geen printer hadden, printte ik wel eens op mijn werk. En anders gewoon een handgeschreven briefje. Daar is ook niks mis mee, als je leesbaar kunt schrijven ;) En nu nog maak ik wel eens gewoon een handgeschreven brief voor de bank of verzekering.

Deel Deze Pagina