Heb jij een rare, grappige en/of onrealistische angst?

Discussie in 'De lounge' gestart door MyMiracle, 16 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Ik ben sowieso panisch maar kdurf niet in t donker naar boven. bang dat een inbreker me opwacht ofzo.. ook al ligt mn meisje lekker te slapen ik ben ervan overtuigd dat hij t op mij voozien heeft :p

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

En ik maar denken dat ik de enige gek ben hier :D

Hier ook bang voor haaien in het zwembad, niet als er meer mensen zwemmen, maar als ik de enige ben, ga ik er alltijd heeeeel snel uit.

En ook altijd kijken in het toilet of er geen slang of rat zit :)

3. Nati

Nati Niet meer actief

Ik kan dit maar beter niet lezen, krijg er opeens allemaal angsten bij. Dat van de haai in het zwembad bijvoorbeeld, brrr.

Ik ben altijd een beetje bang om in het donker naar de wc te gaan en door te trekken. Ik vind de herrie van het stromende water dan gewoon eng.

In de film 'Witches of Eastwick' was Michelle Pfeiffer bang voor slangen. Toen heeft Jack Nicholson ervoor gezorgd dat haar hele douche vol zat met slangen. Die beesten kwamen uit de afvoerput, de douchekop, overal vandaan. Het heeft heel lang geduurd voor ik daar overheen was en weer normaal kon gaan douchen. :)

4. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Ik ben bang voor putten en roosters en trappen waar je doorheen kan kijken.

Ik sta nooit en te nimmer op een put! desnoods spring ik erover! :)

5. Magickwings

Magickwings Bekend lid

22 aug 2006
    714
    0
    0
    Nou, bedankt...:p:D

Al eerder genoemd, maar clowns. Brrrrrr!
    En porseleinen poppen vind ik ook altijd heel creepy

En oh ja, libelles. Geen idee waarom, maar daar ben ik echt als de dood voor. :)

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

Wij hebben luiken boven de trap, die kun je sluiten. Heeeeeeeeeel handig als je boven de trap wil schilderen of behangen, maaaaaaaaaaaaaarrrrr, jij dacht toch zeker niet dat ik daar op ging staan. Het huis is bijna 150 jaar, die luiken dus ook!! Het idee dat ik daardoorheen zou zakken en dan 5,5 meter naar beneden donder :$

en het slaat vast nergens op, ze zijn 3,5 cm dik, die kunnen mijn 60 kg vast wel dragen, maar toch.....

7. dekilene

dekilene Niet meer actief

vroeger was ik bang in het zwembad dat er haaien uit het rek van het golfsslagbad kwam. en als je vast zou zitten met je voet werdt hij eraf gebeten....

8. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik ben ooit eens met een bedrijfsuitje uit eten geweest in een restaurant met personeel wat verkleed was als heks, en tovenaars en weet ik het wat voor engs meer :$ Heb de hele avond niet op mijn gemak gezeten, telkens als er weer een aan kwam wandelen dook ik in elkaar. Afschuwelijk!

Ik heb sowieso niets met eng verklede figuren. In Fantasialand heb ik ooit eens een trol bijna in elkaar gemept (puur uit angst) Hij kwam achter me aangerend nl en ik ben in blinde paniek door tientallen mensen gerend, ik bedacht me en draaide me vervolgens om, om hem aan te vliegen, gelukkig had hij in de gaten dat ik doodsbenauwd was en liet me met rust (en de rest van die trollen gelukkig ook, die zullen wel gedacht hebben.... :)) Ik ben NOOIT meer in dat kasteel geweest, al vind ik de attractie (die vrije val) superleuk. Ik zal ook nooit een spookhuis ingaan!

9. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Iew eng!! zou ik ook niet op staan... :) whaha gek he. Ik merk dat ik mijn zoontje trouwens ook niet op putten laat staan whaha. Niet bewust maar als hij mij een handje geef loop ik iets met een boogje om een put heen.

In het alexandrium heb je in een winkel op de eerste verdieping een glazen vloer...daar ga ik dus mooi niet overheen lopen!

10. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik heb een rottige familie en een naar verleden... Rechtstreeks uit een horrorfilm, dus daar heb ik soms nog wel angsten over.

Verder heb ik tijdens vermoeide momenten nog wel irrationele angsten wat betreft inbrekers/ontsnapte gevangenen of whatever. Geen hond die weet waar ik woon, er valt hier geen donder te halen, ik ben behoorlijk breed, stoer en sterk, heb vechtsporten gedaan... Maar op sommige sombere ochtenden waarbij ik alleen thuis ben met de baby en de voor- of achterdeur open staat, ben ik in gedachten alweer 8x vermoord ofzo. Echt heel vreemd. Dat heeft bij mij echt met vermoeidheid te maken dat ik dat soort dingen in mijn hoofd zie gebeuren omdat ik normaal gesproken vrijwel onkwetsbaar ben (tenzij ik dus moe ben ;) )

11. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Haha dit. En ik had na het zien van de film IT het idee dat hij uit elk doucheputje kon komen:$

12. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Haha oh wij hebben een lieveheersbeestjes plaag in huis :) elk jaar weer, ze verstoppen zich in gordijnroedes, en de rails boven mijn kast. In februari maart komen ze eruit en dan vinden we ze overal. Ze zaten zelfs in de koelkast:$

13. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Oh en dan van die verklede mensen heb ik ook, word ik heel benauwd van.

14. Brightness2013

Brightness2013 Niet meer actief

Oh serieus, brrr.. ik wordt al gek als ik er 1 zie..:$

15. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    Hier een echte angsthaas in het donker.. Donkere gangen iewwww. Vooral met onweer in de nacht, ik weet niet hoe snel ik naar de wc heen en weer moet sjezen. Stel je voor dat er ineens iets/iemand opduikt uit het niets.

Oh en vroeger was ik doodsbang voor houten bruggen. Ik dacht dat ik door die kieren van de planken kon vallen :)

16. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb geen angsten ofzo, maar laatst zag ik op de markt van die levensechte poppen. Echt, dood- en doodeng!!!

Als klein meisje zag ik met mijn oudste zus De Lift. Ik ben heel lang heel bang geweest voor liften. Ik vind het nog steeds 1 van de engste films. Samen met de It, rrrrrr..... Maar ik ben niet bang voor clowns.

17. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Wie had er nu ook al weereen angst voorjou avatar?;) :D

maar mijn onrealistische angst is voor luchtballonnen. Brr krijg de kriebels als ik ze zie. En dan vooral die ballon, wat soms lijkt alsof hij alle kanten op beweegt als ie opgeblazen wordt. Ben als de dood om eronder te komen :), en zal er nooit ingaan want dan hangt die ballon boven mij, met zo'n mega gat boven me. Krijg er nu al de kriebels van..

18. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    En ik maar denken vroeger dat ik de enige was
    Die dacht aan haaien in het zwembad hahaha :p

19. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik ben bang voor orka's. Nadat ik in 1977 in de VS een dolle orka heb gezien in Sea World ben ik altijd angstig gebleven. Het zien van de documentaire Black fish heeft me wel wat geholpen net zoals deze majestueus mooie dieren in het wild zien maar toch... killer whales.. dat zijn ze en blijven ze voor mij.

Ik heb trouwens ook angst om langs water te rijden.. Het idee dat ik met mijn kinderen te water raak is mijn ergste nachtmerrie.

20. Islah

Islah Niet meer actief

Clowns en sneeuwpoppen

Deel Deze Pagina