Heb jij een rare, grappige en/of onrealistische angst?

Discussie in 'De lounge' gestart door MyMiracle, 16 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Ik las het hier al eerder, orka's! Ik vind het echt verschrikkelijk enge beesten en heb er regelmatig over gedroomd.

Wat ik ook echt niet snap is dat er mensen zijn die in een klein roeibootje op de open zee gaan! DOODENG! Er hoeft maar 1 walvis even met z'n vin te zwaaien en daar lig je! En snorkelen in de open zee ver van het vaste land snap ik al helemaal niet! Dat zou ik nou echt nooit doen!

Spinnen vind ik ook echt super eng. Als ik er 1 onverwachts tegenkom
    Dan is het altijd gillen en wegrennen.

2. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Clowns heb ik al van kinds af een angst voor. En ik heb een tijdje terug een horrorfilm in de bioscoop gekeken en dat ging over een spiegel en daar zat een demon of geest of weet ik veel wat in. En sindsdien durf ik 's nachts niet meer in een spiegel te kijken.

3. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Ik heb een irreele angst voor.... Pratende poppen
    (Met dank aan chucky)
    Daar krijg ik het echt soms spaans benauwd van.

4. Mindy26

Mindy26 Bekend lid

11 feb 2014
    977
    413
    63
    Vrouw
    Bang dat als ik in het donker mijn ogen open doe ik iemand zie staan..
    Auto ongeluk
    spinnen. Vreselijk..

Dat er iets mijn kinderen over komt. Ik zie dat dan ook steeds voor me.

en ik heb iets heeeel geks. Vanaf dat ik klein kind was heb ik het al.
    ik krijg echt een vreselijk gevoel van sommige plaatjes waar iets op staat.. met bobbeltjes. Of gaatjes naast elkaar. Moeilijk uit te leggen.Ik weet niet of onlangs een plaatje op fb zag langskomen met nivea shampoo ofzo. wat er dan gebeurd.. met een vreeeeselijk plaatje er bij. Als ik zoiets zie wordt ik zooo raar van. Kippevel. Bah. Heeeel vreemd dus:)

5. Tessa

Tessa Actief lid

6 jul 2010
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ik de wc doortrek, dat er een lijk uit de wc omhoog komt en achter me aan gaat rennen. Maar alleen in het donker.

6. Joycey

Joycey Niet meer actief

Past dat eigenlijk wel? :(

In de wc's hier namelijk niet. Waar woon jij?

7. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Nou ja met mijn achtergrond eerder niet bijzonder.
    Maar ik het is eerder angst, ik weet niet hoe andere mensen denken (niet over mij maar in het algemeen) misschien wil er wel iemand een moord plegen, bommen gooien, andere mensen kwaad doen/pijn doen......:)

Dus eerder een hekel aan het feit dat mensen zo onvoorspelbaar zijn en dat je nooit kan verwachten wat ze doen.

8. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Vroeger was er op een Belgische zender een kinderprogramma: Liegebeest (poppenserie). Daar was ik zoooo vreselijk bang voor, en ik krijg echt nog steeds de kriebels als ik dat beest zie! Heel naar. Daarnaast hadden de andere poppen in die serie gewoon 'echte' mensenhanden. Dat vond ik ook heel erg naar.

En nog een angst die eigenlijk nergens op slaat: pauwen. Brrr. Als het kan ontwijk ik ze!

9. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Dan is het eigenlijk toch niemand kunnen vertrouwen ipv een hekel aan hebben?

Ik vertrouw ook bijna nieman, die gene die ik voor 90% vertrouw zijn op 2handen te tellen. En ik vertrouw nieman 100% ☺️

10. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Ik ben bang voor konijnen...

11. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    hahaha ik moest wel lachen om je man en jouw nuchtere kijk op alles :D:D

12. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Misschien wel;)

13. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.268
    6.174
    113
    Weet niet of ie al voorbij is gekomen, maar ik ben bang voor ballonnen :)
    Zelfs mijn zoon plaagt me ermee:p

14. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland
    Durf in het donker niet in de spiegel te kijken.

en angst dat mijn dochter of man iets overkomt

15. Rockchick

Rockchick Actief lid

9 apr 2013
    353
    0
    0
    Groningen
    Hebben jullie even?
    Alles wat vliegt. Bah van libelle's tot vogels.
    Ik vind het eng. Ik heb een keer een vogel op mijn slaapkamer gehad. Hij vloog zo langs mijn hoofd. Ik heb gegild ! Niet normaal meer.

De zee, ik ben altijd bang dat ik word meegesleurd door de golven en ergens ver weg van de kust terecht kom. De natuur is zoveel sterker dan ons.

Geesten... Ik vind het enorm interessant volg er ook veel over.
    Maar ben ook bang op momenten dat het totaal niet nodig is.
    Voornamelijk na paranormale programma's en films.
    Dan ren ik als een gek de trap op in het donker. Ik voel/hoor/zie van alles. En kruip dan onder de dekens tegen mijn kerel aan.
    Net of een geest zich daardoor laat tegen houden :p.

16. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Ik ben een echte horror fan, van jongs af aan al een soort obsessie haha! kijk de meest enge films en bijna altijd alleen. Wil ook heel graag pennywise (it) laten tatoeƫren.
    Maar toch ben ik ook vaak bang haha, als ik in het donker het kippenhok dicht ga doen denk ik altijd dat er iemand of iets in het hok staat! Ook kijk ik in het donker niet in de spiegel, en als ik weer eens een enge film heb gekeken doe ik savonds vaak alle lichten aan als manlief ng aant werk is. Oja en m'n voeten mogen niet buiten boord liggen, ook niet als ik nog aant lezen ben, ben altijd bang dat er iemand naar grijpt :D
    Ja ik weet het minder films... Maar ben er toch gek op :)

17. Rockchick

Rockchick Actief lid

9 apr 2013
    353
    0
    0
    Groningen
    Vind ik niet. Ik zou ook doodsangsten uitstaan.

18. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.071
    3.862
    113
    Dat heeft mijn moeder met orka's en walvissen, vreselijk, ze wil er geen plaatjes, foto's of filmpjes van zien.

Ik ben heel erg bang voor spinnen. Kleine kruisspinnetjes enzo vind ik nog niet zo eng, maar hooiwagen en van die rioolspinnen, echt walgelijk.
    Gisteren sta ik de tuin te sproeien, zie ik opeens dat zo'n grote hooiwagen richting de deur kruipt. Ik wil niet dat hij naar binnen gaat, dus zet de tuinlang op een andere stand en spuit hem weg. Vervolgens zie ik hem nergens meer, kijk ik naar mijn slipper, zit hij daar aan geplakt. Gillend die slipper uitgeschopt, ML geroepen, die heeft die spin weggehaal, brrr en ik weer naar binnen.

Verder heb ik ook last van claustrofobie en vind ik het vreselijk eng om in diep water te zwemmen of te varen, zelfs met een vliegtuig, dan ben ik bijv. over de Marianentrog gevlogen en dan denk ik, gruwel, onder me zit zoveel km diep water. Je weet niet wat er onder je zit en dat vind ik echt eng.

19. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.496
    2.948
    113
    Het geflapper van vogels of een hond zijn oren als hij zich uitschudt. Bah, misselijk geluid!

20. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    hier ook de angst voor liegebeest en die handen, en toch ging ik altijd kijken (mijn ouders zeiden al waarom kijk je het als je er bang voor bent :p).

Deel Deze Pagina