Ballonnen, en vlinders. Ballonnen vind ik niet eng als er niks mee gebeurd, maar zodra iemand een ballon in zijn handen heeft en net gaat doen of ie hem stuk knalt, dan kun je me wegdragen. Dat onvoorspelbare, echt vréselijk. En vlinders, tsja.. doodeng. Mij krijg je echt de vlindertuin van Artis niet in, krijg al paniekaanvallen als ik er aan denk. Die gore fladderende dingen.
Ken je tv programma prikballon? Jeugdtrauma aan overgehouden hier Sindsdien dus panisch voor ballonnen. De kinderen mogen er ook niet mee spelen in mijn bijzijn, ze gaan dus boven spelen als ze een ballon hebben gekregen.
Ieh nee, maar klinkt als iets engs haha. Ik heb er altijd zo'n hekel aan als ze van die ballonnen op stokjes uitdelen, maar mijn zoontje mag hem wel gewoon aannemen, wil mijn angst niet op hem overbrengen. Maar er gekke dingen mee doen mag niet haha. Vroeger op school (heb op mytylschool gezeten) moesten we badmintonnen met ballonnen, omdat niet iedereen de kracht had om het met een gewone shuttle te doen. Nou echt, traúma's!! Sommigen die de kracht wel hadden mepten keihard met het badmintonracket op de ballon en bij sommige rackets staken er nog scherpe stukjes van de gespannen draden uit. Horror..
Overgeven ben er als de dood voor raak dan helemaal in paniek. En als ze met handen over een ballon gaan is voor mij hetzelfde als voor een ander met nagels over een schoolbord brrrr zoontje krijgt dan ook nooit een ballon Verder spinnen natuurlijk en putten in een zwembad (alhoewel dat niet echt een onrealistische angst is aangezien er wel degelijk mensen in vast hebben gezeten..)
Ik krijg altijd een paniek gevoel als ik in t zwembad ben en als laatste eruit ga. Ik zal ook nooit in mijn eentje een groot zwembad in gaan. En waarom... haaien Ik weet echt in mijn hoofd dat er geen haaien in een zwembad zwemmen, maar op een of andere manier krijg ik dan beelden in mijn hoofd dat er toch een haai me bij mijn benen grijpt.