Heb jij een robotstofzuiger?

Discussie in 'De lounge' gestart door Niveah, 3 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neilia

Neilia Niet meer actief

Ik ben wel tevreden.
    Al zou ik volgende x wel voor een roomba gaan denk ik.
    De dirt devil (wij noemen em Harry) leid tijdens het zuigen een eigen leven. Uiteindelijk zuigt ie wel alles op hoor maar tis net alsof die verdwaald is :p

2. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Nee, wij niet. Ik weet vrij zeker dat de hond hem niet met rust zou laten :)

3. Treez

Treez Niet meer actief

Onze honden worden helemaal wild van de robotstofzuiger. Ik doe ze inderdaad even in de bijkeuken als hij aangaat, want ze vreten hem anders op!

Uuz vindt dit leuk.
  4. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.147
    23.230
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Hier ook de Roomba, James genaamd :D Onder de bank en fauteuils past ie niet. Ik zet alles zoveel mogelijk even omhoog, en elke week 2x aan. Verder een Dyson kruimeldief met zo'n lange stang, weet even zo gauw niet hoe het heet. Elke week even goed met die erdoorheen.

5. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.230
    6.091
    113
    Ik wil er ook 1! Al wordt het geen James, denk niet dat mijn vriend het kan waarderen als ik m naar een ex noem :roflmao:

Pinkblossom, DragonBaby, tuc en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Ja ik snap war je bedoeld Haha. Een iets duurdere is vast wel beter. Maar sommige zijn zo duur pfff

7. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Klinkt goed!! Word alleen nog ff sparen haha

8. Winter30

Winter30 Niet meer actief

Het lijkt mij ook wel lekker om hem aan te zetten als ik boodschappen doe. Maar om dan eerst alle autos of blokken in de bak te gooien heb ik geen zin in. Dan zou ik het inderdaad ook 's avonds doen. Maar dan heb ik er minder lang plezier van:oops:

9. Anan

Anan Fanatiek lid

10 mei 2013
    3.006
    2.372
    113
    Wij hebben ook een roomba. Doet s nachts zijn rondje! Hiervoor lg, maar daar hebben we er 4 van versleten omdat er elke keer iets was (ok, 1 keer ben ok er achter gekomen dat ze er niet zo goed tegen kunnen als je ze laat vallen...).

Ben er superblij mee!

10. brocante

brocante Bekend lid

27 aug 2013
    645
    811
    93
    Hief een Roomba. Geweldig ding. Kan hier helaas alleen aan als wij thuis zijn. De hond is doodsbang van dat ding. Ik weet niet of je huisdieren hebt?

Maakt goed schoon. Komt onder alles wat hoger is als 9 cm. Tussen stoelen kan hij prima. De logica in de routes snap ik totaal niet, maar hij kan beter zuigen als manlief dus blij mee :roflmao:.

Biny, Pinkblossom en DragonBaby vinden dit leuk.
  11. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Wij hebben een Roomba. Super tevreden over.

12. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Nee, ik heb 3 honden. Heb je ooit zo filmpje gezien dat de stofzuiger over poep is heen gereden en vervolgens over de hele vloer heeft uitgesmeerd. Toen dacht ik: laat maar!

Ik wacht op de effie ( zo strijkrobot) daar besteed ik liever geld uit om tijd te besparen.

DragonBaby en tuc vinden dit leuk.
  13. Bootcamp babe

Bootcamp babe Niet meer actief

Ja een Roomba. Gebruik m alleen boven aangezien hij ooit graancirkels maakte op onze houten vloer.

14. Anan

Anan Fanatiek lid

10 mei 2013
    3.006
    2.372
    113

Dit hebben wij ook een keer gehad, was niet grappig nee...

15. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ik heb er geen een. Ik vind het veel geld en ik heb zoiets van: niet echt nodig op dit moment. Zou niet weten waarom, even stofzuigen is zo gedaan. Maar ik heb geen dieren, dus dat scheelt.

Waarom/wanneer besloten jullie dit wel aan te schaffen dan?

16. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Voor mij, onze autistische zoon kan er niet tegen als er gestofzuigd wordt (5 minuten gaat wel, daarna niet meer). Na de bevalling van mijn dochter had ik veel rugklachten en mijn man was thuis als onze zoon thuis was, dus vandaar. Voor ons echt een uitkomst.

Wat betreft huisdieren, onze kat braakt weleens, maar we programmeren hem niet in, maar zetten hem aan als we met de kinderen naar boven gaan, de kans dat er dan gebraakt wordt tijdens het rondje is niet zo groot.

17. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Ja die heb ik ook. Hij is niet zo fancy dat hij zelf terug gaat naar een oplaadstation en hij is wat luidruchtiger, maar ook VEEL goedkoper dan de rest. Ik zet hem aan als wij niet thuis zijn. Ideaal, komt overal bij.

Ik vind het trouwens meer een robotveger en geen robotzuiger. Je moet nog wel af en toe echt stofzuigen want zwaardere dingen veegt hij niet op, en matten en zo moeten ook goed uitgezogen worden. Maar het is een uitkomst!

18. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Dit forum is echt niet goed voor mijn bankrekening :roflmao: nu wil ik er ook een.

Hoe zit het als je hem boven gebruikt, gaat dat goed met de trap? Of kan ik dan elke week een nieuwe kopen ;)
    En drempels? Daar gaat hij niet overheen zeker?

Tranquila vindt dit leuk.
  19. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.147
    23.230
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Onze Roomba is nog nooit van de trap gevallen (heeft een sensor ofzo) en hij kan over drempels :thumup:

RoBiJe vindt dit leuk.
  20. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.147
    23.230
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Mijn vriend besloot dat, haha. Met een kind op komst en 40+ uur en 34 uur werken leek het hem wel handig. En hij had gelijk :D Dus ja, nodig is een groot woord, maar hey, we mogen het onszelf weleens makkelijk maken tenslotte :p;)

Deel Deze Pagina