Heb jij een robotstofzuiger?

Discussie in 'De lounge' gestart door Niveah, 3 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.244
    2.361
    113
    Vrouw
    Hier maakt hij ook zijn eerste rondje. Wat een zenuwpees is het, gaat alle kanten op! Geluid valt me wel mee moet ik zeggen.. Volgende keer aanzetten voor ik de deur uit ga, nu zou ik nog mijn nek er over breken

2. Mammaaa

Mammaaa Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.084
    694
    113
    Haha hier maakt hij ook zojuist een eerste rondje ;)
    Ik ben er helemaal blij mee! Gaat idd kriskras maar er zit al genoeg in zn stofbakje..

3. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Ik ging hem net legen en schrok echt wat eruit kwam. Bakje is niet zo groot dus moet hem wel na elke ronde even legen.

4. Mammaaa

Mammaaa Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.084
    694
    113
    Ja echt bizar he. Morgen even onder bed laten gaan hij past er net onder en de stofzuiger amper...

5. Mom2Boys

Mom2Boys Bekend lid

12 mei 2011
    555
    51
    28
    Vrouw
    Hier de Dirt Devil Fusion M611 het broertje van de Dirt Devil Spider. Wij noemen ‘m ook James.
    We hebben hem inmiddels een jaar en ik kan niet meer zonder! We hebben geen huisdieren. Echt een fantastische uitkomst voor mijn zwakke rug. Stofzuigen en daarna dweilen was niet te doen. Nu stofzuigt James en hoef ik alleen maar te dweilen.
    Mijn man stofzuigt nog wel de bank, stoel, trappen.

De robotstozuiger is erg laag (5,5cm) en kan daardoor ook onder de bank en het dressoir. Vooral het dressoir is ideaal, want met de stofzuiger was dat niet te doen. James gaat ook boven aan de slag, hij kan zo makkelijk onder de bedden door.
    Nadeel is wel dat hij aangeeft dat het bakje vol zit, maar dat is dan niet zo, was wel voor die tijd een bekend probleem. Gelukkig wordt zijn kracht er niet minder om.
    Verder is de robot wel dom en ziet niet wat die gehad heeft, maar na zijn ronde heeft hij wel alles gehad.

Dat we voor de fusion ipv de spider kozen was omdat de fusion terug gaat naar zijn laadstation, zodat ik niet alsnog naar James op zoek moest als die leeg was. Onze vaatwasser staat hoog op een soort rek en daaronder heeft James zijn garage zoals de kinderen zijn laadstation noemen. In de gebruiksaanwijzing staat meer ruimte aangegeven, maar hier gaat het goed. In 1 jaar tijd heeft hij zijn station maar 1x niet teruggevonden.

Oeps beetje lang verhaal geworden, iets met enthousiasme
    https://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?ArtikelNummer=641773&MaatCode=0000&Ntt=Dirt+devil+fusion&PI=0&PrI=0&Nrpp=96&View=Grid&NavState=&Ns=

6. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik heb werkelijkwaar nog NOOIT zovaak het woord robotstofzuiger en stofzuigerrobot zien staan in 1 productbeschrijving.

brownielover, Vitamientjuh, Treez en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Haha, wij hebben ook de Roomba en noemen hem ook James!

Wij zetten als we weg gaan de eetstoelen op de eettafel, kleine dingen van de grond af en laten James zijn ronde even doen.
    Ik zou er echt niet meer zonder kunnen!

8. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Klinkt goed, hoe reageren de honden en kat op de stofzuiger? Wij hebben ook een hond en ik zou het rot vinden als ze bang is voor dat ding of de stofzuiger gaat aanvallen (is natuurlijk per dier verschillend)
    En hoe lang doet de robot over de woonkamer?

9. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Oh zie je antwoord op mijn vraag al.... Wij hebben ook een bruine labrador.

10. Pinkblossom

Pinkblossom Fanatiek lid

29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    Kom ik dit topic gister avond tegen en denk gewoon: dit is in het leven geroepen voor mij:)
    Ik sta soms twee keer per dag te stofzuigen en dit zou echt ideaal zijn.

Zitten er veel verschillen in de irobot roomba? Ik zie verschillende serienummers..

11. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.244
    2.361
    113
    Vrouw
    Daar heb ik me van de week eens in verdiept. De 600-serie is de basic serie zonder fratsen, de 800 serie is bedoeld voor huishoudens met huisdieren of Bij allergieen (extra fijne filters) en de 900 serie is de luxe serie met meer technische snufjes (werkt systematisch ipv random en meer mogelijk quabediening met een app enz).

Ik heb de 680 aangeschaft. We hebben wel een kat, maar weinig last van haren. Er zit een virtual wall bij, en is qua tijd en datum instelbaar. En hij was 3 dB stiller dan de 650, dat scheelt dus de helft aan herrie. Works for us.

Pinkblossom vindt dit leuk.
  12. Pinkblossom

Pinkblossom Fanatiek lid

29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    Thanks! Wij gaan ook voor de 680:)

13. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Wat een fijne, heldere analyse. Thanks! :thumup:

14. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Haha heel zp aan de robotstofzuiger :thumup:

Ik kan al een tijd niet meer zonder

15. PetiteBelge

PetiteBelge Actief lid

27 okt 2017
    354
    152
    43
    Vrouw
    Voor de liefhebbers van een robotstofzuiger:
    Wij hebben een dweilmachine van Karcher aangeschaft! Dweilt en neemt vuil op tegelijkertijd. Je moet er wel mee rondgaan, zoals bij een stofzuiger, maar het scheelt een hoop tijd! Op de tijd dat je stofzuigt is alles gedweild... Zag altijd zo op tegen dat dweilen: nat maken, aftrekken, met droge dweil er nog over... En met onze hond moeten wij toch zeker wekelijks dweilen.
    Zou niet meer zonder kunnen!

16. sydneys

sydneys Niet meer actief

Hoe zijn de stofzuigers met meubels en beschadigen? Vriend heeft schrik dat die tegen zijn boxen gaat stoten als we eentje kopen.

17. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.147
    23.230
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Hier in 3,5 jaar nog nooit iets beschadigd.

18. Kyra73

Kyra73 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.568
    455
    83
    Dit klinkt allemaal heel mooi. Ben wel benieuwd hoe lang hij over een rondje huiskamer doet, of hij de houten vloer niet beschadigt en of hij ook de speelkleden zuigt als ik die laat liggen.

19. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Hoe zit het met verschillende ruimtes? Wij willen er eentje en zijn laadstation komt in in de woonkeuken. Maar tussen keuken woonkamer zit nog een grote hal. Kan ie ook de woonkamer zuigen? Of moet ik hem dan verplaatsen? Of kan het überhaupt niet

20. Pinkblossom

Pinkblossom Fanatiek lid

29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    Hij komt vandaag binnen dus ben zeer benieuwd

Deel Deze Pagina