Wij hebben er meerdere. Er zit vooral 5 en 10 cent in omdat ik die dingen zo irritant vind in mijn portemonnee. Wel bijna vol allemaal maar alles bij elkaar zal het vast niet meer dan een tientje zijn 😅
Dochter heeft een spaarpot waar ze iedere week wat geld voor krijgt om erin te stoppen en oma stopt ook vaak wat geld toe voor haar spaarpot. Zelf hadden we altijd zn spaarpot die je met blikopener moet openmaken daar stopte we geld in dat overbleef van boodschappen doen of geld van boekjes spaarzegels van ah in. Afgelopen jaar niet gedaan hielden gewoon niets overdoor verhuizing en extra kosten aan huis. Willen er wel weer aan beginnen
Heb zelf ook een spaarpot,zit nu nog niet zo veel in,zal rond de 145 euro zijn.. Een doel heb ik er nog niet voor..
Nee... Zou het wel willen maar op de één of andere manier vergeet ik het altijd toch weer. Voor mij is het een beetje jeugdsentiment, mijn moeder had een grote spaarpot waarin zij al het kleingeld deed (stuivers, dubbeltjes en kwartjes). Was echt een grote spaarpot dus duurde altijd wel een jaar ofzo tot het vol zat. Heb alleen geen idee meer wat ze er uiteindelijk mee deed, haha.
Onze jongens hebben allebei een spaarpot. Wij ook, gaat eigenlijk al het munt geld in nadat we boodschappen hebben gedaan, of iets gekocht hebben. Doel is extraatje voor de vakantie. Gaat best snel
Ja wij hebben een spaarpot voor kleingeld. Dochter heeft er 1 waar we af en toe een euro ofzo in doen. Bij mijn moeder heeft ze ook een spaarpot, mijn oma geeft altijd geld om er in te doen
Dat was ik even vergeten, maar ik heb er ook 2 staan van Pomme Pidou. Zit alleen niets in, want geld voor de kinderen staat allemaal op hun spaarrekening. Maar ze staan wel leuk
Yep, een hele mooie uil Als ik iets aan de deur verkoop, gaat het bedrag in die spaarpot. Ik haal er eigenlijk nooit iets uit, behalve als ik zelf een keer iets van marktplaats ga ophalen bijvoorbeeld. Verder legen we hem als we op vakantie gaan Zoon heeft echt de tofste spaarpot ooit; het is een 'doos' en je moet dan een muntje neerleggen op een bepaalde plek. Dan komt er een pandabeertje tevoorschijn die z'n pootje uitsteekt en het muntje naar binnen haalt
Ik heb er 2. En zoontje ook 1. Hier ook het kleingeld,verjaardagsgeld en fb verkoop. Loopt toch aardig op steeds. Doel is niet bij voorhand bepaald. Man vergeet steeds dat ik dat potje hen dus voor hem is het steeds een verrassing. Paar jaar geleden bijv een ipad gekocht ervan zonder dat hij het vooraf wist. Als kind zo blij haha
Nee. Kleine man wel en daar gooien we regelmatig (klein)geld in en wat we verkopen via Marktplaats gaat erin.