Ik betrap mezelf er de laatste tijd vaak op dat ik het volgende zinnetje regelmatig zeg: "Daar gaat het niet om" Best irritant, want het is er al vaak uit voordat ik het doorheb. Niet dat ik er nou zoveel last van heb hoor , daar gaat het niet om. <- ach doe ik het weer! Verder heb ik niet echt een zin die ik vaak zeg.
hier meestal van " ja hallooooo" of wat soms ook irritant was bij mij ( ben erin verbeterd) zijn verkleinwoorden gebruiken.. verschrikkelijk irritant vond mijn ventje dat
Ik gebruik al jaaaaaaren het stopwoordje '' Dussssss '' erg irritant maar kan dr niet af komen .. MOmenteel gebruik ik ook Tjiesus .. Ipv jezus mina bv Ik gebruik trouwens ook altijd de zin '' Ben je niet goed bij je kokusmakroon ofzo, Tjiesus '' Dat zeg ik meestal als ik niet begrijp dat iemand dat doet of als ik boos ben
Op mijn werk altijd prima, oke of ja precies echt super irritant lijkt wel of ik niks anders kan verzinnen om uit te kramen bij mijn leidinggevende hahaha
@melloncollie: PROEST @ bonkjosti! dat is echt zo'n woord dat zichzelf meteen uitlegt, briljant!!! @wendy: onwijs, zeg ik ook onwijs veel!! @chantal: zeg jij ook zo van ' duuuuussssssssssss ' .. alla ' zaai ' ? ik heb meerdere stopwoordjes.... GLITTER, GIJ ZULT GLITTEREN (algehele woordopleukterm als ik happy ben) GIL! (als ik verbaasd ben) KLOTE (als ik kwaad ben) JOLIJT! (als ik iets leuk vind) WERKELIJK WAAR! (als ik verontwaardigd ben) DTL/DUURT TE LANG (als iets te lang duurt, maar juist vooral als geintje als het echt niet sneller had gekund. bij het uitvragen van een tafel (werk) bv ' tafel 3 mag mee' en dan onmiddellijk ' duurt te lang! ' ALLES SAL REG KOM (van mijn omaatje, in ernstige situaties) HUMOR ZAL ONS REDDEN (in allle situaties, met name moeilijke of genante) TAAADAAA!!! (roepen als je iets lomps doet, bv onderuit gaan of iets laten vallen. TAADAAA is dan de kreet alsof het een geplande truc was ) SEGTSE? (als ik iemand niet kan verstaan) BORREL! (bij alles dat maar een beetje waardig is om gevierd te worden, vanmorgen nog bij de gyn ' u hebt geluk gehad met de bloedwaarde, u hebt net een ziekenhuisopname ontlopen ' : ' BORREL! ' ) and so on.....
ik gebruik heel vaak: oh my godddd eerst viel het mij zelf niet op... tot dat mijn vriend is zei: hou nou godver is op!! hihi nou gebruik het meestal nog om hem wat op te jutten of ik stel heeeel veel vragen (vooral als mijn vriend net wakker is/druk met iets bezig is) en dan komt er altijd achter: He?? hmmm??
Hier niet echt een stopwoordje me Me vader zegt ook altijd als hij iets niet kan verstaan segtse En dan zeg ik altijd wie is ze zeg gewoon wat ze JE Ik zeg vaak ''aap'' tegen me kids Of jaaht joh zeg ik ok wel eens :d
Ik heb er zelf niet echt speciefiek 1, maar mijn vriend wel hahaha en af en toe best irri !!! Als hij dan iets aan t vertellen of uitleggen is zegt ie heel vaak na een zin in t verhaal : snap je.... soms als t me dan begint te vervelen na de zoveelste keer zeg ik: nee snap t niet, ben dom whahaha
heb dr ook wel meerdere.. "jaaaa tuurlijk.." "precies ja..." "huhhuh" "absoluut.." "dat zeg ik..gamma.."
Ik gebruik heel vaak het woord percies (dus ''precies" maar dan een eigen versie ) ... het maakt niet uit wat er gezegd wordt, 9 van de 10x antwoord ik met percies! Héél vervelend! Ook noem ik vriendjelief (tot zijn grote ergenis) iets te vaak lampekap ... Géén idee eigenlijk waarom!
Ik gebruik ook echt bijna in elke zin "inderdaad". Kei irritant. Onwijs gebruik ik ook veel. En volgens mijn vriend zeg ik veel te vaak "verdimme", hij vindt dat een grappig woord, dus dat valt 'm dan op.
Ik zeg tevaak Ik vind het wel batje (is goed dus) ScheiBe!!!! (tja) Te vaak, en toen, en toen.. (irritant!) Klote Curry in plaats van K*t...