Nee, en alleen twee boetes voor rijden zonder licht en omdat mn vuilniszak naast de gezamenlijke bak stond.. erg spectaculair.
Nee. Toen ik net mijn auto had wel wat bekeuringen voor te hard rijden. De laatste is van 5 jaar terug. Ik ben best een brave Hendrik. Love it haha
Nee, enkel bekeuringen voor verkeerd parkeren, daar ben ik erg goed in Mijn man heeft wel een strafblad. Ook door enkele gevechten in zijn jeugd. Foute keuzes en foute vrienden.
Geen strafblad maar niet omdat ik het niet verdien. Genoeg "stoute" dingen als jong meisje uit gehaald. Alleen nooit in aanraking met vrouwe Justitia geweest. Hoewel, een paar beschikkingen voor veeeeel te hard rijden. Dus geen compleet schoon geweten
Nee, en ook nog nooit een bekeuring ofzo. En dat terwijl ik toch 3 jaar rond gecrosst heb als taxichauffeur. En ik best wel eens te hard rijd.
Hier ook geen strafblad, wel een keer op de brommer gepakt met een klein beetje teveel gedronken in me jonge wilde jaren..
Nee. Wauw volgens de ZP normen ben ik best aso. Maar dit heb ik dan weer niet.Hoezee. Ik ben een tokkie met a clean record
Nee. Maar dat is omdat ik gelukkig nooit met politie in aanraking ben geweest. Het betekent niet dat ik niks illegaals heb gedaan. Als ik wel gepakt was voor de oerstomme dingen die ik in mijn puberjaren heb gedaan dan had ik waarschijnlijk een heel ander leven gehad dan dat ik nu heb. Ik ben er niet trots op. Maar wel blij dat ik niet gepakt ben. Het is stom, roekeloos en compleet ondoordacht geweest, ik zou dat nu echt niet meer in mijn hoofd halen. Ook niet bij benadering. Mensen die mij in die tijd kenden en nu tegenkomen vinden me echt ontzettend braaf geworden. Dát is dan weer het andere uiterste